Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Tja, Hake snapt niet dat er supporters op de tribune zitten die bijvoorbeeld  nog het voetbal onder Korbach meegemaakt hebben... gewoon je vleugelspits laatste man zetten en alleen maar spelen om goals te maken. (Of recenter 4-3-3 met doorschuivende verdedigers onder Henk de Jong.)  Dat ziet een supporter als aanvallend voetbal en staat mijlenver van wat Hake zich daarbij voorstelt.

DayDreamer

Ondanks de nieuwe opzet blij dat ik niet geweest ben, heb al weer gehoord dat er niks veranderd is. Het blijft gewoon een ellendig elftal waar niks in zit, een Hake kun je verwijten dat hij jongens als Conraad en Schindler blijft opstellen, terwijl hij voor Conraad een Kallon achter de hand heeft, en voor Schindler een handvol andere spelers, voetbal is niet om aan te gluren, minste doelpogingen van de hele eerste divisie zegt genoeg. Ik kijk zaterdag nog even aan, anders sla ik voorlopig even over, ga niet lopen blauw bekken om naar dit zooitje ellende te kijken.

Cambuurgek

Citaat van: DayDreamer op november 14, 2018, 07:39:24
Ondanks de nieuwe opzet blij dat ik niet geweest ben, heb al weer gehoord dat er niks veranderd is. Het blijft gewoon een ellendig elftal waar niks in zit, een Hake kun je verwijten dat hij jongens als Conraad en Schindler blijft opstellen, terwijl hij voor Conraad een Kallon achter de hand heeft, en voor Schindler een handvol andere spelers, voetbal is niet om aan te gluren, minste doelpogingen van de hele eerste divisie zegt genoeg. Ik kijk zaterdag nog even aan, anders sla ik voorlopig even over, ga niet lopen blauw bekken om naar dit zooitje ellende te kijken.

Je dacht dat ze door een andere opzet van de forumavond beter gaan voetballen ? ;-)

Misschien minder kwaliteit op bepaalde posities maar steun van het publiek kan misschien nog iets losmaken. Lekker achter die club blijven staan!

Ik ben niet geweest dus weet niet precies hoe eea is gezegd, maar dat Hake ons echt aanvallend vindt spelen kan ik niet rijmen met wat ik wekelijks zie.....mijn persoonlijke mening.

Noordcambuur

Hake valt me raar tegen hij heeft een andere kijk op voetbal dan wij dat hebben.
Gisteren ben ik ff geweest maar was er snel klaar mee.

Jandehulk

Hake valt mij ook erg tegen....zit geen power in die man..en durft weinig op het veld te veranderen..jakkes

Vlampiep

Citaat van: Cambuurgek op november 14, 2018, 08:34:19
Je dacht dat ze door een andere opzet van de forumavond beter gaan voetballen ? ;-)

Misschien minder kwaliteit op bepaalde posities maar steun van het publiek kan misschien nog iets losmaken. Lekker achter die club blijven staan!

Ik ben niet geweest dus weet niet precies hoe eea is gezegd, maar dat Hake ons echt aanvallend vindt spelen kan ik niet rijmen met wat ik wekelijks zie.....mijn persoonlijke mening.
Hoe stel jij je dat voor, lekker achter je club blijven staan.
Wekelijks wordt je als betalende supporter/toeschouwer teleurgesteld in het vertoonde spel.
Nu ook nog de trainer wil beweren dat Cambuur aanvallend voetbal speelt, daarbij  de meest zwakke spelers verkiest boven misschien wel beteren op de bank, ben je toch wel een keer klaar met dit soort onzin.
Met dit soort uitleg van Hake is de conclusie voor mij, dat Hake de marionet is van Foeke.



SCC-J

Men vergeet hier dat we eerstedivisie spelen. Ga 90mim lang naar een andere willekeurige  eerstedivisie wedstrijd kijken daar wordt je ook niet warm van hoor. Eredivisie trouwens ook niet.

Iedereen wil graag aanvallend voetbal zien, maar daar hebben we gewoon de kwaliteiten niet voor.

Galdiano

Kon Foeke het allemaal een beetje mooi vertellen?
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

zeewolde

Citaat van: SCC-J op november 14, 2018, 10:15:10
Men vergeet hier dat we eerstedivisie spelen. Ga 90mim lang naar een andere willekeurige  eerstedivisie wedstrijd kijken daar wordt je ook niet warm van hoor. Eredivisie trouwens ook niet.

Iedereen wil graag aanvallend voetbal zien, maar daar hebben we gewoon de kwaliteiten niet voor.
grotendeels eens, maar met minste doelpogingen van de KKD komt niet alleen door gebrek aan kwaliteit want dat missen meerdere clubs

Yellow Army

Wat ik Hake verwijt is een gebrek aan lef en dat is terug te zien in de wijze waarop wij spelen; liever een balletje terug of breed spelen en balbezit houden ipv vooruit te voetballen en balverlies te riskeren.
Area 58

Cambuurgek

Citaat van: Vlampiep op november 14, 2018, 10:03:37
Hoe stel jij je dat voor, lekker achter je club blijven staan.
Wekelijks wordt je als betalende supporter/toeschouwer teleurgesteld in het vertoonde spel.
Nu ook nog de trainer wil beweren dat Cambuur aanvallend voetbal speelt, daarbij  de meest zwakke spelers verkiest boven misschien wel beteren op de bank, ben je toch wel een keer klaar met dit soort onzin.
Met dit soort uitleg van Hake is de conclusie voor mij, dat Hake de marionet is van Foeke.

Ik geloof wel dat Hake zijn eigen pad trekt. Want de speelstijl zal hij ongetwijfeld zelf bepalen.
Die onzin dat alles alleen aan Foeke ligt, of daarvoor aan Sipke of Barto dat geloof ik niet.


Je kan ook fan van Ajax, Juventus, PSV of Barcelona worden...dan zal je leuker voetbal zien en vaker winnen.

Cambuurfan ben je niet voor je lol ;-)

speculeter

Als hij dit voetbal al aanvallend vind hoe vervelend zal het dan worden als hij verdigend wil gaan spelen?

Vlampiep

Citaat van: Cambuurgek op november 14, 2018, 11:01:51
Ik geloof wel dat Hake zijn eigen pad trekt. Want de speelstijl zal hij ongetwijfeld zelf bepalen.
Die onzin dat alles alleen aan Foeke ligt, of daarvoor aan Sipke of Barto dat geloof ik niet.


Je kan ook fan van Ajax, Juventus, PSV of Barcelona worden...dan zal je leuker voetbal zien en vaker winnen.

Cambuurfan ben je niet voor je lol ;-)
Foeke is verantwoordelijk voor de kwaliteit van de gehaalde spelers en Hake voor de uitvoering. Meer kan ik er niet van maken, dus zijn beiden verantwoordelijk.
Voor mooi voetbal zie ik inderdaad graag naar de grote buitenlandse clubs, maar dat mijn avondje Cambuur regelmatig naar de kloten wordt geholpen neem ik Foeke en Hake wel degelijk kwalijk af.

justremco

Citaat van: SCC-J op november 14, 2018, 10:15:10
Men vergeet hier dat we eerstedivisie spelen. Ga 90mim lang naar een andere willekeurige  eerstedivisie wedstrijd kijken daar wordt je ook niet warm van hoor. Eredivisie trouwens ook niet.

Iedereen wil graag aanvallend voetbal zien, maar daar hebben we gewoon de kwaliteiten niet voor.

Bij de andere clubs is het inderdaad ook niet om aan te zien, dat maakt de competitie ook zo leuk. Maar het is natuurlijk waardeloos dat de trainer zegt dat we wel aanvallend voetbal spelen. Denkt ie dat we allemaal achterlijk zijn ofzo?

sunderland

Citaat van: SCC-J op november 14, 2018, 10:15:10
Men vergeet hier dat we eerstedivisie spelen. Ga 90mim lang naar een andere willekeurige  eerstedivisie wedstrijd kijken daar wordt je ook niet warm van hoor. Eredivisie trouwens ook niet.

Iedereen wil graag aanvallend voetbal zien, maar daar hebben we gewoon de kwaliteiten niet voor.
hou toch op juh, wij hewwe niet eens de intentie om normaal te voetballen met ons 2 controlerende middenvelders in de middencirkel.