Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

PePe

Citaat van: papier op februari 02, 2018, 14:01:39
Op oost zie je er weinig van.

Juist, daarom hoeft het ook niet voor mij.

Zuid1991

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 16:21:22
Juist, daarom hoeft het ook niet voor mij.
Cynisch denk Ik?
Ik geef gul vanavond, en hoop op de andere 8000+ ook.
Nog sun mooi doek tijdens de play offs? |:)
Respect voor disse kunstenaars.

PePe

Citaat van: Zuid1991 op februari 02, 2018, 16:45:42
Cynisch denk Ik?
Ik geef gul vanavond, en hoop op de andere 8000+ ook.
Nog sun mooi doek tijdens de play offs? |:)
Respect voor disse kunstenaars.

Hang het een keer voor een andere tribune op, dan kan oost ook eens wat zien!!

Zuid1991

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 18:40:09
Hang het een keer voor een andere tribune op, dan kan oost ook eens wat zien!!
Siest t toch na 1 minuut op Facebook, twitter, tv?
Zeur niet suh. Oost is de tribune waar het materiaal denk ik voorhandig Is, om zo'n doek op te hangen.
Is dat nu een reden voor je om niet te geven?

Collingwood

Zit zelf ook op oost, maar volkomen logisch dat daar het doek voor hangt. Daar lopen de spelers vanuit de tunnel op af, en ook de televisiecamera's staan er op gericht. Zolang het de sfeer ten goede komt vind ik het prima, kijk het later wel terug.  :proost
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Citaat van: Zuid1991 op februari 02, 2018, 18:52:56
Siest t toch na 1 minuut op Facebook, twitter, tv?
Zeur niet suh. Oost is de tribune waar het materiaal denk ik voorhandig Is, om zo'n doek op te hangen.
Is dat nu een reden voor je om niet te geven?

Waarom ga jij bv naar het stadion, en kijk je de wedstrijd niet op tv? (als dit toevallig een keer voorkomt) Het gaat om de beleving, wat je niet op een filmpje of TV mee krijgt.
Ik zou graag zien dat er ook met Oost rekening wordt gehouden.

kvc sfeer

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 19:04:31
Waarom ga jij bv naar het stadion, en kijk je de wedstrijd niet op tv? (als dit toevallig een keer voorkomt) Het gaat om de beleving, wat je niet op een filmpje of TV mee krijgt.
Ik zou graag zien dat er ook met Oost rekening wordt gehouden.

Wij houden het hele jaar door onze akties op zuid en voornamelijk op noord. Is het dan echt teveel gevraagd dat er 1 minuut per jaar voor aanvang van de wedstrijd een spandoek voor de oosttribune hangt? Bovendien hebben wij bij oost een takelsysteem hangen wat duizenden euro's gekost heeft. Denk je dat we dat bij elke tribune wel even neer kunnen hangen? Daar hebben wij simpelweg geen geld voor.  Daarnaast leggen wij ook altijd flyers neer op de stoelen van oost zodat je weet dat er die dag een aktie komt. Kun je dan echt niet ff 1 minuut begrip opbrengen voor onze sfeeraktie waar wij naast ons werk en onze gezinnen 2,5 maand VRIJWILLIG onze tijd in hebben gestopt?

En wat betreft het vuurwerk: door regelgeving is het alleen maar mogelijk om dit achter de oost-tribune te doen vanwege de ruimte en de veiligheid.

Een beetje begrip zou wel op zn plaats zijn meneer/mevrouw PePe

okkele

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 19:04:31
Waarom ga jij bv naar het stadion, en kijk je de wedstrijd niet op tv? (als dit toevallig een keer voorkomt) Het gaat om de beleving, wat je niet op een filmpje of TV mee krijgt.
Ik zou graag zien dat er ook met Oost rekening wordt gehouden.
dan geef jij toch niks voor de club?
jouw keus.
ik geef wel,het is mijn cambuur.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Yellow Army

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 19:04:31
Waarom ga jij bv naar het stadion, en kijk je de wedstrijd niet op tv? (als dit toevallig een keer voorkomt) Het gaat om de beleving, wat je niet op een filmpje of TV mee krijgt.
Ik zou graag zien dat er ook met Oost rekening wordt gehouden.

Dan de doeken op Noord ook maar afschaffen? Als je daar onder staat zie je ook niet veel hoor kan ik je vertellen. Maarja dat is dan wel weer goed zichtbaar vanaf Oost.
Area 58

Zuid1991

Ben benieuwd wat voor mooi bedrag er gister is opgehaald voor de fantastische sfeeracties! |:)
Mijn zoon heeft zijn zakgeld er gister met liefde ingegooid, en ik zag dit meerdere kinderen ook doen! Toppers die gegeven hebben. Liefde voor de club én de sfeerakties!

Noordcambuur

Zelf mensen gezien met briefgeld in de bus hebben gedaan......nou kom maar op  :thumbsup

Delfzijl/Cambuur

Beste Pepe misschien is het voor jou een optie om naar de overkant te verhuizen.... dan hoef je je niet te ergeren dat er een doekje
voor je hangt.
Sjonge de bananen trekken krom van zoveel ergernis.
Ik zit ook op Oost en keek precies in de knipperende ogen van dat fantastische doek... Vuurwerk en ook bij ons op Oost trots en een geweldige sfeer.
Die gasten steken er zoveel tijd geld en energie in en nog steeds van die Zei.... zei... wat zei ik daar?
Beste jongens van de sfeeracties HEEL HEEL erg bedankt voor al die geweldige dingen, voor de wedstrijd al apetrots dat je bij Cambuur hoort,
mede door zulke fantastische acties.
Ik hoop nog heel veel plezier aan jullie mooie dingen te beleven en hang gerust weer zon klein doekje voor Oost !

SCC-J

Citaat van: PePe op februari 02, 2018, 18:40:09
Hang het een keer voor een andere tribune op, dan kan oost ook eens wat zien!!
ga eens een keer op west zitten kan je het ook zien.


papier

Citaat van: Delfzijl/Cambuur op februari 03, 2018, 18:48:00
Beste Pepe misschien is het voor jou een optie om naar de overkant te verhuizen.... dan hoef je je niet te ergeren dat er een doekje
voor je hangt.
Sjonge de bananen trekken krom van zoveel ergernis.
Ik zit ook op Oost en keek precies in de knipperende ogen van dat fantastische doek... Vuurwerk en ook bij ons op Oost trots en een geweldige sfeer.
Die gasten steken er zoveel tijd geld en energie in en nog steeds van die Zei.... zei... wat zei ik daar?
Beste jongens van de sfeeracties HEEL HEEL erg bedankt voor al die geweldige dingen, voor de wedstrijd al apetrots dat je bij Cambuur hoort,
mede door zulke fantastische acties.
Ik hoop nog heel veel plezier aan jullie mooie dingen te beleven en hang gerust weer zon klein doekje voor Oost !

Het een sluit het ander niet uit he, ik ben het met Pepe eens dat het jammer is dat wij de grootste acties eigenlijk moeten missen. Dat doet niets af aan de tijd, moeite en energie die de mensen van KvC erin steken. Hulde dan ook daarvoor. Toch zou ik graag zien dat het vuurwerk een keer bijvoorbeeld vanaf het veld wordt afgestoken, dat doen ze bijvoorbeeld bij NAC ook wel eens.

Overigens zou ik de KvC adviseren collectebussen standaard bij de biertappunten neer te zetten, als ik bier haal dan krijg ik een paar cent terug omdat het geen ronde bedragen (meer) zijn. Ik kan daar niks mee. Dus stop dat liever in de bus dan in m'n portemonnee. Iedere keer 1.nogwat euro schiet ook al aardig op voor de pot lijkt me.

KernvanCambuur

#719
Citaat van: Zuid1991 op februari 03, 2018, 15:47:25
Ben benieuwd wat voor mooi bedrag er gister is opgehaald voor de fantastische sfeeracties! |:)
Mijn zoon heeft zijn zakgeld er gister met liefde ingegooid, en ik zag dit meerdere kinderen ook doen! Toppers die gegeven hebben. Liefde voor de club én de sfeerakties!

Een heel mooi bedrag van ruim €3100,- (en doneren kan nog steeds door over te maken op NL37INGB0001300512 ;) ).
Hier gaat het sfeerteam weer iets heel moois mee doen! Bedankt voor degene die gedoneerd hebben!  :thumbsup

Ps. We hebben vroeger e.e.a. overwogen maar de oosttribune is de enige tribune waar we überhaupt een groot doek kunnen en willen hangen. Technisch gezien is het praktisch onhaalbaar om dit op west te doen en het dak van de noordtribune kan het doek überhaupt niet eens dragen. (Had onze voorkeur).
Blijven oost en zuid over waarbij je bij oost letterlijk blikvanger van de camera's bent en gelijk indruk maakt op spelers die vanuit de tunnel over het veld het doek (+ vuurwerk) tegemoet lopen.

Nogmaals bedankt!  :thumbsup