Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

KernvanCambuur


mescc

Hoe zit het eigenlijk met die penningmeester die de KVC heeft bestolen? Komen daar nog wat centjes van terug?

KernvanCambuur


denistel

was drukker int hertje dan op welke vrijdag avond dit seizoen dan ook.

prachtige verhalen oek het blijft een bijzondere man


KernvanCambuur



KernvanCambuur


Ronnie tng

Als men na de fantastische sfeeractie de laatste keer niet een paar euro over heeft, is niet goed  |:)

LWD vak 7

Goed dat het hier aangekondigd is. In het huidige pin tijdperk heb ik niet vaak euro's op zak. Morgen dus wel.

Bankzitter

Sfeeracties tegen MVV vorig seizoen en de Graafschap kon ik zeer waarderen. Ik geloof ook zeker dat het meegeholpen heeft aan een succesvolle hervatting van de 2e seizoenshelft.
Aangezien ik ook wel eens een mazzeltje heb met een gokje kan ik wel wat storten.

Yellow Army

Voor een goede sfeeractie heb ik graag een paar knaken over  |:)
Area 58

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: Bankzitter op februari 01, 2018, 17:42:52
Sfeeracties tegen MVV vorig seizoen en de Graafschap kon ik zeer waarderen. Ik geloof ook zeker dat het meegeholpen heeft aan een succesvolle hervatting van de 2e seizoenshelft.
Aangezien ik ook wel eens een mazzeltje heb met een gokje kan ik wel wat storten.

Dan weet ik nog iemand die wel wat kan storten :thumbsup
Zelf neem ik natuurlijk ook 2 2euromuntjes mee :y

Bankzitter

Haha, laat Barto ze vanavond ook maar zo lekker inkoppen.

papier

Citaat van: Ronnie tng op februari 01, 2018, 11:35:28
Als men na de fantastische sfeeractie de laatste keer niet een paar euro over heeft, is niet goed  |:)

Op oost zie je er weinig van.