Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

Kern van Cambuur (verzameltopic)

Gestart door KernvanCambuur, augustus 26, 2013, 16:57:41

Vorige topic - Volgende topic

zeewolde


Huzumer

 Denistel onthoudt zich wijselijk van commentaar!

denistel

#647
Citaat van: Galdiano op oktober 31, 2017, 22:38:24
Top Denistel! Helder stuk.

Heeft hij jou kunnen overtuigen van het feit dat hij toch nog even moet blijven zitten?

ik denk dat de trainer ontslaan ook niets alles oplost. we moeten er voor gaan
met zijn allen en ik denk dat dijkhuizen nu echt wel begrijpt wat supporters
willen zien en als hij spelers op blijft stellen die het nog niet aan kunnen dat
als 1e ten koste zou gaan van hem zelf.

ik denk dat we zeker smeets vaker gaan zien de komende weken.

zeewolde

Dus Schilder vanaf nu op 6?
En voorlopig ff geen Boerlage meer?

Agy

#649
Mooi dat hij na de tijd nog even de moeite nam om met jullie in gesprek te gaan maar dat is helaas niet de maatstaaf om aan te blijven, al snap ik de coulance zo vlak na de tijd.

Ook nog gevraagd of Schilder op 6 een serieuze optie is..?? zowel voor speler als trainer..??

Montana


denistel

Citaat van: zeewolde op oktober 31, 2017, 22:54:10
Dus Schilder vanaf nu op 6?
En voorlopig ff geen Boerlage meer?

nee dat zeker niet.

denistel

Citaat van: Agy op oktober 31, 2017, 22:56:09
Mooi dat hij na de tijd nog even de moeite nam om met jullie in gesprek te gaan maar dat is helaas niet de maatstaf om aan te blijven, al snap ik de coulance zo vlak na de tijd.

Ook nog gevraagd of Schilder op 6 een serieuze optie is..?? zowel voor speler als trainer..??

ik zeg ook niet dat het een maatstaf is om aan te blijven,ik heb hem ook gezegd
dat hij zelf de 1e is die er uitvliegt als het zo blijft he. of er wat gaat veranderen
naar aanleiding van zo,n avond betwijfel ik maar toch denk ik wel dat dijkhuizen
door sommige dingen wel verrast is. en wat ik nog vergeten heb te melden hij
vind het trainer zijn bij cambuur zwaarder/pittiger dan ie had verwacht.

op die vraag over de 6 geven ze beide geen echt antwoord maar ja ook daar ]
waren velen die zeiden dat een optie is en vd laan dan lcv om extra power er
bij te krijgen.dus ja wie weet gaan de ogen open.

Stanley

Duidelijke verslaggeving van Denistel, en Richard bedankt bedankt voor de vraag over de slappe trainingen. Hopelijk doen ze er iets mee. Eerlijk antwoord van Dijkhuizen.

richard


Collingwood

Blijkt maar weer dat Dijkhuizen gewoon een sympathieke vent is, even los van zijn prestaties/kwaliteiten als trainer. Dat had bijvoorbeeld Maas toch een stuk minder, die zag ik vorig jaar op de forumavond niet zoveel toegeven.

Ik gun het Dijkuizen en ons dan ook dat het vanaf nu beter gaat. Maar of dat gaat lukken...
Kalmte alleen kan u redden.

PePe

Dijkhuizen is te lief. Over de topper Sai van Wermeskerken is helemaal niet gesproken?

okkele

het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

denistel


denistel

Citaat van: PePe op november 01, 2017, 00:13:02
Dijkhuizen is te lief. Over de topper Sai van Wermeskerken is helemaal niet gesproken?

heb ik het met schilder nog even over gehad en die vond dat ie eigenlijk in de basis
moest staan. maar omdat ze op rechts meer diepgang willen hebben krijgt v deelen
de voorkeur maar die kan het toch nog toe niet brengen zoals vorig seizoen.