Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De twaalfde man

Gestart door albert54, januari 18, 2013, 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

albert54

 :scc

Progressie.

Er zit progressie in het team volgens mij. De jongens kenne voetballe en de hele wedstrijd met doen.
Nu nog de angst overwinnen en de poppetjes op de juiste plaats zetten en we hebben een team wat geen angst hoeft te hebben voor directe degradatie.
Baksteen is uut de droom holpen en dat is weer een pluspunt. Fiets staat weer goed int hok.
Spelers gaan deze week verder borduren op de tweede helft tegen die halve Duutsers uit Kerkrade.
Spel hervattingen su als corners en vrije trappen wurre veelvuldig oefent.
sommige speulers krijgen een bal met een touwtje eraan.
Tegen de winterstop is ons Cambuur niet meer te stoppen.
We mutte gewoan wat meer geduld heffe.
Groeiproces is in volle gang.

w:)

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

Len Cantello

Citaat van: albert54 op augustus 10, 2013, 10:29:16
halve Duutsers uit Kerkrade.
Hele Duutsers. Zag er zelfs iemand in lederhosen lopen  :R :R :R :R
Barbarus hic ego sum, quia non intellegor ulli

albert54

 :scc

Wedstrijd dag 8)
Grunninger Ome Loeks komt niet vanavond want de peerden binne aan de dunne.

We mutte de speulers maar vermaken ent gevoel gefe dat su onoverwinnelijk binne.
Volgens Baksteen zal dat wel invloed heffe "de twaalfde man' en resulteren in een overwinning die bij de helsdeuren weghaalt mut wurde. Maar dat binne dan oek altied de mooiste wedstrieden.
Vroeg komme,kop erbij houwe geniete en dan nog even dunnetjes overdoen in de 'derde helft'. Het is mooi weer en een foto is su maakt voor Noord.
Jim hoeve natuurlijk niet op jim mooist te wese hoor, ken de foto altied nog wel wat bewerke.

Geniete van onze speulers en aanmoedigen tot het einde.

w:)

SCCornjum

Zo is het Albert, mooi stukkie.
Ik zie je tijdens de derde helft in of buiten het  :camigo
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Ongelooflijk wat een heerlijk avondje voetbal.
Je fietst om 16:00 langs de Kleine Leeuwarder, daar staan verzameld 300? man
biertje in de hand, gezellig ouwehoeren over........... ja natuurlijk DE wedstrijd of was het over die blonde die voor mij fietste.
Ik ben sterk (als een nat vloeitje) en fiets door, achter de 4de ME bus aan op weg naar het stadion.
Bij de Cambuur Bar is het ook gezellig, het terras is goed bezet.

Voor het hek van het kassaplein verzamelen zich tegen 16:30 al een tiental supporters, een flink aantal
heeft nog geen clubkaart.......zijn dit SCC of fcg supporters????
Het lijkt een traditie te worden afgelopen jaar, was het kassaplein 5 minuten later open dan vermeld op de website, bij NAC en nu FCG was het bijna 15 minuten later...........
Een wedstrijd verslag hoef ik niet te geven, Zolang kom ik hier nog niet DIEHARD supporters echter
vertellen mij dat in ruim 30 jaar Cambuur NOG NOOIT zo'n eerste 45 minuten heeft gespeeld.

Na de wedstrijd hoor je dat de fcg supporters uit hun eigen bus proberen te komen, ruiten zelfs deuren sneuvelen............
In HET Hertje kijk ik met velen de samenvatting van studio sport. Onze burgemeester Ferd Crone is dan allang weg, na het uitspreken van een aantal opmerkelijke zaken........

De verlichting van het stadion is dan al een tijdje uit, na het snacken van een kroketje bij de febo is het tijd voor de laatste...............bij de Kleine Leeuwarder..

Het is nu 03:25 droom ik.......4-1...
Watching Football Is Not A Crime

Yellow Army

Voor mij was de twaalfde man de motm  |:)
Area 58

Cambuur LWD

Citaat van: SCCornjum op augustus 18, 2013, 03:43:20
Onze burgemeester Ferd Crone is dan allang weg, na het uitspreken van een aantal opmerkelijke zaken........

Vertel :D

Dokkumer

Volgens welingelichte bronnen had Crone gemeld dat de gemeente Lwd het kunstgrasveld betaald heeft...

moodygrunn

Citaat van: Dokkumer op augustus 18, 2013, 16:18:01
Volgens welingelichte bronnen had Crone gemeld dat de gemeente Lwd het kunstgrasveld betaald heeft...

In hoeverre berust dat op waarheid?
In Henk en Sandor we trust

Galdiano

Citaat van: moodygrunn op augustus 18, 2013, 16:22:41
In hoeverre berust dat op waarheid?

Te veel bier gedronken  8P
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: richard op augustus 18, 2013, 09:46:36
Dat de gemeente Leeuwarden het veld wat er nu ligt heeft betaald!!!! Wat een sprookje die man......

albert54

#42
 :scc

Cambuur - Groningen,
Vier - één, wie had dat dacht?
Promotie voor het voetbal.
Promotie voor de twaalfde man.
Media, ( tv, radio en krant ) is maar wat blij met ons in het voetbalwalhalla.
Als dit niet een visitekaartje is voor een Sponsor, dan weet ik het ook niet meer.
We kunnen nog wel wat sponsoren gebruiken, liefst landelijk. Garantie voor nog meer  voetbal en groter feest.

Wat een wedstrijd en gedrevenheid om te winnen.
Geweldig spel met een mooie wisselwerking op het middenveld waar Groningen niet mee wist om te gaan. Geweldig voetbal met name de eerste helft was van grote klasse. Ik kan mij niet een betere helft herinneren int stadion.
Een twaalfde man die meeleefde tot het einde. Het hele stadion stond te schudden op haar grondvesten.
Wat is het toch gezellig in ons stadion.
Deze wedstrijden tonen aan dat we mee kunnen en moeten doorgroeien. NOOIT MEER IN DE BIERAFDELING.
Natuurlijk gaan we wel een keer op onze bek. Maakt niet uit, gewoon het spel spelen zoals het nu gaat. Ben ervan overtuigd dat we ons kunnen handhaven.
IK denk dat de meesten nu wel snappen dat we moeten verhuizen naar een groter stadion. Nog twee wedstrijden en we moeten nee verkopen aan de kassa. Ben er van overtuigd dat wij een echte wachtlijst gaan krijgen en niet dat fake gedoe dertig kilometer verderop.

Oproep van Baksteen, niet meer met sien allen springe, stadion mut nog een paar jaar met.
Stel dat het sootje instort, waar mutte we dan speule tot dat er een CambuurTempel is?
Het zal wel uutmonde in een verbod op springen int stadion.
( Voor diegenen die het niet snappen, de oproep van Baksteen is hilarisch bedoeld.) :D

De spelers, trainers, bestuur, vrijwilligers en de twaalfde man, hebben een heel mooi visitekaartje afgegeven.



w:)

Jules058

Citaat van: albert54 op augustus 18, 2013, 21:44:51
:scc

Cambuur - Groningen,
Vier - één, wie had dat dacht?
Promotie voor het voetbal.
Promotie voor de twaalfde man.
Media, ( tv, radio en krant ) is maar wat blij met ons in het voetbalwalhalla.
Als dit niet een visitekaartje is voor een Sponsor, dan weet ik het ook niet meer.
We kunnen nog wel wat sponsoren gebruiken, liefst landelijk. Garantie voor nog meer  voetbal en groter feest.

Wat een wedstrijd en gedrevenheid om te winnen.
Geweldig spel met een mooie wisselwerking op het middenveld waar Groningen niet mee wist om te gaan. Geweldig voetbal met name de eerste helft was van grote klasse. Ik kan mij niet een betere helft herinneren int stadion.
Een twaalfde man die meeleefde tot het einde. Het hele stadion stond te schudden op haar grondvesten.
Wat is het toch gezellig in ons stadion.
Deze wedstrijden tonen aan dat we mee kunnen en moeten doorgroeien. NOOIT MEER IN DE BIERAFDELING.
Natuurlijk gaan we wel een keer op onze bek. Maakt niet uit, gewoon het spel spelen zoals het nu gaat. Ben ervan overtuigd dat we ons kunnen handhaven.
IK denk dat de meesten nu wel snappen dat we moeten verhuizen naar een groter stadion. Nog twee wedstrijden en we moeten nee verkopen aan de kassa. Ben er van overtuigd dat wij een echte wachtlijst gaan krijgen en niet dat fake gedoe dertig kilometer verderop.

Oproep van Baksteen, niet meer met sien allen springe, stadion mut nog een paar jaar met.
Stel dat het sootje instort, waar mutte we dan speule tot dat er een CambuurTempel is?
Het zal wel uutmonde in een verbod op springen int stadion.

De spelers, trainers, bestuur, vrijwilligers en de twaalfde man, hebben een heel mooi visitekaartje afgegeven.



w:)

@ baksteen: sorry maar wij zijn cambuur!  Cambuur Leeuwarden!!
Eens een Liwwadder, altied een Liwwadder

IsmailvanEssen

Wat een prachtige avond!
Mijn vrouwtje had allemaal hapjes gemaakt voor de wedstrijd.
Meteen een goede livestream gevonden die ook perfect werkte (Vorige wedstrijd was dat lastig vanuit Bulgarije)
Meteen een Goal in het begin van de wedstrijd!! Mijn vrouwtje en ik Beide schreeuwend springend door de woonkamer!!
Poes bang onder de bank en de buren die aanbelden wat er aan de hand is! Uitleg gegeven en weer verder kijken!
BAM en er gingen nog 2 in! En weer schreeuwend en dansend door de woonkamer!
Toen scoorde groningen en ik werd al bang... mijn vrouwtje mij positief houden!
Werd het bijna 3-2 voor groningen en op tv leek de bal erin te gaan.. het mooie was dat de engelse commentator al Nooo! riep want die dacht ook dat hij erin zat!.. Daarna de 4-1 en de Engelse commentator ging helemaal los! Prachtig om te horen dat voor het eerst een Engelse commentator de moeite deed om Cambuur goed uit te spreken!
Wedstrijd was over ff skypen met de familie uit groningen! Heerlijk gevoel om ze eindelijk goed te pesten en daarna hier in Sofia met mijn vrouwtje groots feest gevierd!

Heerlijk gevoel! Zondag zaten alle liedjes nog in mijn hoofd tijdens het lopen door de bergen hier op wat ecopaden! Geweldig!
Mijn vrouw is bij mij weggelopen omdat ik teveel op dit forum zit...