Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De twaalfde man

Gestart door albert54, januari 18, 2013, 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

albert54

Oldehove en Kampioensfeest.  |:)

De Oldehove mut niet op sien gat.

Baksteen het even praten met een fundering deskundige.
Het kan problemen geven zei de goede man, want die Cambuursupporters springe nogal en hun gezang kan de toren oek doen vibreren. En su seit hij, 'een verkeerde vibreerring ken echt verkeert uutvalle. De fundering is veel went maar er mutte geen rare ritmes deen wurre anders kan hij su het water in kiepe. Dat kenne we hier niet heffe, met de zomer voor de deur.
Advies is dan oek om allemaal het zelfde te zingen en te springen.
Laatste minuten mag het wel wat ongeregelder omdat de toren dan zelf aant vibreren is.

Verzoek is oek om allemaal een geel of blauw Cambuur attribuut met te nimmen sudat sien ken wurre wie wel op het plein magge.
Gerald van den Belt het mij oek vraagt om allemaal su snel mogelijk een seizoenkaart aan te vragen.
Vol is vol.

Gerucht wurd oek sterker dat er nog meer speulers en jonge hooggeschoolde en fanatieke bestuurders zich aanmelden voor ondersteuning van de huidige geweldige mensen die bijna constant logeren in de catacomben.
De kreet voor de komende seizoenen is dan oek: "De Reus mut wakker blieve".

Baksteen seit: 'de seizoenkaarten binne nou duurder wurren. advies is dan oek 'sparen voor je kaart'.
Club mut maar een spaarrekening openen súdat je het hele jaar toeleve kenne naar die mooie familiekaart met opdruk van de CambuurTempel en Oldehove.

De toren is dus vrijgeven voor het feest.
Feesten vanavond en de kop erbij houden su ik sú zegge en denk om mien TOREN.

w:)


Dokkumer

Citaat van: clint op mei 06, 2013, 11:09:06
Crone......dat bakje mut d'r af!!!.

8)

:0=BAKSTEEN ANNE ARBEID  :devil

SCCornjum

Mooi stukje Albert, nog een paar uurtjes dan staan we er....
Watching Football Is Not A Crime

albert54

 |:) |:) |:) |:) |:)

Ruppppert, ik wil jou even bedanken voor de geweldige filmpjes die jij gemaakt het van het seizoen 2012 / 2013.
Het kampioensfeest en de samenvatting van een dik uur over het seizoen.
Geweldig allemaal, heel veel dank van mijn kant voor al die uren die jij hier in hebt gestoken.


|:) |:) |:) |:) |:)

w:)

albert54

Baksteen het vernomen:

De speulers bij Cambuur krijje allemaal een cursus "Liwwadders". Su kenne ze beter de adviezen vanaf de tribune opvolgen.
De adviesgroep bij de trainingen gaan natuurlijk oek wat specifieke woatsjes leren in de diverse talen, om de speulers een thuus gevoel te geven. Natuurlijk ist oek handig bij het lullen met de speulers int 'hertsje' met de derde helft.
w:)

Ruppppert

Citaat van: albert54 op mei 16, 2013, 13:18:26
|:) |:) |:) |:) |:)

Ruppppert, ik wil jou even bedanken voor de geweldige filmpjes die jij gemaakt het van het seizoen 2012 / 2013.
Het kampioensfeest en de samenvatting van een dik uur over het seizoen.
Geweldig allemaal, heel veel dank van mijn kant voor al die uren die jij hier in hebt gestoken.


|:) |:) |:) |:) |:)

w:)
bedankt Albert voor die complimenten  :proost
hier doe ik het voor |:) :schaal |:)

HilversumOnTour

Citaat van: Ruppppert op juli 17, 2013, 22:22:43
bedankt Albert voor die complimenten  :proost
hier doe ik het voor |:) :schaal |:)

Ik heb vandaag de DVD voor de 2e keer tijdens werk aangezet haha

TOP!  |:) |:) |:)

albert54

 :scc

We gaan der voor.
Dat is wat mij betreft ....... het gezegde, de spreuk, de kreet.
Volgens Baksteen eindigen we op de vijftiende plaats, misschien nog wel op het plekje veertien zelfs.
Na de Cambuur feestmaand Mei en een mooie voorbereiding op het nieuwe avontuur in het voetbalwalhalla, nadert het uur U, nu  veel sneller dan gedacht en ondergaan. Trainingen gevolgd, de sportbladen, kranten en natuurlijk internet veelvuldig geraadpleegd, kom ik tot de conclusie dat het kan. Dat het kan om een blijvertje te worden in de Eredivisie.
We hebben een goede achterban, hondstrouw en fanatiek publiek. Bestuurlijk begint het ook steeds beter te draaien. Het is nog behelpen op verschillende plekken in het bestuur en medewerkers. Immers van klein duimpje naar een volwassen voetbal organisatie groeien is niet zomaar even geklaard. Het is een groeiproces van vele jaren en nooit rusten.
Er moeten nog een aantal spelers bij. Er moeten meer vrijwilligers bij voor de diverse geledingen binnen de club.
Sponsoren zijn welkom in grote getale.
Nieuwe CambuurTempel moet er komen.
Desondanks zie ik het wel zitten.
Samen met 'de twaalfde man', gaan we dit gevecht aan. Zeventien feestjes thuis en een aantal mooie uitwedstrijden moeten er voor zorgen dat we volgend seizoen doorgroeien naar een nog mooiere plaatsing.
Grote vraag zal zijn voor mij, 'kan al dit moois goed gestroomlijnd verlopen in ons oude en krakkemikkige stadionnetje'?
Hoop dat de gemeente Leeuwarden samen met het bestuur van Cambuur en in mijn optiek ook de provincie de spijkers nu eens goed op de koppen slaan en samen komen tot de gewenste "CambuurTempel".
Cambuur is het paradepaardje van en voor de gemeente en natuurlijk haar aanhang. De uitstraling van onze club mag niet onderschat  worden. Daar mag wel wat tegen overstaan zonder dat er dan gelijk bakken geld het water ingaan. We worden geroemd in Nederland om onze fanatieke aanmoediging en clubliefde. De slapende reus is wakker. Laten we met elkaar zorgen dat Cambuur en Leeuwarden in lengte van jaren kan gaan genieten van voetbal op het hoogste niveau.

Heet u dan ook welkom op zondagmiddag om 12.30 uur in het stadion voor de wedstrijd van Cambuur tegen NAC, Breda.
Ik zou u aanraden om een uurtje eerder te komen voor samen te genieten van de entourage  in het stadion en om een kopje koffie of drankje te nuttigen.
We gaan der voor.

w:)

albert54


Mien Cambuur.

Wat een dag.
Superlatieven schreeuwt Baksteen, ze spelen in de overtreffende trap. O'oh', wat is dit mooi. Ik wil nooit meer in de Bierafdeling spelen schreeuwt hij maar door, zonder ademhalen.
Neem eerst maar wat drinken zegt zijn vrouw.  Je "kanne"  wel een zonnesteek oplopen, "man".
Ik ben zo blij, terug in het voetbalwalhalla, een genot blaat Baksteen er nog maar even achter aan.
Ik leef al vanaf april dit jaar in een roes. feesten in het stadion en bij de Oldehove.
Mooie wedstrijden in de 'Bierafdeling', mooie voorbereiding op het nieuwe seizoen en filosoferen over nieuwe spelers.
Die Gerald van den Belt als 'ponkhouder' laat die maar schuiven. Er is tot nu toe goed ingekocht, geen gekke dingen doen en rustig blijven. Vermoedelijk komen er nog twee versterkingen bij en kunnen we gaan oogsten dit seizoen. Ard de Graaf achter de sponsoren aan, wat hem tot nu toe goed afgaat. Drukte op kantoor in de bouwval. De familie vrijwilligers werken zich een slag in de rondte. Petje af voor jullie. Dit is mien Cambuur.
Trainersstaf werkt met plezier en veel inzet om ons "de twaalfde man" te plezieren.
Ze kenne echt goed voetballen, had dacht dat ze er door zouden zitten in het laatste kwartier. Niks van dat alles, su doen met. Su kenne zelfs doseren tot ver in de negentig minuten.
Ik su oek maar even doseren, want anders is er straks niks meer te doseren. Hoor dien hart op een meter afstand tekeer gaan.
Ach valt wel met je.
Echt, we wurre de verrassing int voetbalwalhalla.  Straks nog even sport op de tv volgen kleine versnapering en dan maar plat. Hast dacht zeker, mooi niet we gaan fietsen het is mooi weer.
Hef last van mien knieën werp ik nog even tegen, maar het helpt niet, ze kent mij wel.
De fiets gaat weer van stal.
Morgen maar even wat kranten lezen en neuzen op internet, nagenieten.
Wat een dag.

w:)

Ruppppert


SCCornjum

Haha  w:) Albert bedankt..

Wat een genot op en buiten het veld.
:proost
Watching Football Is Not A Crime

albert54

 :scc
Cambuur  - Roda JC.

Goede morgen Cambuur vrienden.
Het is zover,we gaan als club weer uitspelen in het voetbalwalhalla.
Lang naar uitgekeken, even knipperen met de ogen en het is zover.
Denkend aan de komende wedstrijd viel Baksteen gisteravond in slaap, na het nuttigen van een groot glas  water met een scheut 'appelazijn' erin. Moet zeggen dat het helemaal niet vies was. Natuurlijk is het geen gele rakker, maar toch.
Dromenland was het gevolg. Baksteen was in Kerkrade als gast van Henk en Dwight.
Wedstrijd was eerste helft aftasten en gezapig. We gingen rusten met een  één nul achterstand. Aangezien Baksteen dicht bij Henk in de buurt stond, kon hij even Henk bijpraten over zijn visie die uit dromenland was ontsproten.
Zet Marcel Ritzmaier er maar in en laat Alexander Christovao  ook maar los. Samen zullen ze drie keer scoren volgens de goddelijke ingeving via de Baksteen-droom. En het geschiede, eindstand 1 - 3.
Natuurlijk mocht Baksteen mee naar binnen na afloop en gezellig met de liwwadders een klein feestje bouwen.
Ype Smid kwam ook nog even bij Baksteen  voor een pilsje en een praatje.
Toen hij hoorde van de 'appelazijn' zei hij tegen Baksteen dat de volgende keer na het nuttigen van deze godendrank hij ( Baksteen) moest denken aan een nieuwe CambuurTempel en vriendje Crone.

Moest vanmorgen nog even in het hok wezen, ik schrok wel want mien fiets stond met de snuut naar de deur gericht. Hoe ist mogelijk, Baksteen zet altied de fiets met de kont naar de deur toe int hok.
Su dit een voorteken wese. Cambuurplein ken su maar weer druk wurde.

w:)

drg


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op augustus 06, 2013, 16:19:41
1-3 (1-0)

Hemmen
2x Barto

1x geel (el makrini)

Russtand klopt, eindstand klopt, maar die doelpuntenmakers: dat had je gedroond!!!
Henk, held, bedankt

albert54

Citaat van: albert54 op augustus 09, 2013, 11:14:15
:scc
Cambuur  - Roda JC.

Goede morgen Cambuur vrienden.
Het is zover,we gaan als club weer uitspelen in het voetbalwalhalla.
Lang naar uitgekeken, even knipperen met de ogen en het is zover.
Denkend aan de komende wedstrijd viel Baksteen gisteravond in slaap, na het nuttigen van een groot glas  water met een scheut 'appelazijn' erin. Moet zeggen dat het helemaal niet vies was. Natuurlijk is het geen gele rakker, maar toch.
Dromenland was het gevolg. Baksteen was in Kerkrade als gast van Henk en Dwight.
Wedstrijd was eerste helft aftasten en gezapig. We gingen rusten met een  één nul achterstand. Aangezien Baksteen dicht bij Henk in de buurt stond, kon hij even Henk bijpraten over zijn visie die uit dromenland was ontsproten.
Zet Marcel Ritzmaier er maar in en laat Alexander Christovao  ook maar los. Samen zullen ze drie keer scoren volgens de goddelijke ingeving via de Baksteen-droom. En het geschiede, eindstand 1 - 3.
Natuurlijk mocht Baksteen mee naar binnen na afloop en gezellig met de liwwadders een klein feestje bouwen.
Ype Smid kwam ook nog even bij Baksteen  voor een pilsje en een praatje.
Toen hij hoorde van de 'appelazijn' zei hij tegen Baksteen dat de volgende keer na het nuttigen van deze godendrank hij ( Baksteen) moest denken aan een nieuwe CambuurTempel en vriendje Crone.

Moest vanmorgen nog even in het hok wezen, ik schrok wel want mien fiets stond met de snuut naar de deur gericht. Hoe ist mogelijk, Baksteen zet altied de fiets met de kont naar de deur toe int hok.
Su dit een voorteken wese. Cambuurplein ken su maar weer druk wurde.

w:)

Eerste helft van Baksteen sien droom klopt. Nou de tweede helft nog even.  ;)