Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

De twaalfde man

Gestart door albert54, januari 18, 2013, 21:42:39

Vorige topic - Volgende topic

pvanbuijtene

Citaat van: drg op maart 17, 2015, 11:16:42
Gezeur om de sfeer ook altijd hier  :zucht

Dan kijk ik naar overige wedstrijden in onze competitie en kan ik niet eens zeggen dat wij sfeerloze momenten hebben.

ach ja en je hoort ook zovaak dat het in de jl tijd beter was... nou dat was lang niet altijd zo, maarja vroegah was allwa beter he ;).. sfeer was prima, 90min lang zang, massal als het moest.

albert54


:scc

Eindelijk nieuwe CambuurTempel

Investering voor nieuwe CambuurTempel is rond!

Ut gedonder rond de wel of niet nieuwe CambuurTempel en waar is voor mij meer dan genoeg geweest. Na een kortte brainstorming samen met Baksteen, binne we der uut.
Nieuwe Tempel komt / blijft op de oude plaats. Veld wordt een kwartslag gedraaid.
Achter Oost wordt een nieuwe grote tribune gebouwd alwaar een grote Liwwadder Bierbrouwerij in ondergebracht gaat worden. Er gaan vele ambachtelijke biertjes gebrouwen worden en het huismerk "Cambier" zal veelvuldig genuttigd gaan worden tijdens de wedstrijdendagen van Cambuur en de vele andere culturele evenementen. Opening kan als men nu snel gaat handelen zijn beslag krijgen in 2018 alwaar de opening en de spil van Leeuwarden Culturele Hoofdstad gaat plaats vinden.
De Bierbrouwerij zal garant kunnen staan voor 80% van het stadion begroting ( Lees Huur ).
Verder komt er een dependance van de Hoge school en een Laboratorium van Wetsus in. Dit zal betekenen dat Cambuur als huurder de zekerheid heeft voor minstens 50 jaar voetballen in het voetbalwalhalla. Na de kwartslag draaiing en de afbraak van oude tribune Oost volgen uitbreiding van Noord en komt er een Grote hoofdtribune op Zuid.
Onder de Oosttribune en Bierbrouwerij komt een grote parkeergarage.
Omdat Bierbrouwerij Heineken in gaat zien dat "Cambier" een concurrent zal zijn voor de binnenlandse markt, gaat zij mee participeren en de nodige kennis delen.
Geld is er dus vanaf nu, om binnen een paar weken los te kunnen gaan na verkrijgen van de vergunningen wat volgens Baksteen nu een formaliteit zal zijn.
Allemaal blije gezichten in de stad bij de voetbalclub, gemeente en de politiek heeft verder geen gezichtsverlies meer zonder dat er verkiezingen voor de deur staan.
Dit alles is mogelijk als de gezichten dezelfde kant op staan en de wil er is.

Als al dit moois gerealiseerd is, dan nemen wij genoegen met een gratis seizoenkaart en een etentje in het Cambuur restaurant alwaar Roelof Mink onze tafelheer zal / moeten zijn.

Politiek, bestuurders en Club, u kunt los.

w:)

Treb

Wat vind je nou eigenlijk zelf van je stukjes?

Vedetski

:koffie

Dokkumer

Citaat van: Treb op april 07, 2015, 19:06:29
Wat vind je nou eigenlijk zelf van je stukjes?
Beter te verteren dan die van vele andere forumzeikerds :D

Galdiano

Ik heb nog nooit hier een stuk van gelezen in al die jaren  :_schater
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

albert54

 :scc

Gerucht,
Ut gerucht gaat dat men Baksteen gaat vragen om invulling te geven aan de nieuwe CambuurTempel.

Baksteen seit: hier alvast een voorzetje wat er mut gebeure,
Invulling geven aan de wensen van de Twaalfde man en historie bewaking. Aankleden van de hoofdgang naar ut veld met foto's van speulers en tegels met beeltenissen van supporters tegen een kleine vergoeding. Dus een geweldige lange gang van sfeer, ondersteuning en wij-gevoel.
Merchandising en acties die onze club verder mutte helpen in een gigantische groei.
Bier en eetgelegenheden zonder uitbuiting deur derden partijen.
Creƫren van saamhorigheid en oek belangrijk: een goede fietsenstalling.
Groat beeldscherm met permanente beelden van wedstrijden, foto's en andere historie op het nieuwe Cambuurplein.
Oek een mededeling scherm op het Zaailand voor deze beelden en informatie aangaande wedstrijden trainingen, standen statistieken en info voor uitwedstrijden.
Als dit niet kan op ut Zaailand, dan maar teugen de glazen muur van Achmeatoren op 20 hoog of su.
Ken Achmea oek eens iets meer doen voor de club dan die paar centen van nou.
Inspraak houden tussen club en supporters periodiek op iets andere manier dan de forum-avonden van nou.
We wachten maar weer af, de eerste paal is nog lang niet de grond in.

w:)

Zuid1991

Twaalfde man ook weer aanwezig bij eerste training?
Cambuur culture: facebook evenement aanmaken?