Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op november 21, 2014, 21:54:03
Ik kwam er bij 0-3 in, maar wat waren die Duitsers in Godsnaam aan het doen daar :_schater :_schater Zo ongelofelijk slecht
Ze werden echt helemaal zoek gespeeld en als Almere niet te naïef had gevoetbald had het nog erger kunnen worden. Ze hadden na de rode kaart een geweldig overwicht en wisten elke keer de vrije man te vinden.

En Pruus'n zijn het zeker; na de 1-4 zongen ze zelfs nog  "Jetzt geht's los"      :_schater
Na 75 minuten was de helft van de 10.000 koempels al naar toes
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Cambuur058

ondanks de hekel aan dkv...

:0= KNVB Maffia!

die tweede gele kaart sloeg nergens op en was nooit van zijn leven aan dkv gegeven, ajax word (weer) voorgetrokken omdat de knvb hun oogappeltje wel in de CL moeten hebben he, schandalig  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

edit: moet eigenlijk in het eredivisie topic

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op november 22, 2014, 21:32:13
ondanks de hekel aan dkv...

:0= KNVB Maffia!

die tweede gele kaart sloeg nergens op en was nooit van zijn leven aan dkv gegeven, ajax word (weer) voorgetrokken omdat de knvb hun oogappeltje wel in de CL moeten hebben he, schandalig  :rodekaart :rodekaart :rodekaart

edit: moet eigenlijk in het eredivisie topic
Het was wel heel dom van Slagveer; maar als Ajax hetzelfde zou doen is het echt geen gele kaart.
Dat is het voordeel als je Ajax bent en thuis speelt.

Maar ieder nadeel heeft een voordeel; ik zie dkv vandaag nog niet winnen ondanks het overwicht in de eerste helft. Vanaf nu wordt het wel anders. En anders gooit Blom er nog wel een schepje bovenop. Lodeweges zit ook al in de catacomben.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

JurjenS7

Ook weer boven de boertjes :devil

Casuals-lwd

de neuzen staan voor en ze beginnen weer te zingen..... neemt niet af dat ik blij ben dat dkv globaal onder ons staat !

speculeter

Echt vreselijk die scheidsrechters.
Iemand van ajax had echt niet die tweede gele kaart gekregen.
Bij feijeNoord hetzelfde verhaal.....
Maar ja Blom en wiedemeijer als scheidsrechter dan weet je het wel!

Collingwood

Jong PSV vanavond onder andere met Schaars, Ritzmaier en Locadia. Gaat ook nergens meer over, die eerste divisie...
Kalmte alleen kan u redden.

Gasgeve

Nee competitievervalsing. Ritzmaier scoorde overigens wel en ook de hier vaak genoemde Koch maakte een goal.

Goudvinger

Dit is toch het laatste jaar van de tweejarige pilot met de beloften? Ik mag hopen dat de stemmen van de clubs uit de eerste divisie serieus worden genomen, en dat de beloften zo snel mogelijk uit de competitie verdwijnen. Hier zit niemand op te wachten. Behalve natuurlijk Ajax, PSV en Twente. Ik zie het al weer gebeuren dat Fox hier het laatste woord krijgt, ze hebben helaas de machtspositie om zaken af te dwingen. Van de KNVB hoef je niets meer te verwachten, die is al lang niet meer in dienst van de clubs.

Lore

Citaat van: Goudvinger op november 25, 2014, 10:41:41
Dit is toch het laatste jaar van de tweejarige pilot met de beloften? Ik mag hopen dat de stemmen van de clubs uit de eerste divisie serieus worden genomen, en dat de beloften zo snel mogelijk uit de competitie verdwijnen. Hier zit niemand op te wachten. Behalve natuurlijk Ajax, PSV en Twente. Ik zie het al weer gebeuren dat Fox hier het laatste woord krijgt, ze hebben helaas de machtspositie om zaken af te dwingen. Van de KNVB hoef je niets meer te verwachten, die is al lang niet meer in dienst van de clubs.

Het voorstel van de KNVB is toch juist om het uit te breiden? Ze willen alle reserve-teams in de competitie toevoegen. Die kunnen dan wel in lagere divisies terecht komen, maar dan loop je uiteindelijk tegen dezelfde problemen aan.

Galdiano

Wat een skeit hekel hebben toch aan dat kut Roda!
1-0 achter bij Graafschap en lopen alleen maar te klagen en te zeiken. En De Graafschap krijgt 2 keer rood.

Nu staat het 1-2 voor Roda
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Marc S

Citaat van: Galdiano op november 28, 2014, 21:32:27
Wat een skeit hekel hebben toch aan dat kut Roda!
1-0 achter bij Graafschap en lopen alleen maar te klagen en te zeiken. En De Graafschap krijgt 2 keer rood.

Nu staat het 1-2 voor Roda

Die eerste speler van de graafschap die rood kreeg, kreeg zijn tweede kaart voor het (half) uittrekken van zijn shirt na een doelpunt  :_schater

Tukker

Citaat van: Galdiano op november 28, 2014, 21:32:27
Wat een skeit hekel hebben toch aan dat kut Roda!
1-0 achter bij Graafschap en lopen alleen maar te klagen en te zeiken. En De Graafschap krijgt 2 keer rood.

We zitten duidelijk op één lijn  :proost
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Holwerd voor Cambuur

Fortuna :thumbsup

Lekker hoor :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Marc S

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 25, 2015, 16:58:05
Fortuna :thumbsup

Lekker hoor :_schater

haha zeker die lui zijn het dkv van limburg kan me erg goed meeleven met fortuna em mvv met betrekking tot roda