Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Zelfs met een punt zondag doen we nog mee voor de titel. Helaas Helmond-Volendam niet gelijk maar dat maakt niet uit, er is nu wel een concurrent minder voor de titel. 

3 punten zondag en op naar plek 2!  Dan gaan wij met Volendam uitmaken wie kampioen wordt.

Unknown

Volendam heb ik het gehele seizoen niet naar omgekeken. Nu zijn ze het dichtst bij de titel van iedereen. Hebben die zo'n top team dan? Ik weet echt niets van ze.

Nou ja, uitslag daar had beteer gekund, maar eerst maar eens winnen zondag, anders maakt het allemaal weinig uit.

Bernardo

Citaat van: michello op april 12, 2013, 21:53:32
Zelfs met een punt zondag doen we nog mee voor de titel. Helaas Helmond-Volendam niet gelijk maar dat maakt niet uit, er is nu wel een concurrent minder voor de titel. 

3 punten zondag en op naar plek 2!  Dan gaan wij met Volendam uitmaken wie kampioen wordt.

Met een punt doen we mee ja, maar of we dan nog serieus kans maken. Er moet zondag gewoon  gewonnen worden!!

michello

Citaat van: Unknown op april 12, 2013, 21:57:21
Volendam heb ik het gehele seizoen niet naar omgekeken. Nu zijn ze het dichtst bij de titel van iedereen. Hebben die zo'n top team dan? Ik weet echt niets van ze.

Nou ja, uitslag daar had beteer gekund, maar eerst maar eens winnen zondag, anders maakt het allemaal weinig uit.

Voorhoede is heel sterk. Goede buitenspelers en afmakers met Kramer en Tuyp. Titelkandidaat nummer 1 na dit weekend maar dat zal de druk alleen maar groter maken daar ;)

Destroyer

Ik zeg, het is Nog lang niet gespeeld!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

#455
Kunnen we niet allemaal ff tientje lappen! En sponseren wij de 2 centrale verdedigers ff van excelsior! Eerste minuut ff perongeluk doorgaan op tuyp en 10de minuut ff doorgaan op Kramer!  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Zondag moet je dus winnen anders is Volendam al zo goed als kampioen!

Viper

Triest als Volendam kampioen wordt, die krijgen niet eens mensen mee naar uitwedstrijden in de Eredivisie.

AL

Citaat van: Viper op april 12, 2013, 22:16:46
Triest als Volendam kampioen wordt, die krijgen niet eens mensen mee naar uitwedstrijden in de Eredivisie.

Triest of niet, het lukt ze elke keer weer om te promoveren (en met spelers uit de eigen jeugd)!!

Viper

Ik zal het ook wel respecteren. Maar als er een club die het nu eens een keer verdiend dan zijn wij het, niet omdat ik toevallig fan ben.

Destroyer

Als we zondag winnen, geef ik ons een grotere kans kampioen te worden.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

ForzaCambuur1

Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 22:21:59
Als we zondag winnen, geef ik ons een grotere kans kampioen te worden.

Als je ziet hoe makkelijk Volendam toch Helmond op zij zet vanavond zijn ze voor mij de grootste favoriet op dit moment.

Destroyer

We zullen zien.  Mvv en egels willen ook top vijf halen dus het is zeker nog niet gespeeld.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

Eerst zondag zelf maar winnen, anders kunnen we wel ophouden ben ik bang.

drg

Zelfs als we zondag die punten niet pakken is alles nog mogelijk, maar ik denk dat de vechtlust er bij onze ploeg nu goed in zit en die 'superboeren' knikken nu al door de knieën.

Zou me verder worst wezen wat de uitslagen op hoger niveau zouden worden, het moet gewoon weer eens gebeuren, alleen al om eens die financiële shit de deur uit te schoppen, want op de gemeente en provincie hoeven we waarschijnlijk toch nooit meer te rekenen.

En Cambuur verdiend het nou ook echt eens na jaren knokken en de net-nietjes, we moeten niks, maar het zou mooi meegenomen zijn  |:)