Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Volgende week ook knappe tegenstander hoor
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Unknown

Tja, we moeten maar hopen. In eigen hand hebben we het sowieso niet.

Destroyer

Mvv voorlopig uitgeschakeld in ieder geval
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Galdiano

Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 21:28:52
Ik denk dat Volendam alleen op laatste speeldag nog wel is punten kan gaan verspelen bij Eagels...als die nog om plek 5 spelen.

Mvv thuis en eagles uit. Beide spelen nog om plaats 5 gaat toch lastig worden voor volendam.
Ach cambuur moet eerst maar winnen zondag!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

MVV én Helmond zijn uitgeschakeld voor titel!  Twee concurrenten minder. Prima avondje.  |:)

Viper

4 min. blessuretijd bij Sparta - Fortuna.

Ronald

Cambuur moet gewoon doen wat ze moeten doen, dan hou je de druk op Volendam en volendam heeft idd nog 2 zware wedstrijden te gaan, dus een beetje druk van een achtervolger kan nooit kwaad. En als het zover is glijden die gladde palingen uit en stuift cambuur ze voorbij in de laatste wedstrijd en daar drink ik ermaar vast 1 op :proost

Viper

Citaat van: michello op april 12, 2013, 21:46:25
MVV én Helmond zijn uitgeschakeld voor titel!  Twee concurrenten minder. Prima avondje.  |:)

Helmond had beter kunnen winnen.

Ronnie tng

En in mijn ogen was MVV al uitgeschakeld

Viper

Fortuna verzuimt 0-1 te maken. :(

Galdiano

Citaat van: Viper op april 12, 2013, 21:47:17
Helmond had beter kunnen winnen.

Tsja je kon dit van te voren voorspellen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Bernardo

Gewoon zelf winnen, en de druk er ophouden. En kijken waar het dan eindigt.  |:)

michello

Citaat van: Viper op april 12, 2013, 21:47:17
Helmond had beter kunnen winnen.

Volendam verliest nog wel punten bij GAE of thuis tegen MVV.  Sparta ook gelijk dus we hebben een prima avond zonder zelf te spelen  |:)

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op april 12, 2013, 18:16:31
Ik doel niet op een zekere groep mensen of gebeurtenissen, maar strengere maatregelen komen niet zomaar uit de lucht vallen  :y
Maar weet je wel de reden waarom de maatregelen genomen zijn en of dit wel de fout is van de Cambuuraanhang?  l0l

Destroyer

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 21:40:53

Ach cambuur moet eerst maar winnen zondag!
Laten we eerst dat maar doen inderdaad
** Poolwinner 18/19 - 21/22