Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

ik vind het wel raar want helmond heeft zon 1000 supporters bij hun thuiswedstrijden.

Ronnie tng

Citaat van: Goudvinger op april 12, 2013, 18:16:31
Ik doel niet op een zekere groep mensen of gebeurtenissen, maar strengere maatregelen komen niet zomaar uit de lucht vallen  :y

Gemeente Leeuwarden oftewel de politie heeft de rellen met Roda, die ene uitbarsting in de laatste jaren nog te erg op het netvlies. Je moet op een gegeven moment supporters ook weer belonen dat het rustig blijft! Zelfs bij de klassieker hebben ze het weer over supporters over en weer mee nemen!

Bernardo

MVV - Dordt 0-2
Volendam voor tegen Helmond.
Sparta nog 0-0

SCCornjum

Watching Football Is Not A Crime

zeewolde

Sparta inmiddels wel al 3 x geel.
In de 43e, 45e en 46e minuut. Ben benieuwd hoe het daar gaat..

Destroyer

Citaat van: TM op april 12, 2013, 18:55:04
Vind je het raar? Helmond heeft vrijvervoer naar Volendam. Daarnaast hebben ze geen uitkaart met van die onzinnige regeltjes. In ons geval waren er 3 keer zo veel mensen naar Volendam gegaan.

Sjezus, vrij vervoer wat is het ook al weer?
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo


GerardFraneker


Rood voor Sparta, penal Fortuna!
Bron: Twitter

Bernardo

Rood sparta, fortuna penal gemist

zeewolde


zeewolde

Al gezien. Dijkhuizen de rechtsback

Destroyer

#431
En dan mist fortuna de penalty
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 21:15:14
2-0 fc tuyp

Had Ik wel verwacht een beetje, volgende week verliezen ze!
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Andre-Lwd

Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 21:23:29
Had Ik wel verwacht een beetje, volgende week verliezen ze!

Ik weet het zo niet hoor, dat Volendam wint alleen maar op moment.

Bernardo

Ik denk dat Volendam alleen op laatste speeldag nog wel is punten kan gaan verspelen bij Eagels...als die nog om plek 5 spelen.