Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

En dat doen ze ook ;)

Vd Belt is een voorstander voor 2 promoveren 2 degraderen systeem.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 11, 2013, 22:51:36
Het niveau daalt hier ook tot onder het vriespunt  :X
Ja kom terug Arts, je past precies op het forum :devil

Dokkumer

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:39:58
En dat doen ze ook ;)

Vd Belt is een voorstander voor 2 promoveren 2 degraderen systeem.
Goed begin in ieder geval, nu nog de nummers 15 en 16 in de PO laten uitkomen -of nog liever ouderwetse nacompetitie-.
Verplichte promotie uit de Topklasse ben ik al tijden voorstander van. Mits bepaalde voorwaarden voor de JL door de KNVB versoepeld worden.

Galdiano

Helmond zit al met 50 man in Volendam! En er moeten nog 270 komen! Waarom kan dat nooit eens bij Cambuur! :(
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Goudvinger

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 13:59:37
Helmond zit al met 50 man in Volendam! En er moeten nog 270 komen! Waarom kan dat nooit eens bij Cambuur! :(

Omdat een groep mensen het in het verleden voor de rest heeft verpest.  :rodekaart

Chipke

Wie gaan vanavond allemaal Volendam-Helmond kijken? Mooi wedstrijdje lijkt mij :)

Andre-Lwd

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 13:59:37
Helmond zit al met 50 man in Volendam! En er moeten nog 270 komen!

Net aantal.

sunderland

Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:39:58
En dat doen ze ook ;)

Vd Belt is een voorstander voor 2 promoveren 2 degraderen systeem.
dat laat de KNJB NIET TOE

Dokkumer

Citaat van: sunderland op april 12, 2013, 14:41:34
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 10:39:58
En dat doen ze ook ;)

Vd Belt is een voorstander voor 2 promoveren 2 degraderen systeem.
dat laat de KNJB NIET TOE
Het is toch de KNEB? :devil

Dokkumer

Citaat van: Goudvinger op april 12, 2013, 14:04:43
Citaat van: Galdiano op april 12, 2013, 13:59:37
Helmond zit al met 50 man in Volendam! En er moeten nog 270 komen! Waarom kan dat nooit eens bij Cambuur! :(

Omdat een groep mensen het in het verleden voor de rest heeft verpest.  :rodekaart
l8l Iets gehoord en meteen een oordeel gegeven? Weet jij wat zich precies afgespeeld heeft?
Ik ben benieuwd wat je precies weet over die groep mensen die het verpest heeft.

SCCornjum

Citaat van: Bernardo op april 12, 2013, 10:03:43
De beloften-elftallen zullen vanaf volgend seizoen niet toetreden tot de #jupilerleague. Dat hebben de clubs gisteren met de #knvb besloten.

Komend seizoen zullen beloftenelftallen van Eredivisie-clubs nog niet instromen in de Jupiler League. Dat is de uitkomst van een vergadering van de KNVB, de Coöperatie Eerste Divisie (CED), de raad van commissarissen van de KNVB en alle clubs uit de eerste divisie.

Hoewel alle partijen het plan niet definitief van tafel willen vegen, weet Voetbal International dat komend seizoen geen beloftenteams deelnemen aan de Jupiler League. Wel is de breed gedragen mening dat er íets moet gebeuren. De Jupiler League telt na het wegvallen van SC Veendam nog 'slechts' zestien deelnemers. De CED wil faillissementen in de eerste divisie de halt toeroepen.

Clubs op hun beurt willen per seizoen meer dan dertig wedstrijden spelen, de inkomsten die vergaard worden rond duels zijn broodnodig. Enkele geopperde plannen zijn volgens VI: een aparte bekercompetitie voor Jupiler League-clubs, een nacompetitie met poulesysteem en play-offs om de titel- en degradatiestrijd naar het in België geïntroduceerde format.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

FC Emmen-trainer Joop Gall heeft zijn oog laten vallen op een viertal spelers van het failliete SC Veendam. Tegenover RTV Drenthe bevestigt Gall onder meer zijn belangstelling voor Sander Rozema.

Nieuw is de interesse van Gall voor de verdediger niet. "Ik heb diverse keren met Sander gesproken, maar ook met andere spelers van Veendam. Maar niet zozeer van 'hé, wat zullen we eens gaan doen'... Maar van Sander Rozema was al bekend dat hij sowieso transfervrij zou zijn, ook al was Veendam gered. Hij wilde zijn voelsprieten ook eens uitgooien bij een andere club en dat kan heel goed FC Emmen zijn", zegt Gall in gesprek met de regio-omroep.

Wanneer Gall naar de selectie van Veendam kijkt, zijn er vier spelers waar hij wel mee in zee zou willen. "Ik heb intern gevraagd naar de rivaliteit, of het kan dat Veendam-spelers naar Emmen komen. Maar gezien het verleden, waarin veel spelers bij beide clubs hebben gespeeld, lijkt me dat niet zo'n probleem. Bovendien ga je gewoon voor kwaliteit en of ze dan bij Veendam, Go Ahead Eagles, PEC Zwolle of FC Oss spelen moet dan niet uitmaken."
Watching Football Is Not A Crime

Goudvinger

Citaat van: Dokkumer op april 12, 2013, 14:48:25
Omdat een groep mensen het in het verleden voor de rest heeft verpest.  :rodekaart

l8l Iets gehoord en meteen een oordeel gegeven? Weet jij wat zich precies afgespeeld heeft?
Ik ben benieuwd wat je precies weet over die groep mensen die het verpest heeft.

Ik doel niet op een zekere groep mensen of gebeurtenissen, maar strengere maatregelen komen niet zomaar uit de lucht vallen  :y

Destroyer

#418
Citaat van: Andre-Lwd op april 12, 2013, 14:25:19
Net aantal.

Tssss.... niet best.  Nog meer als ons.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

TM

Citaat van: Destroyer op april 12, 2013, 18:17:46
Tssss.... niet best.  Nog meer als ons.

Vind je het raar? Helmond heeft vrijvervoer naar Volendam. Daarnaast hebben ze geen uitkaart met van die onzinnige regeltjes. In ons geval waren er 3 keer zo veel mensen naar Volendam gegaan.