Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Destroyer

Krijgt arts dan ooit weer een baan als trainer? :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Destroyer op april 11, 2013, 21:03:21
Krijgt arts dan ooit weer een baan als trainer? :devil
Ja bij diezelfde club in de reserve vijfde klasse C :devil

marrumer

ik dacht dat arts al op het lijstje stond bij fc antarctica  :_schater

Dokkumer

Citaat van: marrumer op april 11, 2013, 22:30:48
ik dacht dat arts al op het lijstje stond bij fc antarctica  :_schater
Nee ging niet door, hij was niet koud genoeg :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 11, 2013, 22:32:29
Citaat van: marrumer op april 11, 2013, 22:30:48
ik dacht dat arts al op het lijstje stond bij fc antarctica  :_schater
Nee ging niet door, hij was niet koud genoeg :devil

Ja, het was een warme, charismatische man :zweep

Destroyer

Het niveau daalt hier ook tot onder het vriespunt  :X
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004

Citaat van: Destroyer op april 11, 2013, 22:51:36
Het niveau daalt hier ook tot onder het vriespunt  :X

Achjuh beetje lijkpissen is onschuldig :devil

Galdiano

Benieuwd wat de concurrentie vanavond gaat doen!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Destroyer

Hopen dat volendam gelijk speelt.  Maar gok een kleine overwinning
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bernardo

De beloften-elftallen zullen vanaf volgend seizoen niet toetreden tot de #jupilerleague. Dat hebben de clubs gisteren met de #knvb besloten.

Ronnie tng

Gadverdamme zeg, wat een kut beslissing! Ik snap niet dat v/d Belt op voorhand hier al over eens was. Je moet eens weten hoe supporters hier over denken!!!  :( :( :(

zeewolde

Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 10:17:27
Gadverdamme zeg, wat een kut beslissing! Ik snap niet dat v/d Belt op voorhand hier al over eens was. Je moet eens weten hoe supporters hier over denken!!!  :( :( :(

??? Ze treden niet toe. heb je het verkeerd gelezen of wil je wel de beloftenelftallen erbij hebben?

Ronnie tng

Haha je hebt gelijk, het belangrijkste stukje zag ik over het hoofd:  "niet"


Morguhhhhhhh  :koffie

marrumer

ah gelukkig maar  :)

zeewolde

Citaat van: Ronnie tng op april 12, 2013, 10:27:08
Haha je hebt gelijk, het belangrijkste stukje zag ik over het hoofd:  "niet"


Morguhhhhhhh  :koffie

Dat dacht ik al. Blijft wel staan dat vd Belt er ook op tegen zou moeten zijn. Doorstroming topklasse en promotie rechtstreeks van 2 clubs naar eredivisie daar moeten ze op inzetten.