Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

Citaat van: De Raaf op april 10, 2013, 22:42:15
Ruud Kaiser traner Den Bosch  |:) |:) |:) |:) |:)
Arts  :_schater :_schater

Arts wudt trainer bij RBC Roosendaal :devil

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op april 10, 2013, 22:51:02
Citaat van: De Raaf op april 10, 2013, 22:42:15
Ruud Kaiser traner Den Bosch  |:) |:) |:) |:) |:)
Arts  :_schater :_schater

Arts wudt trainer bij RBC Roosendaal :devil

nee joh die club is al naar de gallemiezen geholpen :zweep

Dokkumer

Ze voetballen weer!

Destroyer

Willen zelfs hun oude stadion weer invorderen waar het gras  inmiddels een halve meter hoog staat.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

brambo3004



daar mag wel even een grasmaaiertje overheen

Clint

Beste mollen daaro. :clint

Goudvinger

Alsnog beter bespeelbaar dan ons veld  :koffie

brambo3004

Veld? Zandbak zul je bedoelen :P
Lijkt wel Arabië: Al-Cambuur tegen Al-Oss :clint


Destroyer

Citaat van: brambo3004 op april 11, 2013, 10:56:11


daar mag wel even een grasmaaiertje overheen

:_schater
Ach ja als er maar bier is  ;) :proost
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Sorry, alleen soep ;)

SCCornjum


Helmond Sport hoopt dinsdagavond via een extra debat van de gemeenteraad op duidelijkheid omtrent een nieuw stadion. De Helmondse politiek praat al zo'n tien jaar over een nieuw onderkomen, maar telkens bleef een beslissing uit. Dit tot onvrede van de clubleiding.

Volgens Helmond Sport is de achterstand in het onderhoud opgelopen tot enkele tonnen. Directeur Mario Captein beaamt dat de club mede daardoor niet naar de Eredivisie moet promoveren. "Na het wegvallen van Veendam, RBC en AGOVV zitten we bij de drie á vier clubs die echt het lelijkste eendje van de klas zijn. Laat staan als we promoveren; dan zijn we het lachertje van de Eredivisie", vertelt hij aan Omroep Brabant.

De lokale politiek schreeuwt steeds vaker om een nieuw stadion en dat is logisch, stelt Captein. "Er is maar één toegangsweg voor uitsupporters, sponsoren en onze eigen supporters. Dat is niet meer van deze tijd. De praktijk is dat er al tien jaar over gesproken wordt. We moeten echt uitkijken dat we er niet nog twee jaar of langer over gaan praten." Zijn verwachting is echter negatief. "Helaas."
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Go Ahead Eagles-trainer Erik ten Hag heeft een hartig woordje gesproken met Jarchinio Antonia. Op Instagram plaatste de technische aanvaller laatdunkende opmerkingen over supporters van de eerstedivisionist, weet RTV Oost.

Antonia reageerde opmerkelijk op kritiek vanuit de achterban. Hij leek aan te geven dat hij niet voor de supporters speelt, wat op Twitter tot veel ophef leidde. Go Ahead Eagles sprak woensdag met de speler over de kwestie. De clubleiding en Ten Hag willen niets zeggen over eventuele maatregelen, maar van een disciplinaire schorsing is geen sprake.

Go Ahead distantieerde zich wel van de uitlatingen van de grillige buitenspeler. Antonia heeft een haat-liefdeverhouding met de aanhang van de Deventer club. Afgelopen vrijdag liep hij tergend langzaam naar de kant om zich te laten wisselen, waarop het publiek een fluitconcert ten gehore bracht.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum


FC Volendam kan vrijdagavond in het eigen stadion een grote stap zetten in de richting van het kampioenschap van de Jupiler League. De lijstaanvoerder krijgt nummer twee Helmond Sport op bezoek, maar werkt in alle rust toe naar de topper.

"Zo doen we dat altijd, voor wedstrijden. We werken er ontspannen naartoe en willen vooral dat iedereen heel blijft", aldus trainer Hans de Koning over de ontspannen training tegenover RTV Noord-Holland.

Helmond Sport is niet bang voor de komende tegenstander.  "We gaan in de wedstrijd tegen Volendam uit van onze eigen kracht. De onbevangenheid van onze ploeg, maakt dat we van iedereen kunnen winnen", aldus trainer/coach Eric Meijers.
Watching Football Is Not A Crime

Dokkumer

Citaat van: SCCornjum op april 11, 2013, 20:44:11
Go Ahead Eagles-trainer Erik ten Hag heeft een hartig woordje gesproken met Jarchinio Antonia. Op Instagram plaatste de technische aanvaller laatdunkende opmerkingen over supporters van de eerstedivisionist, weet RTV Oost.

Antonia reageerde opmerkelijk op kritiek vanuit de achterban. Hij leek aan te geven dat hij niet voor de supporters speelt, wat op Twitter tot veel ophef leidde. ...


Deze man wordt de eerste nieuwe aankoop van Arts bij zijn nieuwe club? :devil
Als deze heer lamlul bij ons had gespeeld had ik hem persoonlijk met een paar betonnen schoenen het van Harinxmakanaal in gekatapulteerd. Je speelt voor een club, de club wordt grotendeels bepaald door de supporters die ook deels zijn salaris betalen! Als je dat niet snapt moet je lekker met Schmeltz reserve 5e klasse C gaan ballen. Daar kijkt toch nooit een kop.