Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Tukker

Het wordt volgens mij een spannend jaar in de jupiler league.

Met degradanten Roda, RKC, NEC en clubs met ambitie als Sparta, Volendam, De Graafschap, VVV en outsiders Den Bosch en Helmond Sport is er van alles mogelijk. En dan ook nog eens jong Ajax, PSV en Twente er bij die de competitie op zijj kop kunnen zetten.

Ik denk dat het niet erg is om dit seizoen geen JL te hoeven spelen.

Ik tip Den Bosch als kampioen.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Marc S

#1321
Citaat van: Tukker op juli 26, 2014, 10:22:43
Het wordt volgens mij een spannend jaar in de jupiler league.

Met degradanten Roda, RKC, NEC en clubs met ambitie als Sparta, Volendam, De Graafschap, VVV en outsiders Den Bosch en Helmond Sport is er van alles mogelijk. En dan ook nog eens jong Ajax, PSV en Twente er bij die de competitie op zijj kop kunnen zetten.

Ik denk dat het niet erg is om dit seizoen geen JL te hoeven spelen.

Ik tip Den Bosch als kampioen.

Mooi om iemand te zien die hetzelfde voorgevoel heeft als ik dat heb (den bosch kampioen) Ik denk dat als je als eredivisie club 16/17e eindigt je ook gewoon eruit vliegt in de play offs, doordat de top zo sterk is in de jupiler league. Ik denk persoonlijk dat Roda nog dieper wegzakt, dat zie je vaak met dat soort ploegen, dat ze dan voledig instorten. Die zullen tegenvallen en 6-8e eindigen verwacht ik.

sccambuurlwdd

De selectie van RKC Waalwijk is vrij mager. Die zijn veel basisspelers kwijtgeraakt: Sno, Castelen, Joachim, Schet, De Ridder, Van Hoevelen, Amieux, Apau en Prince Gouano. Dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten. NEC is ook veel kwijtgeraakt, maar die schat ik hoger in. Den Bosch zou inderdaad wel eens kunnen verrassen.

Dokkumer

Citaat van: Marc S op juli 26, 2014, 10:56:23
Mooi om iemand te zien die hetzelfde voorgevoel heeft als ik dat heb (den bosch kampioen) Ik denk dat als je als eredivisie club 16/17e eindigt je ook gewoon eruit vliegt in de play offs, doordat de top zo sterk is in de jupiler league. Ik denk persoonlijk dat Roda nog dieper wegzakt, dat zie je vaak met dat soort ploegen, dat ze dan voledig instorten. Die zullen tegenvallen en 6-8e eindigen verwacht ik.
Wat ik her en der lees van Roda volgers is dat die totaal geen hoop hebben op een snelle terugkeer...

Marc S

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 26, 2014, 11:01:57
De selectie van RKC Waalwijk is vrij mager. Die zijn veel basisspelers kwijtgeraakt: Sno, Castelen, Joachim, Schet, De Ridder, Van Hoevelen, Amieux, Apau en Prince Gouano. Dan ben ik er vast nog wel een paar vergeten. NEC is ook veel kwijtgeraakt, maar die schat ik hoger in. Den Bosch zou inderdaad wel eens kunnen verrassen.

RKC had ook al een begroting van 4 miljoen in de eredivisie moet je nagaan wat ze te besteden hebben in de jupiler league.

sccambuurlwdd

Ik zat net even te kijken naar hun aanvallers die ze vorig jaar hadden: Joachim, Beauguel, Lieder, De Ridder, Castelen, Schet, Zeldenrust (nog niet zeker).. allemaal weg.  :zweep

Marc S

Citaat van: Dokkumer op juli 26, 2014, 11:07:52
Wat ik her en der lees van Roda volgers is dat die totaal geen hoop hebben op een snelle terugkeer...

Kan je ook niet verwachten, denk dat wij hier allemaal goed weten hoe lastig het is om te promoveren.

Casuals-lwd

Citaat van: sccambuurlwdd op juli 26, 2014, 11:34:11
Ik zat net even te kijken naar hun aanvallers die ze vorig jaar hadden: Joachim, Beauguel, Lieder, De Ridder, Castelen, Schet, Zeldenrust (nog niet zeker).. allemaal weg.  :zweep
Kortom: De topklasse lonkt voor RKC  :devil

Marc S

Citaat van: Always SCC op juli 26, 2014, 14:30:06
Kortom: De topklasse lonkt voor RKC  :devil

Mwoah ze zullen wel niet zo slecht zijn..

Marc S

RKC verliest thuis even 0-4 van FC Oss, tja..

Holwerd voor Cambuur

Die hebben al veel te lang boven hun stand geleefd. Bye bye Waalwijk (zwaai-icoontje?!)
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Sander Scc

Citaat van: Tukker op juli 26, 2014, 10:22:43
Ik tip Den Bosch als kampioen.

Almere shitty.. Fredje Grim!! Is niet te hopen trouwens.. Maar Fredje heeft een leuk ploegje!

dizzhead

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op augustus 16, 2014, 00:34:36
Die hebben al veel te lang boven hun stand geleefd. Bye bye Waalwijk (zwaai-icoontje?!)

Dat zou dan betekenen dat we de enige geel/blauwe ploeg in t betaald voetbal zijn. Worden we nog unieker dan we al zijn.

Gasgeve

Gemeente springt in de bres: 'Als we niks doen, gaat RKC Waalwijk failliet'

Vrijdag, 29 augustus 2014 om 11:05

RKC Waalwijk gaat hulp krijgen van de gemeente Waalwijk. De naar de Jupiler League gedegradeerde profclub staat op omvallen, maar de gemeente stelt een reddingsplan op om de club van de onderhang te behoeden. "Als de gemeente niks doet, dan gaat RKC Waalwijk failliet", stelt wethouder Ronald Bakker tegenover NUsport.


Lore

Citaat van: Gasgeve op augustus 29, 2014, 12:06:08
Gemeente springt in de bres: 'Als we niks doen, gaat RKC Waalwijk failliet'

Vrijdag, 29 augustus 2014 om 11:05

RKC Waalwijk gaat hulp krijgen van de gemeente Waalwijk. De naar de Jupiler League gedegradeerde profclub staat op omvallen, maar de gemeente stelt een reddingsplan op om de club van de onderhang te behoeden. "Als de gemeente niks doet, dan gaat RKC Waalwijk failliet", stelt wethouder Ronald Bakker tegenover NUsport.

Bizar eigenlijk. Een club als RKC, met die begroting, weet dat het een keer een slecht seizoen gaat draaien en dat het dan kan degraderen en dan hebben ze de zaakjes nog niet goed voor elkaar!