Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

Willem II gaat op zoek naar een nieuwe doelman. De Tilburgers hebben donderdag aan Ruud Swinkels laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract, meldt Omroep Brabant.


De 27-jarige Swinkels baalt van het besluit van de kampioen van de Jupiler League. "Een langer verblijf zou mooi zijn geweest", aldus de sluitpost, die nog niet weet waar zijn toekomst ligt. "We zien het wel. Het zou mooi zijn geweest als ik weer 34 wedstrijden zou kunnen spelen."

Swinkels begon dit seizoen bij SC Cambuur, maar vertrok daar al snel nadat hij de concurrentiestrijd met Leonard Nienhuis verloor. Vervolgens ging de oud-speler van FC Eindhoven en PSV op amateurbasis aan de slag bij Willem II, waar hij David Meul uit de basis speelde. Hoewel Swinkels werd gezien als steunpilaar van de kampioensploeg van Willem II, moet hij nu dus op zoek naar een nieuwe werkgever.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

De schapenkoppen hebben gewonnen tijd voor een dansje.
Twee kleuren Geel Blauw niets is zo mooi........
Watching Football Is Not A Crime

Yellow Army

Citaat van: SCCornjum op mei 09, 2014, 01:32:41
Willem II gaat op zoek naar een nieuwe doelman. De Tilburgers hebben donderdag aan Ruud Swinkels laten weten dat hij niet in aanmerking komt voor een nieuw contract, meldt Omroep Brabant.


De 27-jarige Swinkels baalt van het besluit van de kampioen van de Jupiler League. "Een langer verblijf zou mooi zijn geweest", aldus de sluitpost, die nog niet weet waar zijn toekomst ligt. "We zien het wel. Het zou mooi zijn geweest als ik weer 34 wedstrijden zou kunnen spelen."

Swinkels begon dit seizoen bij SC Cambuur, maar vertrok daar al snel nadat hij de concurrentiestrijd met Leonard Nienhuis verloor. Vervolgens ging de oud-speler van FC Eindhoven en PSV op amateurbasis aan de slag bij Willem II, waar hij David Meul uit de basis speelde. Hoewel Swinkels werd gezien als steunpilaar van de kampioensploeg van Willem II, moet hij nu dus op zoek naar een nieuwe werkgever.


:_schater
Area 58

Yellow Army

Citaat van: SCCornjum op mei 09, 2014, 02:14:42
De schapenkoppen hebben gewonnen tijd voor een dansje.
Twee kleuren Geel Blauw niets is zo mooi........


Zo ken ik je weer Cornjum.
Area 58

SCCornjum

Aankomst spelersbus sparta in rotterdam..
Watching Football Is Not A Crime

dizzhead


Holwerd voor Cambuur

Boekhoorn is klaar met NEC en zet financiële hulp stop
Woensdag, 14 mei 2014 om 10:14

NEC degradeerde zondag uit de Eredivisie en maakte in de dagen erna bekend dat liefst de helft van het personeel eruit moet, om financieel te overleven in de Jupiler League. De club moet echter nóg een klap zien te verwerken, want de bekende geldschieter Marcel Boekhoorn trekt zijn handen van de club af. Dat brengen de Gelderlander en Omroep Gelderland woensdag naar buiten.
/

Boekhoorn, die veel geld verdiende met verschillende ondernemingen, schoot NEC in het verleden meer dan eens te hulp. De investeerder is echter niet meer van plan de Nijmegenaren nu nog van enige financiën of andere middelen te voorzien. Boekhoorn is klaar met het huidige bestuur van NEC en draait de geldkraan dan ook volledig dicht. In gesprek met Quote bevestigt hij dat hij NEC niet meer helpt.

"Ik ben er volledig uit. Ze hebben daar de afgelopen tijd zó'n wanbeleid gevoerd. Ik blijf voorlopig even helemaal op de achtergrond", zegt Boekhoorn. In het verleden was hij onder meer betrokken bij de transfers van spelers als Alireza Jahanbakhsh, Andrzej Niedzielan en Edgar Barreto.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Clint

Jezus....als je een vermogen hebt van 1,2 miljard heb je toch genoeg macht om die lui eruit te knikkeren?

Ben je nu een supporter of niet?

Marc S

Citaat van: Clint op mei 15, 2014, 07:20:27
Jezus....als je een vermogen hebt van 1,2 miljard heb je toch genoeg macht om die lui eruit te knikkeren?

Ben je nu een supporter of niet?

Dat kan hij ook. En doet hij op deze manier. Hij zet ze onder druk door de geld kraan dicht te draaien.

moodygrunn

#1269
Tijd voor RKC-Excelsior, bakkie d'r bij

* dag RKC
3. 0-1 Veldwijk
In Henk en Sandor we trust

Cambuur058

weet iemand waar ik een goede stream kan vinden? janlul doet het niet en firstrow krijg ik alleen op klein scherm

Bernardo


moodygrunn

24. 0-2 Fischer
In Henk en Sandor we trust

Tukker

Citaat van: moodygrunn op mei 18, 2014, 12:56:37
24. 0-2 Fischer
En wie niet springt, die degradeert    zingen de Rotterdammers  :thumbsup
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Tukker

Citaat van: Cambuur058 op mei 18, 2014, 12:38:09
weet iemand waar ik een goede stream kan vinden? janlul doet het niet en firstrow krijg ik alleen op klein scherm
http://cdnx.livetv.sx/webplayer.php?t=ifr&c=105687&lang=en&eid=233508&lid=105687&ci=165&si=1
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist