Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

marrumer

lekker play offs kijken  :) fortuna de graafschap zit wel aardig vol trouwens voor fortuna.

dizzhead

Citaat van: marrumer op april 28, 2014, 18:47:56
lekker play offs kijken  :) fortuna de graafschap zit wel aardig vol trouwens voor fortuna.

Als er toch een limburgse club in de ere uit moet komen, dan Fortuna maar.

Kuzmanovic-Apeldoorn

0-2 inmiddels al...
Henk, held, bedankt

Dokkumer

0-3 Koolhof jr.
Jammer voor Fortuna, gun ze het meer dan 2 van die andere clubs. MVV mag nog, maar die geel/zwarten? Beide niks mee....

Dokkumer

1-4 eindstand. Volgend jaar weer Emmen, Oss en Volendam voor Fortuna. Hoop wel dat ze volgend seizoen wat meer bovenin mee kunnen doen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Jezus, wat is die Boukari dik geworden....
Henk, held, bedankt

Dokkumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op april 28, 2014, 20:58:39
Jezus, wat is die Boukari dik geworden....
Nog dikker als in de winterstop? Dan staat hij zeker nu als 2 spelers op het wedstrijdformulier
Nr 21 Nordin
Nr 21a Boukhari

:devil

Tukker

Citaat van: Dokkumer op april 28, 2014, 21:11:19
Nog dikker als in de winterstop? Dan staat hij zeker nu als 2 spelers op het wedstrijdformulier
Nr 21 Nordin
Nr 21a Boukhari

:devil
En als hij straks gewisseld wordt, is het meteen een dubbele wissel  8)
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

Dokkumer

Zul je intussen al 2 keer gewisseld hebben. Moet je hen laten staan :y

dizzhead

Hij schijnt echt gegeroeid te zijn als voetballer. Laatst las ik dat hij tegenwoordig in zijn eentje voor dubbele dekking kan zorgen.  8P

Dokkumer


Tukker

De sfeer bij Eindhoven - Sparta komt echt alleen maar van de 500 Rotterdammers. En toch ben ik voor Eindhoven al is het alleen maar omdat Paul Beekmans daar speelt.
Wenn die Turmuhr zwei Mal schlaegt
Nimmt er den Jungen ins Gebet
Er ist der wahre Christ
Und weiss was Naechstenliebe ist

marrumer

de sparta supporters zingen nu wie niet springt die is een boer en schop die boeren neer  ;)

Marc S

Citaat van: marrumer op mei 02, 2014, 21:19:45
de sparta supporters zingen nu wie niet springt die is een boer en schop die boeren neer  ;)

Hebben ze vast van een mooie club uit de eredivisie geleerd ;)

pvanbuijtene

Welkom in dit topic Roda!!!!