Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele


Telefoonlijnen SC Veendam per direct afgesloten

Het draaien van het telefoonnummer 0598-619191 is sinds vandaag tevergeefs. De telefoonlijn van SC Veendam is sinds gisteren (woensdag) afgesloten.

De club uit de Jupiler League kan de telefoonrekening niet meer betalen. Het gaat om een bedrag van rond de 2.000 euro. Ook andere facturen kunnen momenteel niet worden betaald, meldt RTV Noord. De club heeft nog maar zo'n 1.000 euro op de bankrekening staan.

Bewindvoerder Breuker wil het komend weekend van de groep investeerders weten of er geld in de club gestoken wordt. Als dat niet het geval is, dan is SC Veendam niet meer te redden en wordt het faillissement aangevraagd. Zestien dagen geleden vroegen de noorderlingen surceance van betaling aan. Dat, omdat de belastingsdienst met een faillissementsaanvraag dreigde.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Galdiano

Met alle respect m het is een mooi clubje! Maar het heeft totaal geen draagvlak daar! Steeds meer mensen vertrekken uit oost groningen evenals bedrijven. Je kan wel 500.000 euro er in pompen maar dat is binnen notime weer op!

En ja ik weet dat scc hetzelfde heeft meegemaakt. Maar hier heb je een grotere achterban qua sponsors en supporters!
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

brambo3004

500.000 euro? Ik eet mn hoed op als iemand in Oost-Groningen ook maar 5 ton heeft

Dokkumer

Het is ook de bedoeling dat die 5 ton door een groep sponsoren opgehoest wordt ;)

brambo3004

Citaat van: Dokkumer op maart 21, 2013, 12:40:01
Het is ook de bedoeling dat die 5 ton door een groep sponsoren opgehoest wordt ;)

Ja en die moeten dan toch vooral komen uit Groningen, niet? Of zou Piet's vlaaienbakkerij uit Maastricht geïnteresseerd zijn in Veendam? 8P

speculeter

Citaat van: Galdiano op maart 21, 2013, 10:12:44
Dan is dat helder! Cambuur ook grote winnaar met -1
Zo wil ik niet kampioen worden...

Bernardo

Voordat wij kampioen worden, moeten alle clubs failliet en volgens mij weet Arts het dan nog te verprutsen. :|

Bernardo

Stel, #Veendam failliet. Nwe stand: 1 #Sparta 23-46 (-3) 2 #Helm. 25-45 (0), 3 #Volendam, 23-42 (-3) 4 #MVV 23-41 (-6) 5 #Cambuur 22-40 (-1)

Dokkumer

Citaat van: peter op maart 21, 2013, 12:56:42
Citaat van: Galdiano op maart 21, 2013, 10:12:44
Dan is dat helder! Cambuur ook grote winnaar met -1
Zo wil ik niet kampioen worden...

Ik ook niet...
En niet zolang Arts op de bank zit :devil

Dokkumer

Citaat van: Bernardo op maart 21, 2013, 13:12:51
Voordat wij kampioen worden, moeten alle clubs failliet en volgens mij weet Arts het dan nog te verprutsen. :|
:_schater

SCCornjum

De Graafschap heeft formeel ontslag aangevraagd voor zeven spelers. Voor 1 april moest de Jupiler League-club laten weten of het zevental al dan niet in aanmerking komt voor directe verlenging.

Clubs zijn verplicht om voor 1 april duidelijkheid te verstrekken om niet gebonden te zijn aan automatische verlenging van aflopende contracten. De Graafschap wenst nog geen beslissing te nemen en heeft derhalve formeel ontslag aangevraagd. Het gaat om Joost Terol, Theo Zwarthoed, Jeroen Drost, Caner Cavlan, Jochem Jansen, Rogier Meijer en Harrie Gommans.

Trainer Pieter Huistra laat Omroep Gelderland weten: "Je kunt er geen conclusies aan verbinden. Het is een formeel iets dat moet gebeuren. Een aantal kan later nog best een aanbieding krijgen voor het nieuwe seizoen."
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Supportersclub Cambuur Culture bestaat inmiddels ruim een jaar. Een jaar waarin we ons op verschillende manieren hard hebben gemaakt voor de clubcultuur, een beter supportersbeleid en een beter Cambuur.

Vrijdag 22 maart om 20.00 uur organiseren we bovenin Café De Kleine Leeuwarder een Cambuur Culture brainstormavond. We willen jullie op deze avond vragen met ons mee te praten en mee te denken over onze toekomst. De toekomst van de supporters. De toekomst van Cambuur. De stem van onze achterban vinden we erg belangrijk, dus laat daarom je stem horen!

En natuurlijk drinken we 22 maart ook gezellig een paar biertjes met z'n allen.


Be There...
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

Wil SC Veendam het nieuwe Jupiler League-seizoen op gezonde voet beginnen, dan moet de club één miljoen euro zien te verzamelen. Wanneer de club dat bedrag ophaalt, kan het gezond het nieuwe seizoen in.

RTV Noord meldt dat de club volgend seizoen met een begroting van 1,9 miljoen euro gaat werken. Daar zit een tekort van vier ton in. Om het huidige seizoen af te ronden moet de noodlijdende club op korte termijn zevenhonderdduizend euro op de bankrekening bijgeschreven krijgen.

Vrijdag zit een groep investeerders bijeen om te praten over een reddingsplan voor SC Veendam. De bewindvoerder van de club, Gerard Breuker, geeft investeerders tot maandag de tijd om met een oplossing te komen voor de Jupiler League-club uit Groningen.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

SC Veendam geeft maandag uitsluitsel over de toekomst van de club. Voor die dag is een persconferentie aangekondigd door de noodlijdende eerstedivisionist.

Onder anderen interim-directeur Piet Scholtens en hoofdsponsor Koos Gjaltema zijn bij de bijeenkomst aanwezig, weet het ANP. Veendam verkeert al enige tijd op de rand van faillissement.

De club kampt met een schuld van 229.000 euro en zou 350.000 euro nodig hebben om het seizoen af te maken. Een groep investeerders onder leiding van Gjaltema liet eerder in maart weten geen geld meer in de club te zullen steken.
Watching Football Is Not A Crime

Bernardo

Groep Gjaltema haakt af bij Veendam
DVHN |  Gepubliceerd op 24 maart 2013, 18:15
Laatst bijgewerkt op 24 maart 2013, 18:23

VEENDAM - De investeerdersgroep gevormd rond hoofdsponsor Koos Gjaltema gaat SC Veendam niet uit het moeras trekken. Dat zegt Gjaltema zondagavond.

Morgenmiddag geeft bewindvoerder Gerard Breuker een persconferentie over de situatie bij SC Veendam. Er moet uiteindelijk ruim een miljoen euro op tafel komen. Gjaltema laat weten dat hij en een aantal medesponsors niet in staat te zijn het benodigde bedrag op tafel te leggen. Hij had vrijdag een afspraak met een aantal geldschieters op zijn kantoor. Gjaltema: "Dat groepje was te klein. Wij kunnen het niet doen. Maar misschien zijn er anderen die het wel kunnen. Ik weet het niet. Er heeft zich afgelopen weekend wel een aantal mensen bij mij gemeld, maar concreet leverde dat geen geld op. Iedereen wil wel wat doen, maar deze week moet er geld worden overgemaakt."



Einde oefening lijkt me...