Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Dokkumer

:proost
Spanning is alweer weg na de zeer boeiende 7e set ;)

SCCornjum

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 11:58:06
Anders begin je je eigen nieuwssite speciaal voor de jupiler league.

Een forum is in de eerste plaats een discussie platform, uit jouw posts valt dit niet op te maken. De mate ( niet dus) waarop er gereageerd wordt op jouw nieuwtjes geeft wel e.e.a aan dacht ik zo.
Misschien zou je de Knvb kunnen benaderen met de vraag of je zo af en toe wat stukjes over de JL mag schrijven voor op hun site. Weet je ook zeker dat mensen er op zitten te wachten. Ik wens je heel veel succes!! Van mij zul je niks meer horen, hou me liever met mijn club CAMBUUR bezig.

Sent from my iPhone using Tapatalk

Als -ik- in een Bus-Combi stap om naar een 6 punten wedstrijd naar FC Den Haag te gaan, om MIJN CLUB CAMBUUR te supporten is het niet goed.

Geef je wat info van andere clubs knip-plak, krijg ik tot 2 keer toe een bak shit over mij heen.

Het is natuurlijk makkelijk achter je toetsbordje, lekker anoniem, op iemand te gaan zitten schelden en afzeiken, en dat neem ik je niet eens kwalijk omdat je waarschijnlijk niet beter weet.
Toch vraag ik mij af waarom, ik kan je niet eens, Leovardia.

Van mij zal je voorlopig niets meer horen/lezen..
Watching Football Is Not A Crime

Leovardia


Citaat van: SCCornjum op januari 03, 2014, 18:18:25
Als -ik- in een Bus-Combi stap om naar een 6 punten wedstrijd naar FC Den Haag te gaan, om MIJN CLUB CAMBUUR te supporten is het niet goed.

Geef je wat info van andere clubs knip-plak, krijg ik tot 2 keer toe een bak shit over mij heen.

Het is natuurlijk makkelijk achter je toetsbordje, lekker anoniem, op iemand te gaan zitten schelden en afzeiken, en dat neem ik je niet eens kwalijk omdat je waarschijnlijk niet beter weet.
Toch vraag ik mij af waarom, ik kan je niet eens, Leovardia.

Van mij zal je voorlopig niets meer horen/lezen..

Beste SCCornjum, trek het je niet zo persoonlijk aan. Ik probeer een inhoudelijke discussie met je aan te gaan. Daar is een forum ook voor bedoeld toch? Discussie aangaan met zo af en toe cynisme moet kunnen toch? We zijn geen oude wijven. Uiteindelijk hebben we allemaal hetzelfde blauwgele bloed door de aderen stromen met maar een belang; het beste belang voor Cambuur. Als iemand anders hetgeen je poste had gepost had ik precies hetzelfde gereageerd. No hard feelings.
O, trouwens, je vooroordeel blijkt bepaald niet juist.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: SCCornjum op januari 03, 2014, 18:18:25
Geef je wat info van andere clubs knip-plak, krijg ik tot 2 keer toe een bak shit over mij heen

Ik heb geen tijd en zin om op het internet te grasduinen en heb je stukjes altijd met plezier gelezen. Ik zou het jammer vinden als je stopt!
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2014, 19:49:42
Ik heb geen tijd en zin om op het internet te grasduinen en heb je stukjes altijd met plezier gelezen. Ik zou het jammer vinden als je stopt!

Ik eerlijk gezegd ook!  _O_

marrumer

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 03, 2014, 19:49:42
Ik heb geen tijd en zin om op het internet te grasduinen en heb je stukjes altijd met plezier gelezen. Ik zou het jammer vinden als je stopt!
ik vond het ook erg handig.

RotterdamLeeuwarden

Die stukken van SCCornjum volgde ik op de voet.
Inderdaad, het scheelt een boel gesneup en reclame-frustratie als het belangrijkste Eerstedivisienieuws hier wordt vermeld door een Medeforummer.
Ook van mijn kant: GA VOORAL ZO DOOR !!!
zeikbakken heb je hier ook dus laat die maar zeiken aub.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

pvanbuijtene


Galdiano

Come on Cornjum, ik weet al dagen niet wat er gebeurd buiten Cambuur om!  :zucht
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Dokkumer

Ja Cornjum, waar blijft het laatste de Graafschap nieuws? :devil

Ga gewoon rustig door met posten, zo weten we in ieder geval wat er onder ons gebeurt  :thumbsup

Cambuur058


Galdiano

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Cambuur058


Lwdscc

Hoop dat er vandaag een stuk over een nieuwe gehuurde speler voor sparta wordt geplaatst  :koffie ...

speculeter

Citaat van: Lwdscc op januari 07, 2014, 15:12:21
Hoop dat er vandaag een stuk over een nieuwe gehuurde speler voor sparta wordt geplaatst  :koffie ...
vertel?