Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

FC Twente wil de winterse transferperiode gaan gebruiken voor het afslanken van de grote groep talenten. De Tukkers hopen meerdere spelers tijdelijk elders te kunnen stallen, meldt Voetbal International.

Mirco Born is de eerste die FC Twente tijdelijk gaat verlaten. De negentienjarige aanvaller vervolgt zijn loopbaan in zijn geboorteland bij Regionalliga-club Viktoria Köln. Hij kwam vorig jaar tot vier optredens in de hoofdmacht, maar speelde dit seizoen alleen voor Jong FC Twente.

De eredivisionist bekijkt komende week of ook Nils Röseler, Felitciano Zschusschen, Thijs Bouma en Cas Peters worden verhuurd. Het viertal spelers staat in de concrete belangstelling van andere clubs. Linksback Mark Engberink vertrok alvast naar Cyprus.

In Enschede staan momenteel maar liefst veertig spelers onder contract voor het beloftenelftal en de A1. Daartoe werd afgelopen zomer besloten, omdat men vanwege de toetreding tot de Jupiler League niet kon inschatten wat men nodig had.
Watching Football Is Not A Crime

SCCornjum

De Graafschap ontdeed zich vlak voor de kerst van trainer Pieter Huistra. De club is druk doende een opvolger aan te stellen. Directeur Roland Vroomans hoopt op 4 januari de nieuwe trainer voor de groep te hebben staan.

"Wij hebben natuurlijk een aantal namen op onze lijst en er melden zich spontaan trainers. De kunst is om nu de juiste man vast te leggen", zegt hij op de clubsite van De Graafschap. "Er zijn diverse scenario's mogelijk. Dat wordt nu in kaart gebracht. Er is hier geen pot met goud, maar wel een goed verhaal voor de toekomst."

"De intentie om snel te schakelen is er, maar het dan moet wel kloppen. Mochten we alsnog meer tijd nodig hebben, dan nemen we die. We hebben een trainersstaf die in principe de eerste trainingen kan afhandelen", besluit Vroomans.
Watching Football Is Not A Crime

speculeter

Citaat van: SCCornjum op december 30, 2013, 13:16:28
De Graafschap ontdeed zich vlak voor de kerst van trainer Pieter Huistra. De club is druk doende een opvolger aan te stellen. Directeur Roland Vroomans hoopt op 4 januari de nieuwe trainer voor de groep te hebben staan.

"Wij hebben natuurlijk een aantal namen op onze lijst en er melden zich spontaan trainers. De kunst is om nu de juiste man vast te leggen", zegt hij op de clubsite van De Graafschap. "Er zijn diverse scenario's mogelijk. Dat wordt nu in kaart gebracht. Er is hier geen pot met goud, maar wel een goed verhaal voor de toekomst."

"De intentie om snel te schakelen is er, maar het dan moet wel kloppen. Mochten we alsnog meer tijd nodig hebben, dan nemen we die. We hebben een trainersstaf die in principe de eerste trainingen kan afhandelen", besluit Vroomans.
zal Arts wel worden denk ik.....

Leovardia

#1053
Anders begin je je eigen nieuwssite speciaal voor de jupiler league.

Een forum is in de eerste plaats een discussie platform, uit jouw posts valt dit niet op te maken. De mate ( niet dus) waarop er gereageerd wordt op jouw nieuwtjes geeft wel e.e.a aan dacht ik zo.
Misschien zou je de Knvb kunnen benaderen met de vraag of je zo af en toe wat stukjes over de JL mag schrijven voor op hun site. Weet je ook zeker dat mensen er op zitten te wachten. Ik wens je heel veel succes!! Van mij zul je niks meer horen, hou me liever met mijn club CAMBUUR bezig.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 11:58:06
Anders begin je lekker je eigen nieuwssite juh speciaal voor de jupiler league. Wat een kansloze posts.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Fijne jaarwisseling gehad??  :_schater
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Leovardia


Citaat van: Holwerd voor Cambuur op januari 01, 2014, 12:07:42
Fijne jaarwisseling gehad??  :_schater

Eentje om nooit te vergeten! In een pub gestaan temidden van snuivende oudjes in Liverpool, gekte!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 11:58:06
Anders begin je je eigen nieuwssite speciaal voor de jupiler league.

Een forum is in de eerste plaats een discussie platform, uit jouw posts valt dit niet op te maken. De mate ( niet dus) waarop er gereageerd wordt op jouw nieuwtjes geeft wel e.e.a aan dacht ik zo.
Misschien zou je de Knvb kunnen benaderen met de vraag of je zo af en toe wat stukjes over de JL mag schrijven voor op hun site. Weet je ook zeker dat mensen er op zitten te wachten. Ik wens je heel veel succes!! Van mij zul je niks meer horen, hou me liever met mijn club CAMBUUR bezig.

Sent from my iPhone using Tapatalk
Of je vraagt meteen een functie als moderator/admin aan hier. Kan ik direct met pensioen en lekker wat nuttigs gaan doen in plaats van reageren op inhoudsloze posts.
Er zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben. Was het eerst het dkv topic, nu is het het JL topic. Straks het hele forum maar sluiten omdat het een aantal personen niet precies zint?

Leovardia


Citaat van: Dokkumer op januari 01, 2014, 14:51:25
Of je vraagt meteen een functie als moderator/admin aan hier. Kan ik direct met pensioen en lekker wat nuttigs gaan doen in plaats van reageren op inhoudsloze posts.
Er zijn altijd mensen die wat te zeiken hebben. Was het eerst het dkv topic, nu is het het JL topic. Straks het hele forum maar sluiten omdat het een aantal personen niet precies zint?

Versta je dit onder een inhoudelijke reactie? Ik zie je niet op mijn argumenten reageren. Maar het is allemaal wel best mannen. Succes hier met de JL. Oooo zo boeiend!!!! Tabé


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Collingwood

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 19:57:45
Versta je dit onder een inhoudelijke reactie? Ik zie je niet op mijn argumenten reageren. Maar het is allemaal wel best mannen. Succes hier met de JL. Oooo zo boeiend!!!! Tabé


Sent from my iPhone using Tapatalk

Het is niet verplicht om alle topics op dit forum door te lezen, toch?
Kalmte alleen kan u redden.

Destroyer

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 19:57:45
Succes hier met de JL. Oooo zo boeiend!!!! Tabé


Sent from my iPhone using Tapatalk

Ik hoop het niet, maar misschien is het volgend jaar weer boeiend  :devil
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Dokkumer

Citaat van: Leovardia op januari 01, 2014, 19:57:45
Versta je dit onder een inhoudelijke reactie? Ik zie je niet op mijn argumenten reageren. Maar het is allemaal wel best mannen. Succes hier met de JL. Oooo zo boeiend!!!! Tabé


Sent from my iPhone using Tapatalk
Ik heb nergens een verplichting gezien om inhoudelijk te reageren, laat staan dit topic te lezen. Toevallig weet ik wel dat zelfs dit topic zeer regelmatig gelezen wordt -zelfs jij kunt dit zien-. Dat het niet per definitie een discussie achterweg komt is mij om het even. Persoonlijk lees ik wel altijd dit topic en heb niet de behoefte om te reageren.

DUs voor mij is het zeiken om het zeiken. Daarom stel ik met alle liefde mijn functie beschikbaar.

poelie-lwd

Iedereen heeft recht op mijn mening.

Leovardia

#1062
Citaat van: Dokkumer op januari 01, 2014, 21:23:59
Ik heb nergens een verplichting gezien om inhoudelijk te reageren, laat staan dit topic te lezen. Toevallig weet ik wel dat zelfs dit topic zeer regelmatig gelezen wordt -zelfs jij kunt dit zien-. Dat het niet per definitie een discussie achterweg komt is mij om het even. Persoonlijk lees ik wel altijd dit topic en heb niet de behoefte om te reageren.

DUs voor mij is het zeiken om het zeiken. Daarom stel ik met alle liefde mijn functie beschikbaar.

Je begint zelf over reageren op inhoudsloze posts heer. Vandaar mijn reactie.
Voor jou is het zeiken om het zeiken, voor mij geldt dat niet. Prima toch?

Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.

Dokkumer

Inhoudsloos is my middle name vriend. Gaat erom dat je niet HOEFT te reageren in een topic wat jou niet interesseert. UFO's boeien mij niet, dus reageer ik daar niet. Ga ik ook niet brullen om een slotje.

Snappez Vous? :devil

Leovardia


Citaat van: Dokkumer op januari 01, 2014, 22:17:21
Inhoudsloos is my middle name vriend. Gaat erom dat je niet HOEFT te reageren in een topic wat jou niet interesseert. UFO's boeien mij niet, dus reageer ik daar niet. Ga ik ook niet brullen om een slotje.

Snappez Vous? :devil

Oui, je compris monsieur Dokkumèr.
Heb nergens om een slotje gevraagd hoor. Ging mij om bepaalde posts in dit topic; letterlijk en volledig gekopieerde nieuwsitems. Het topic ansich is niks mis mee vind ik. Zullen we maar weer naar die pijlen kijken van die kale? Wordt nog spannend ook.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Kent skele juh.