Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

SCCornjum

PSV gaat in tegen de wens van hoofdtrainer Phillip Cocu. De Eindhovenaren laten de wedstrijd van Jong PSV tegen Almere City, waarin de periodetitel op het spel staat, gewoon in het Philips Stadion afwerken. Dat schrijft De Telegraaf.

Cocu liet weten dat hij daar geen voorstander van is. "Dat lijkt me geen goed plan. Het veld is al niet zo goed", zei de oefenmeester met het oog op de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen, die nog geen 24 uur later van start gaat.

PSV kon niet terecht bij FC Eindhoven, maar onderzocht wel de mogelijkheid om het duel bij Helmond Sport af te werken. Uiteindelijk is echter toch gekozen voor het eigen Philips Stadion, waar een grasmat ligt waar al vaker over is geklaagd. Een gladde bovenlaag zorgt ervoor dat veel spelers uitglijden.

De Eindhovenaren moeten vrijdagavond een punt pakken om de tweede periodetitel te veroveren. Een bonus of een plaats in de play-offs wordt daarmee niet verdiend en dus staat alleen de eer op het spel.
Watching Football Is Not A Crime

RotterdamLeeuwarden

Wel een knappe prestatie van Jong PSV om fictief de 2e periode te winnen.
6 gewonnen, 2 gelijk en 1 verloren, daar zeg je U tegen  _O_ voor een 2e elftal.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

speculeter

Intressant die biercompetitie. ..
Boeie..


Marc S

Tja, ze hebben zeker een punt. Mooi spandoek.

RotterdamLeeuwarden

Inderdaad een superaktie van de Tilburgse aanhang  :thumbsup
En ze hebben nog gelijk ook nog  :)
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Destroyer

Citaat van: RotterdamLeeuwarden op november 30, 2013, 10:06:58
Inderdaad een superaktie van de Tilburgse aanhang  :thumbsup
En ze hebben nog gelijk ook nog  :)

Doodzonde van die clubs, de nostalgie was er gewoon voelbaar net als bij ons. Sta je nu tegen nietszeggende jong- clubs te ballen.  :R
** Poolwinner 18/19 - 21/22

RotterdamLeeuwarden

Met RBC had ik niks maar met Veendam Haarlem en AGOVV had ik wel enige belangstelling voor om het zo maar te zeggen.
De Kuip, een (bijna) onneembare Vesting :)

SC Cambuur KAMPIOEN in Rotterdam seizoen 2012-2013 :)

Dokkumer

RBC had anders heerlijke soep... AGOVV had ik minder mee, maar toch jammer dat zij kapot gingen. Meeste had ik met Veendam en Haarlem.

Galdiano

Citaat van: Dokkumer op november 30, 2013, 13:21:20
RBC had anders heerlijke soep... AGOVV had ik minder mee, maar toch jammer dat zij kapot gingen. Meeste had ik met Veendam en Haarlem.

Elke club die gaat is één te veel!
RBC uit met als hoogte punt een kommetje soep! Altijd fijn idd  _O_
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

#1030
Doodzonde van al die clubs! Had zelf het meeste met Haarlem en Veendam. RBC ook leuke wedstrijden gehad met lekkere soep en vriendelijk ontvangst.
Ach elke club die wegvalt is gewoon doodzonde.
Was deze week in Wageningen bij een klant en in de pauze langs het stadion gelopen.
Mooi dat dat stadion nog intact is gebeleven, je voet daar nog gewoon de historie rondspoken.
Vreemd gevoel!!

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Dokkumer op november 30, 2013, 13:21:20
AGOVV had ik minder mee, maar toch jammer dat zij kapot gingen. Meeste had ik met Veendam en Haarlem.

Prachtige kleuren van Haarlem en mooiste stadionnaam van Veendam.

En bij AGOVV - Cambuur zaten we tussen de hooligans: een stel nette heren op leeftijd die het niet eens waren met de scheids: "he meneer de arbiter, wat doet u nu allemaal? haal toch het stof uit uw ogen" Hilarisch, Jiskefet in het echt!
Henk, held, bedankt

Scc01

Het is echt jammer dat clubs zoals Haarlem en Veendam er niet meer zijn. Misschien komt het omdat we nu niet meer eerste divisie spelen, maar ik heb echt het idee dat de romantiek in een rap tempo aan het verdwijnen is, vooral door inbreng van spek en bonen teams.. Nog een betere reden om in de eredivisie te blijven.....


Lore

Citaat van: Scc01 op december 04, 2013, 17:24:48
Het is echt jammer dat clubs zoals Haarlem en Veendam er niet meer zijn. Misschien komt het omdat we nu niet meer eerste divisie spelen, maar ik heb echt het idee dat de romantiek in een rap tempo aan het verdwijnen is, vooral door inbreng van spek en bonen teams.. Nog een betere reden om in de eredivisie te blijven.....

Dat heeft meer te maken met de spek-en-bonen teams voor mij. Natuurlijk is het klote voor die paar supporters van Haarlem, RBC, etc, maar ik vond het altijd dramatische wedstrijden. Veendam was altijd wel leuk......

Kuzmanovic-Apeldoorn

Uit de VI van vandaag: als Psv degradeert, mag Jong PSV dan wel promoveren? :zweep
Henk, held, bedankt