Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Trainert! op januari 26, 2026, 22:12:38
Wij moeten ook nog naar de jong ploegen, daar ben ik ook niet gerust op.

Psv en Ajax op maandag. Dat is altijd wel een nadeel.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: michello op januari 26, 2026, 22:12:32
Theoretisch zouden ze op 3 punten kunnen komen. Moeten ze wel n?g 3 keer winnen (waaronder tegen ons) en wij ook nog van Jong PSV verliezen maandag.
( dan nog steeds 9 verliespunten minder dan Almere)
de wedstrijd tegen jong  psv is heel belangrijk win je de deze sta er goed voor.
Maar nogmaals per wedstrijd bekijken  :y

Kuzmanovic-Apeldoorn

ADO verliest 11 punten in 4 potjes, daarvoor 4 punten in 19 wedstrijden, waanzinnig
Henk, held, bedankt

okkele

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 26, 2026, 22:54:47
ADO verliest 11 punten in 4 potjes, daarvoor 4 punten in 19 wedstrijden, waanzinnig
je zou d`r bijna een tattoo van willen plaatsen.
:_schater
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Henk, held, bedankt

papier

Ach, wij zouden met wedstrijden tegen Jong PSV en Emmen ook weer zomaar twee keer kunnen verliezen. Desalniettemin mooi dat het spannend is.

Poetser

We gaan toch niet over Almere inzitten? Die hebben de laatste 8 wedstrijden gewonnen waarvan 7 tegen rechterrijtje clubs met telkens 1 doelpunt verschil. Op papier ziet dat er leuk uit. Krijgen heel veel goals tegen.

Scc0511

Citaat van: Poetser op januari 27, 2026, 07:40:52
We gaan toch niet over Almere inzitten? Die hebben de laatste 8 wedstrijden gewonnen waarvan 7 tegen rechterrijtje clubs met telkens 1 doelpunt verschil. Op papier ziet dat er leuk uit. Krijgen heel veel goals tegen.

Wat mij betreft eindigen die 2e, wij eerste en Ado 3e :P

oost

Citaat van: Scc0511 op januari 27, 2026, 07:50:39
Wat mij betreft eindigen die 2e, wij eerste en Ado 3e :P

Inderdaad de gun facor is  bij ado wel een beetje weg.
Eerst die domme ongeregeldheden
Daarna doen alsof ze ons complete hebben weggespeeld en wij een dom counter ploegje zijn.

Maar goed 15 punten plus doelsaldo is wel erg veel.

Wanneer wij de inhaal duels winnen denk ik dat wij kampioen worden en hun net 2e |:)

fred

Oh wat hoop ik dat het helemaal in elkaar zakt daar en ADO 3e wordt en in de finale van de playoffs verliest....

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op januari 26, 2026, 22:14:18
Psv en Ajax op maandag. Dat is altijd wel een nadeel.
valt wel mee ze spelen vaak met de jeugdspelers?
En van eigen kracht uitgaan.

Huizen

Citaat van: oost op januari 27, 2026, 08:00:10
Inderdaad de gun facor is  bij ado wel een beetje weg.
Eerst die domme ongeregeldheden
Daarna doen alsof ze ons complete hebben weggespeeld en wij een dom counter ploegje zijn.

Maar goed 15 punten plus doelsaldo is wel erg veel.

Wanneer wij de inhaal duels winnen denk ik dat wij kampioen worden en hun net 2e |:)

Precies dit. Hebben trouwens bij mij nooit een gunfactor. Kut club

In Eindhoven en thuis tegen Almere laten zien dat wij de terechte kampioen zijn!  :0= |:)

Galdiano

#5712
Een zeer kritisch stuk over de rechtzaak van Vitesse:

https://www.trouw.nl/sport/advocaten-zeer-kritisch-op-gerechtshof-dat-vitesse-proflicentie-teruggaf~bebc911c/

Ik weet dat er ook nog een rechtzaak loopt vanuit de KNVB tegen dit besluit maar een datum is nog niet bekend. Ik hoop ergens na de competitie.  :|
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Het zou toch wat zijn om nu nog de licentie in te trekken? Dat is echt niet in het belang van de KKD of (minder belangrijk) Vitesse.

Ik zou maar een schikking treffen als ik de KNVB was. De risicos lijken mij ook groot. Stel dat Vitesse ook dit wint, dan zullen zij ongetwijfeld een schadeclaim indienen tegen de KNVB. Want de transferwaarde van hun spelers is verdampt.

Alhoewel er natuurlijk dan een enorme nasmaak zal zijn.

Stiens

Bij de Graafschap vind ook een aardige leegloop plaats. Worden een paar spelers weggekocht of staan nadrukkelijk in de belangstelling van andere clubs. Hebben we zo het nu lijkt dus niet zoveel meer van te vrezen.