Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

okkele

Citaat van: Eewal op januari 24, 2026, 12:25:53
Het boeit me nog steeds niet of we eerste of tweede worden. Ik ben blijer met de nederlaag van Graafschap gister dan de nederlaag van Ado en heb liever maandag een nederlaag van Almere dan wederom nederlaag van Ado als ik zou mogen kiezen.
zitten wij in hetzelfde kamp.
of we nou 1e of 2e worden, voor mij zijn de eerste 2 kampioen.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.

Lore

Gelukkig hoeven wij er helemaal niet tussen te kiezen. Iedereen bewijst het hele seizoen al dat ze prima allemaal kunnen verliezen

Derkx R.H.

#5672
Citaat van: James op januari 24, 2026, 12:11:52
Ja ideaal.

Fijn dat ie denkt dat zij vorige week beter waren en dat het gisteren aan Vitesse lag want dan ga je het niet bij jezelf zoeken en gaan de spelers ook niet denken dat zij het zelf moeten doen. Kun je dat intern misschien wel aangeven maar het is niet wat je uitstraalt.

Cambuur wordt kampioen want het heeft betere individuele spelers, heeft twee (waarschijnlijk) versterkingen gehaald, zit meer progressie in het team en heeft een positieve spirit. ADO heeft niet veel bijzonders behalve dat het een team is maar als dat uit elkaar valt kan het nergens op terug vallen. Hopelijk weten tegenstanders nu hoe zij ADO moeten bespelen want dan wordt de sfeer daar vanzelf negatief met die zure trainer en dan publiek.
Misschien nog een speler... ;)

Eewal

Citaat van: Lore op januari 24, 2026, 15:25:11
Gelukkig hoeven wij er helemaal niet tussen te kiezen. Iedereen bewijst het hele seizoen al dat ze prima allemaal kunnen verliezen
En toch snap je wel wat ik bedoel. Er zijn in het voetbal vreemdere dingen gebeurd en het enige wat momenteel telt is promotie.

zeewolde


Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: okkele op januari 24, 2026, 14:34:27
zitten wij in hetzelfde kamp.
of we nou 1e of 2e worden, voor mij zijn de eerste 2 kampioen.

Precies, ADO verliest onverwacht 3x op rij, waarom zou dat ons met wat pech niet overkomen...

Promoveren is heilig, puntje voor puntje
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 24, 2026, 17:27:35
Precies, ADO verliest onverwacht 3x op rij, waarom zou dat ons met wat pech niet overkomen...

Promoveren is heilig, puntje voor puntje
Precies dat. We blijven Cambuur he...

Derkx R.H.

Citaat van: zeewolde op januari 24, 2026, 17:23:03
eens spits?
Wat ik hoorde wel, er was afgelopen dagen een speler in het stadion/Leeuwarden geweest..

Specuveter

Citaat van: Derkx R.H. op januari 25, 2026, 12:16:57
Wat ik hoorde wel, er was afgelopen dagen een speler in het stadion/Leeuwarden geweest..
Er zou toch alleen ??n spits komen als Binder weggaat?

Derkx R.H.

Citaat van: Specuveter op januari 25, 2026, 14:31:45
Er zou toch alleen ??n spits komen als Binder weggaat?
Je zou denken dat er inderdaad eerst 1 weg zou moeten gaan...

Eewal


papier


Eewal


upweer


Scc0511

Citaat van: upweer op januari 26, 2026, 20:31:54
Ado bijna achter

Eerst maar naar Almere kijken dan pas Ado.