Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Eewal

14 en 16 punten voor op de concurrentie (punt extra door doelsaldo). Het ziet er steeds fraaier uit...

fred

Rkc ook nog gelijk. Het wordt ons wel heel makkelijk gemaakt zo.

Benieuwd hoe ADO het tweeluik met Vitesse door komt...

Specuveter

Graafschap verliest
Den Bosch verliest
RKC gelijk
Nu Willem nog onderuit.

Eewal

Citaat van: Specuveter op januari 18, 2026, 16:28:19
Graafschap verliest
Den Bosch verliest
RKC gelijk
Nu Willem nog onderuit.
en morgen Roda  :)

Inferno-058

Als we dit nog weg zouden geven (ga ik niet vanuit uiteraard) zou het een dikke schande zijn natuurlijk

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op januari 18, 2026, 17:13:12
Als we dit nog weg zouden geven (ga ik niet vanuit uiteraard) zou het een dikke schande zijn natuurlijk
wat Henk eerder vertelde maand januari/februari is heel belangrijk tegen clubs als Eindhoven,Emmen,Jong PSV,Almere,Jong Ajax en RKC.

Scc0511

Citaat van: Inferno-058 op januari 18, 2026, 17:13:12
Als we dit nog weg zouden geven (ga ik niet vanuit uiteraard) zou het een dikke schande zijn natuurlijk

Absoluut.  Je kan denk ik nog wel 8x verliezen en dan ben je er alsnog. Komende maand goed doorkomen  |:)

Bernardo

Dit gaat echt niet meer fout.

NRG

Citaat van: Bernardo op januari 18, 2026, 19:30:02
Dit gaat echt niet meer fout.

Dat denk ik ook niet. Cambuur is evenwichtig en laat weinig punten liggen. De concurrentie morst punten om het leven.

Eewal

Ook Roda lijkt er geen zin meer in te hebben....  :_schater

fred

Nog even en we kunnen promotie op papier afdoen.
Volgende maand al naar de Oldehove.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Wedstrijd voor wedstrijd, punt voor punt. Komende 5 a 6 wedstrijden worden echt zwaar. PSV, Roda, Emmen uit, RKC die win je niet zo maar. drie potjes door pech verliezen en je staat weer met beide beentjes op de grond.
Henk, held, bedankt

Eewal

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op januari 20, 2026, 06:59:09
Wedstrijd voor wedstrijd, punt voor punt. Komende 5 a 6 wedstrijden worden echt zwaar. PSV, Roda, Emmen uit, RKC die win je niet zo maar. drie potjes door pech verliezen en je staat weer met beide beentjes op de grond.
zeker wedstrijd voor wedstrijd, maar voorlopig lopen we alleen maar uit en is geen enkel team ?cht in vorm om een serie van 6 wedstrijden te winnen, hooguit Almere wellicht, maar die kunnen we zelf in februari een definitieve tik geven.

Vlampiep

We zijn gepromoveerd als de anderen ons niet meer in kunnen halen.
Iedere wedstrijd is weer een finale en na het eindfluitje weet je pas of we weer dichter bij promotie en kampioenschap komen.
Het ziet er echt goed uit, maar blessures, rare scheidsrechtelijke beslissingen enz hebben we niet in de hand, dus bescheidenheid past ons voorlopig het beste.

Beul B

En dat ze geen Corona stop invoeren, dan zijn we weer de klos. :wall