Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 30, 2025, 14:11:56
Roda gelijk. Prima. Hopelijk kan Eindhoven vanmiddag stunten met een puntje, dan blijft de schade beperkt.
we hadden gewoon moeten winnen dan had je een straat lengte voorsprong.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 14:28:36
maar Cambuur was ook niet best :_schater
dan moet je toch blij zijn dat de rest ook loopt te kutten? ik snap je opmerking in dit geval niet zo. dat cambuur vrijdag slecht was weten we wel.

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 14:30:01
we hadden gewoon moeten winnen dan had je een straat lengte voorsprong.
je meent het!

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 30, 2025, 14:32:15
je meent het!
jaaa ik meen het tegen een clubje als Helmond moet je gewoon van winnen.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 30, 2025, 14:31:03
dan moet je toch blij zijn dat de rest ook loopt te kutten? ik snap je opmerking in dit geval niet zo. dat cambuur vrijdag slecht was weten we wel.
nogmaals niet teveel kijken naar concurrentie we moeten het zelf doen.
Nog 3 wedstrijden voor de winterstop Den Bosch,Willem 2 en MVV.

Poetser


zeewolde

Citaat van: Poetser op november 30, 2025, 16:04:15
  :_schater

Leg jij eens uit wat je tegen Noordcambuur hebt. Je bent vrij irritant in je reacties naar hem toe.

michello

NoordCambuur is nogal goed in vanzelfsprekende berichten (waar verder niks mis mee is) Denk dat daar de irritatie zit. Wat ook heel makkelijk op te lossen is.  :proost


zeewolde

Citaat van: michello op november 30, 2025, 17:35:11
NoordCambuur is nogal goed in vanzelfsprekende berichten (waar verder niks mis mee is) Denk dat daar de irritatie zit. Wat ook heel makkelijk op te lossen is.  :proost

Zeker, Poetser hoeft er niet op te reageren ;)

Stiens

Citaat van: michello op november 30, 2025, 17:35:11
NoordCambuur is nogal goed in vanzelfsprekende berichten (waar verder niks mis mee is) Denk dat daar de irritatie zit. Wat ook heel makkelijk op te lossen is.  :proost

Dacht dat ik de enige was die dat constateerde, maar er zijn er gelukkig meer.  :proost
Posten om het posten noem ik het :P

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 16:00:02
nogmaals niet teveel kijken naar concurrentie we moeten het zelf doen.
Nog 3 wedstrijden voor de winterstop Den Bosch,Willem 2 en MVV.
dus het maakt jou niet uit of de concurrentie wint of punten verspeelt?  :?

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op november 30, 2025, 17:01:38
Leg jij eens uit wat je tegen Noordcambuur hebt. Je bent vrij irritant in je reacties naar hem toe.
laat maar Zeewolde hij zoekt mij altijd op maar ik denk maar hij heeft niet meer verstand.

Zeewolde bedankt :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 30, 2025, 20:43:23
dus het maakt jou niet uit of de concurrentie wint of punten verspeelt?  :?
tuurlijk wel Eewal maar wij moeten zelf ook de punten pakken want we zijn er nog lang niet.
We zitten bijna op de helft van de competitie.

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op november 30, 2025, 20:16:14
Dacht dat ik de enige was die dat constateerde, maar er zijn er gelukkig meer.  :proost
Posten om het posten noem ik het :P
iedereen heeft zijn kwaliteiten Stiens?

Eewal

Citaat van: Noordcambuur op november 30, 2025, 22:37:45
tuurlijk wel Eewal maar wij moeten zelf ook de punten pakken want we zijn er nog lang niet.
We zitten bijna op de helft van de competitie.
volgens mij hebben we best al wat punten gepakt. ondertussen mogen we in onze handen knijpen dat de concurrentie veel punten verspeeld. is net zo belangrijk als dat wij punten pakken. dus ja, ik kijk wel wat de concurrentie doet, en ja, ondertussen moet cambuur punten blijven pakken, en ja we hadden van helmond moeten winnen, en ja we zitten pas op de helft  :thumbsup