Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Marc S

De rode loper wordt wel echt uitgerold zeg.. maar seizoen is nog niet op de helft.

Lore

Kijken jullie ook allemaal net wat vaker dan noodzakelijk op de ranglijst?

Scc0511

Citaat van: Lore op november 26, 2025, 07:58:02
Kijken jullie ook allemaal net wat vaker dan noodzakelijk op de ranglijst?

Tegenwoordig elke dag wel een keer :proost

En vrijdag Den Bosch - Willem 2, gaat ook weer 1 puntjes laten liggen. Uiteraard vrijdag zelf maar eens winnen |:)

michello

#5463
Zeker! Wat een weelde. Als we de kop erbij houden, niet opeens veel blessures gaan krijgen, dan ziet het er goed uit. 10/11 punten haal je niet zo snel terug. Kijk maar eens naar Vitesse, die begonnen op -12 en ondanks dat ze aardig presteren zijn ze nu pas van de laatste plaats af.
Ik hou me vast aan de HenkTheorie. Met 75 punten ben je er zo goed als zeker. Dus nog 13 keer winnen van de 21.

Eewal

Citaat van: Lore op november 26, 2025, 07:58:02
Kijken jullie ook allemaal net wat vaker dan noodzakelijk op de ranglijst?
ik bekijk iedere dag het programma van iedereen van de komende wedstrijden, alle ploegen onder ons gaan elkaar afmaken. Zelf 9 of 10 punten halen de komende 4 wedstrijden, dan staan we er echt goed op.

Lore

Citaat van: michello op november 26, 2025, 08:53:58
Zeker! Wat een weelde. Als we de kop erbij houden, niet opeens veel blessures gaan krijgen dan, ziet het er goed uit. 10/11 punten haal je niet zo snel terug. Kijk maar eens naar Vitesse, die begonnen op -12 en ondanks dat ze aardig presenteren zijn ze nu pas van de laatste plaats af.
Ik hou me vast aan de HenkTheorie. Met 75 punten ben je er zo goed als zeker. Dus nog 13 keer winnen van de 21.

Ik denk eerlijk gezegd dat wij dat geeneens nodig hebben. Want als de rest hetzelfde blijft presteren als nu halen zij slecht 61 punten. Om op dat aantal te komen hebben wij dus nog maar 8 overwinningen nodig, Maar zo spannend moeten wij het niet maken, dus 10 overwinning en 2 gelijke spelen?


Lore

Citaat van: Eewal op november 26, 2025, 09:08:49
ik bekijk iedere dag het programma van iedereen van de komende wedstrijden, alle ploegen onder ons gaan elkaar afmaken. Zelf 9 of 10 punten halen de komende 4 wedstrijden, dan staan we er echt goed op.

Hahaha, dat doe ik dus ook. En ik zit ineens Ado - De Graafschap te kijken.

Wat is het lekker om echt mee te doen!

michello

Citaat van: Lore op november 26, 2025, 09:16:34
Ik denk eerlijk gezegd dat wij dat geeneens nodig hebben. Want als de rest hetzelfde blijft presteren als nu halen zij slecht 61 punten. Om op dat aantal te komen hebben wij dus nog maar 8 overwinningen nodig, Maar zo spannend moeten wij het niet maken, dus 10 overwinning en 2 gelijke spelen?



Ja, als je berekend dat Roda bijvoorbeeld van de komende 21 wedstrijden nog 16! Zou moeten winnen om op 75 punten komen, is dat bijna onwaarschijnlijk?

Bankzitter

Henk heeft ook ervaring met spelen om promotie en schrikt niet zo gauw van puntverlies.
Deelt vaak ook het seizoen in fases in ? ik denk dat we binnenkort weer gaan horen dat de velden hard zijn en het allemaal niet mooi hoeft zolang we maar winnen.

Daarbij hebben de afwezigen (Baouf, Mulder, Visser) niet veel punten verloren en zijn we weer zo goed als compleet richting de winter. Het staat er goed voor.

Eewal

Meestal wordt Cambuur na de winterstop alleen maar beter...

zeewolde

Let ook op de Graafschap.
Als die winnen van Vitesse staan ze boven Roda.

Noordcambuur

Citaat van: zeewolde op november 26, 2025, 10:14:20
Let ook op de Graafschap.
Als die winnen van Vitesse staan ze boven Roda.
klopt speelt laatste weken goed en gisteren waren ze de betere tegen ADO.

Noordcambuur

Citaat van: Eewal op november 26, 2025, 09:38:10
Meestal wordt Cambuur na de winterstop alleen maar beter...
kan de Cambuur vlag al uit de kast gehaald worden  :y

Eewal

Citaat van: zeewolde op november 26, 2025, 10:14:20
Let ook op de Graafschap.
Als die winnen van Vitesse staan ze boven Roda.
daarom ook top dat ADO gister won

Marc S

Als elke ploeg hetzelfde gemiddelde punten per wedstrijd blijft halen (dat gaat vast niet gebeuren)

Zal de eindstand er ongeveer zo uit zien:

1      ADO Den Haag   102
2      SC Cambuur    83
3      Jong PSV   63
4      Roda JC   60
5      De Graafschap   59
6      RKC Waalwijk   58
7      FC Den Bosch   58
8      Willem II   58
9      FC Dordrecht   54
10      FC Emmen   49
11      Helmond Sport   49
12      VVV Venlo   47
13      Almere City   45
14      Jong FC Utrecht   45
15      Vitesse   43
16      FC Oss   42
17      FC Eindhoven   40
18      Jong AZ   38
19      MVV   34
20      Jong Ajax   20