Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Citaat van: Johan-12 op november 09, 2025, 18:21:14
De Graafschap dan nog wel een wedstrijd minder, dus gelijkspel was toch wel gunstiger geweest denk ik. Maar je moet het uiteindelijk zelf doen.
De Graafschap mag dat inhaalduel nog naar ADO. Succes  :proost

Johan-12

Citaat van: michello op november 09, 2025, 18:47:33
De Graafschap mag dat inhaalduel nog naar ADO. Succes  :proost
ik denk tegen Vitesse.

Bernardo


michello

Citaat van: Johan-12 op november 09, 2025, 19:18:46
ik denk tegen Vitesse.

Jep, maar ADO is het andere inhaalduel t.o.v. ons. Wij spelen speelronde 17 volgende week al tegen Eindhoven.

Eewal

RKC en De Graafschap zijn beide soort van concurrenten voor promotie. Bij een gelijkspel worden er 2 punten uitgedeeld en dat is altijd beter dan 3 zoals nu.

Maar hey, prima weekend zo  :)

Noordcambuur

Willem 2 speelt thuis gelijk tegen Emmen 1-1

Eewal

Vandaag ben ik voor Emmen.

Noordcambuur


PePe

Wan de Hurk met blessure er af.

fred

Emmen al op 1-0.

Dit kan een heel mooi weekend worden.

Eewal

Ondanks dat ik hoop op een instorting van Ado wil ik dat ze dinsdag nog even van De Graafschap winnen.

fred


Eewal

Prima uitslag!

Dinsdag ADO - Graafschap ook maar even 1-1.


Noordcambuur

In de periode stand staan we er ook goed voor  :y