Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

oost

Hoeft niet erg te zijn.
Dan kan Berkhout laten zien wat die kan na zijn valse start. Ik neem aan dat je niet voor niks aanvoerder bent van Jong Az

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op september 20, 2025, 09:00:25
Je kan een keer pech hebben natuurlijk maar het spel van de laatste weken geeft geen aanleiding tot zorgen.
Genoeg kwaliteit en ook genoeg creativiteit en scorend vermogen.
we hebben dit seizoen een wedstrijd goed gespeeld en dat was tegen Willem 2.
Voor de rest was het niet best op misschien een helftje na..
.

Lore

Citaat van: Noordcambuur op september 20, 2025, 11:14:15
we hebben dit seizoen een wedstrijd goed gespeeld en dat was tegen Willem 2.
Voor de rest was het niet best op misschien een helftje na..
.

Vind je? Ik vond het tegen VVV ook prima. En ook tegen Oss eigenlikk wel. Maar er waren ook wel wat mindere wedtrijden bij.

Bernardo

Citaat van: Lore op september 20, 2025, 17:12:38
Vind je? Ik vond het tegen VVV ook prima. En ook tegen Oss eigenlikk wel. Maar er waren ook wel wat mindere wedtrijden bij.

Eens alleen is het verschil tussen thuis en uit is nog veel te groot

Galdiano

Citaat van: Bernardo op september 20, 2025, 20:06:52
Eens alleen is het verschil tussen thuis en uit is nog veel te groot

Thuis moet je het publiek vermaken.
Uit gaat het om de punten.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Yellow Army

Citaat van: Bernardo op september 20, 2025, 20:06:52
Eens alleen is het verschil tussen thuis en uit is nog veel te groot

Zolang we onze uitwedstrijden met 0-1 blijven winnen zul je mij niet horen klagen
Area 58

Lore

Citaat van: Bernardo op september 20, 2025, 20:06:52
Eens alleen is het verschil tussen thuis en uit is nog veel te groot

Ja, wel bijzonder h?? MVV was eerste helft nog wel okay, jong az was echt niet goed en Dordrecht natuurlijk een ramp!

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op september 21, 2025, 10:16:14
Ja, wel bijzonder h?? MVV was eerste helft nog wel okay, jong az was echt niet goed en Dordrecht natuurlijk een ramp!
Ik vind het niet zo heel bijzonder als je ziet dat we 1 van de jongste selecties van de KKD hebben...Jonge spelers brengen bijna altijd wisselvalligheid mee.

Lore

Citaat van: Derkx R.H. op september 21, 2025, 11:35:36
Ik vind het niet zo heel bijzonder als je ziet dat we 1 van de jongste selecties van de KKD hebben...Jonge spelers brengen bijna altijd wisselvalligheid mee.

Wisselvallig zeker, maar ik bedoelde het verschil tussen uit en thuis. Maar gelukkig hebben ze gisteren bewezen ook uit echt indrukwekkend te kunnen zijn.


Bernardo

Citaat van: Bernardo op september 20, 2025, 20:06:52
Eens alleen is het verschil tussen thuis en uit is nog veel te groot

Dat viel gisteren reuze mee, als we uit ook zo gaan voetballen kan het wel een heeel mooi seizoen worden.

Noordcambuur

Willem 2 wint nipt van Helmond S. met 1-0

Specuveter

Gokje....
Trainer van Almere word binnenkort ontslagen.
Wat een slechte start.

PePe

Ik denk dat dat wel mee valt, volgens mij zou Foeke dit moeten doen? (Waarmee hij bij Sparta op de bank zat?)

Eewal

Almere valt idd tegen, maar gaat een lastige pot worden...

Holwerd voor Cambuur

Heerlijk voor dat over het paard getilde clubje  :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021