Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Oud Cambuur

Alle zogenaamde titel kandidaten hebben al punten laten liggen zo zie je maar de KKD is onvoorspelbaar

Noordcambuur

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 22, 2025, 21:58:36
Alle zogenaamde titel kandidaten hebben al punten laten liggen zo zie je maar de KKD is onvoorspelbaar
zijn nog heel veel wedstrijden te spelen  :y

Arno A

Eindelijk weer een thuisnederlaag voor Dord?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op augustus 23, 2025, 17:47:44
Eindelijk weer een thuisnederlaag voor Dord?
maar dat j PSV is wel goed hoor zeker in de omschakeling?

Specuveter

Prima uitslagen dit weekend tot zover
Maandag 3 punten en we staan er weer mooi bij!!

Eewal

Citaat van: Specuveter op augustus 23, 2025, 18:29:48
Prima uitslagen dit weekend tot zover
Maandag 3 punten en we staan er weer mooi bij!!
hoe vaak hebben we dat eerder gedacht en er dan zelf ook een waardeloze wedstrijd spelen en 3-1 verliezen. Maar wie weet is morgen alles anders en winnen we 0-3.

Noordcambuur

Roda JC verliest met 3-1 van VVV verassend .
Volgende week krijgen wij VVV op bezoek..

PePe

Citaat van: Noordcambuur op augustus 24, 2025, 14:17:33
Roda JC verliest met 3-1 van VVV verassend .
Volgende week krijgen wij VVV op bezoek..

Ze speelden thuis, en volgende week in de KOOI!

Noordcambuur

Citaat van: PePe op augustus 24, 2025, 22:17:16
Ze speelden thuis, en volgende week in de KOOI!
ik hoop op een volle bak  :thumbsup

Stiens

Vitesse nu toch weer een proflicentie. Wat een ongelofelijke poppenkast is dit geworden. Benieuwd hoe dit verder gaat en hoe de KNVB Vitesse weer gaat inpassen in de KKD, als ze ?berhaupt een elftal op de been kunnen brengen.

hobbes

Citaat van: Stiens op september 03, 2025, 12:32:43
Vitesse nu toch weer een proflicentie. Wat een ongelofelijke poppenkast is dit geworden. Benieuwd hoe dit verder gaat en hoe de KNVB Vitesse weer gaat inpassen in de KKD, als ze ?berhaupt een elftal op de been kunnen brengen.

Zal wel een dikke schadevergoeding ge?ist gaan worden.

Voorstopper

Citaat van: Stiens op september 03, 2025, 12:32:43
Vitesse nu toch weer een proflicentie. Wat een ongelofelijke poppenkast is dit geworden. Benieuwd hoe dit verder gaat en hoe de KNVB Vitesse weer gaat inpassen in de KKD, als ze ?berhaupt een elftal op de been kunnen brengen.

Ze hebben welgeteld 9 spelers onder contract

Noordcambuur

Allereerst gefeliciteerd supporters van Vitesse  :P
Ze moeten zo snel mogelijk een selectie op de been brengen en dan de wedstrijden inhalen.

Wanneer stond de wedstrijd tegen Cambuur gepland.

Lore

Citaat van: hobbes op september 03, 2025, 12:44:51
Zal wel een dikke schadevergoeding ge?ist gaan worden.

Dat is nog niet zeker, want er loopt een bodemprocedure. Hierin kan de licentie weer afgenomen worden. Mocht dat niet zo zijn dan zal er ongetwijfeld geprocedeerd gaan worden over een schadevergoeding.

Maar hoe hoog die ook uit valt. Vitesse is een failliete boedel die niet in de KKD kan spelen, omdat ze dan onvoldoende inkomsten hebben. Hoe gaan ze dat oplossen?

Lore

Citaat van: Noordcambuur op september 03, 2025, 13:04:35
Allereerst gefeliciteerd supporters van Vitesse  :P
Ze moeten zo snel mogelijk een selectie op de been brengen en dan de wedstrijden inhalen.

Wanneer stond de wedstrijd tegen Cambuur gepland.

Eentje is in ieder geval de laatste speelronde