Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Trainert! op augustus 17, 2025, 13:32:42

Wij hebben Balk en Binder ;(
klopt en daar moeten we het mee doen.

Druijf nu 3 doelpunten in 1 wedstrijd.

Wij hadden Druijf moeten halen  :y

Johan-12

Citaat van: Noordcambuur op augustus 17, 2025, 13:41:32
klopt en daar moeten we het mee doen.

Druijf nu 3 doelpunten in 1 wedstrijd.

Wij hadden Druijf moeten halen  :y
Los van of je hem had moeten (kunnen ?) halen....heb je de goals gezien?

Een strafschop en 2 ballen die hij keurig van de zijkant krijgt.
Dat krijgt een spits bij ons (nog) niet.

Noordcambuur

Citaat van: Johan-12 op augustus 17, 2025, 13:53:26
Los van of je hem had moeten (kunnen ?) halen....heb je de goals gezien?

Een strafschop en 2 ballen die hij keurig van de zijkant krijgt.
Dat krijgt een spits bij ons (nog) niet.
jazeker ik heb ze gezien Johan :thumbsup

Dus het probleem ligt bij onze buitenspelers  :?

Holwerd voor Cambuur

Sinds 13 januari '24 niet gespeeld. Lambooij was hier afgemaakt als hij die had gehaald :X
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Specuveter

RKC is de eerste punten al kwijt
Willem 2 eerste wedstrijd verloren
Denk nu dat Almere en Roda er bovenuit steken.

Bernardo

Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 17:01:12
RKC is de eerste punten al kwijt
Willem 2 eerste wedstrijd verloren
Denk nu dat Almere en Roda er bovenuit steken.

Almere op basis van een wedstrijd tegen een heel zwak Emmen? Moet het allemaal nog maar zien, denk dat 5/6 ploegen wel eens heel dicht bij elkaar kunnen zitten allemaal.

Johan-12

Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 17:51:09
Almere op basis van een wedstrijd tegen een heel zwak Emmen? Moet het allemaal nog maar zien, denk dat 5/6 ploegen wel eens heel dicht bij elkaar kunnen zitten allemaal.
ik zou zeggen, wacht ff rustig af en kijk eind september eens hoe het er voor staat.
Zie bijvoorbeeld Volendam en Cambuur vorig seizoen, en Groningen het jaar daarvoor.

Bernardo

Willem II opnieuw verloren nu van Eindhoven

Noordcambuur

Citaat van: Bernardo op augustus 17, 2025, 18:51:12
Willem II opnieuw verloren nu van Eindhoven
klopt was ook niet best zijn paar goede spelers vertrokken en gaan ook nog meer weg.
Ze missen ook nog geblesseerde spelers en nog geschorste spelers.

Maar het begin is zeker niet goed.

Oud Cambuur

Zie je maar weer je hebt verreweg de grootste spelersbegroting van de Kkd maar het is nog geen team bij Willem II

Lore

Citaat van: Specuveter op augustus 17, 2025, 17:01:12
RKC is de eerste punten al kwijt
Willem 2 eerste wedstrijd verloren
Denk nu dat Almere en Roda er bovenuit steken.

Ik denk dat je ook bij andere ploegen eerst eens even tien wedstrijden moet afwachten

Arno A

DEN HAAG - Cheveyo Balentien vertrekt bij ADO Den Haag. Het 18-jarige talent heeft een contractaanbieding van de Haagse profclub naast zich neergelegd. Afgelopen zondag maakte hij nog zijn offici?le debuut voor ADO. Hij had nog geen contract in het WerkTalent Stadion.
Waar de 1,90 meter lange technicus zijn loopbaan vervolgt, is nog niet bekend. Champions League-winnaar Paris Saint-Germain zou belangstelling hebben voor de veelzijdige middenvelder annex aanvaller. Hij liep eerder deze zomer stage bij de Franse topclub. Ook AC Milan heeft interesse in de speler.

Verhaal als een jongensboek of hebben ze zitten slapen bij ado?

Huizen

Citaat van: Oud Cambuur op augustus 17, 2025, 19:34:00
Zie je maar weer je hebt verreweg de grootste spelersbegroting van de Kkd maar het is nog geen team bij Willem II

FC Groningen begon 2 jaar geleden dramatisch
FC Volendam begon vorig jaar heel slecht

Zegt allemaal niks, heel benieuwd waar iedereen en vooral wij staan na 15 duels

Gasgeve

Citaat van: Bussum op augustus 18, 2025, 13:14:40
FC Groningen begon 2 jaar geleden dramatisch
FC Volendam begon vorig jaar heel slecht

Zegt allemaal niks, heel benieuwd waar iedereen en vooral wij staan na 15 duels
Als je het forum hier leest, heb je het idee dat over 3 wedstrijden de competitie al beslist is.

Bankzitter

De KKD is juist zo lastig omdat het zoveel wedstrijden zijn ,je kunt eigenlijk geen slechte reeks permiteren als je wilt promoveren. Breedte van de selectie, weinig wissevalligheid en met druk omgaan zijn ook belangrijk.