Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Scc4-ever

#5220
Citaat van: Lore op juli 31, 2025, 23:08:13
Dit seizoen zeker niet, maar ik denk dat zowel de clubs als de knvb een even aantal wil hebben. Mijn voorstel? Wij organiseren een toernooi tussen alle verdwenen clubs en de winnaar komt in de KKD
goed plan haha. Fc Wageningen(die heb ik helaas nooit gezien)  mag van mij wel terug .

Lore

Citaat van: Scc4-ever op augustus 01, 2025, 00:36:50
goed plan haha. Fc Wageningen(die heb ik helaas nooit gezien)  mag van mij wel terug .

Voor mij zonder twijfel: Veendam!

Prachtige uitwedstrijd

Noordcambuur

Citaat van: Lore op augustus 01, 2025, 01:14:34
Voor mij zonder twijfel: Veendam!

Prachtige uitwedstrijd
jaaaa zeker wat hebben we daar een paar mooie wedstrijden gehad :thumbsup

Gasgeve

Rbc klimt wel weer redelijk op in de piramide toch? Is volgens mij van de failliete clubs het verst gekomen tot nu toe.

Inferno-058

Citaat van: Lore op augustus 01, 2025, 01:14:34
Voor mij zonder twijfel: Veendam!

Prachtige uitwedstrijd
Hadden we toen ook eens een megafoon mee het uitvak in?

Derkx R.H.

Citaat van: Lore op juli 31, 2025, 23:08:13
Dit seizoen zeker niet, maar ik denk dat zowel de clubs als de knvb een even aantal wil hebben. Mijn voorstel? Wij organiseren een toernooi tussen alle verdwenen clubs en de winnaar komt in de KKD
Een jong team minder is een makkelijker optie...

Lore

Citaat van: Inferno-058 op augustus 01, 2025, 11:24:58
Hadden we toen ook eens een megafoon mee het uitvak in?

Oef wanneer moet dat geweest zijn? Mijn piek qua uitwedstrijden zat rond 1998 - 2008 denk ik.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Inferno-058 op augustus 01, 2025, 11:24:58
Hadden we toen ook eens een megafoon mee het uitvak in?
Ik kom uit de pre-uitvak periode  :clint

Gewoon achter het doel van de tegenstander,  en in de rust naar de andere kant
Henk, held, bedankt

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op augustus 01, 2025, 11:24:58
Hadden we toen ook eens een megafoon mee het uitvak in?

Heel vaak in Veendam geweest. Vanaf 2005 ongeveer. Staat mij niets van bij. Maar dat kan ook door het  :proost komen.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Ollie

Citaat van: Gasgeve op augustus 01, 2025, 10:53:10
Rbc klimt wel weer redelijk op in de piramide toch? Is volgens mij van de failliete clubs het verst gekomen tot nu toe.
Klopt! Komend seizoen 3e divisie, drie promoties op rij gehad. 

Galdiano

Maar snel weer terugkeren. Heb wel weer zin in een soepje bij aankomst.  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

666

Citaat van: Galdiano op juli 31, 2025, 22:12:27
Terecht! Jarenlang wanbeleid mag niet beloond worden.
Hopelijk een duidelijk signaal naar de overige clubs.
Nu nog verplicht promotie degradatie invoeren vanuit de amateurs.


Sneu voor de supporters.

Het gekke is dat de Russen Vitesse met geen schuld hebben achtergelaten en dat was in 2022. Daarna is het gigantisch misgegaan, zonde voor de supporters maar voor al die idiote bestuurders   l0l
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Derkx R.H. op augustus 01, 2025, 11:25:32
Een jong team minder is een makkelijker optie...

Zou het prima vinden, maar hoe gaan ze dat doen?
Simpel: De laagste van de 4 eruit, zou je zeggen.
Maar dat gaat een probleem worden, want dan gaan die lui natuurlijk heel veel 1e elftalspelers opstellen dit seizoen.

Misschien een onderling "toernooi" na afloop van de competitie en dan de slechtste eruit?
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

mark1989

Aanstaande donderdag de allerlaatste kans voor Vitesse via een kort geding bij de rechtbank in Utrecht.
De uitspraak zal meteen vrijdag vallen verwacht ik. Want er is een spoedeisend belang.
Wel een vreemde situatie, want zowel Almere als Vitesse zelf weet dus de hele week niet of ze gaan spelen zaterdag.

Lore

Citaat van: mark1989 op augustus 02, 2025, 17:46:39
Aanstaande donderdag de allerlaatste kans voor Vitesse via een kort geding bij de rechtbank in Utrecht.
De uitspraak zal meteen vrijdag vallen verwacht ik. Want er is een spoedeisend belang.
Wel een vreemde situatie, want zowel Almere als Vitesse zelf weet dus de hele week niet of ze gaan spelen zaterdag.

Yes, maar laat er nou net jurisprudentie bestaat over dit soort situaties met Cambuur. In de uitspraak met betrekking tot Cambuur stelde de rechtbank dat het in principe een zaak is van de knvb. En dat zij alleen keken of het in strijd was met de regelenenten. In ons geval waren er geen regelementen en dus vond de rechtbank dat de knvb zelf mocht oordelen. In dit geval zijn er wel regelementen. Daar is de knvb zelfs flexibel mee omgegaan en daar hield Vitesse zich niet aan.

Natuurlijk probeert Vitesse dit. Maar het zou heel heel raar zijn als ze iets zouden bereiken. Alhoewel ik het mega pijnlijk voor Vitesse vind. Dit is einde oefening