Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

michello

Dat kan, maar gaat niet gebeuren.

Ons laatste duel in Arnhem? eentje om niet te vergeten in ieder geval:


zeewolde

Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 21:44:21
Jong Feyenoord staat te popelen...
zou bij max 4 jong ploegen blijven.

Scc4-ever

Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 21:44:21
Jong Feyenoord staat te popelen...
zal best. Maar van mij hoeft t niet.

Inferno-058

Dat gaat ook niet gebeuren, mogelijk wel op de langere termijn.

CambuurArnhem

Citaat van: Scc4-ever op juli 31, 2025, 21:38:56
Ja jammer en triest van Vitesse.  Wordt die plek nu weer opgevuld door een jong ploeg? Dat vind ik echt verschrikkelijk.  Ik hoop toch van niet.

Nee. Alle clubs die tegen Vitesse moesten krijgen een snipperdag. Er verandert ook nog iets aan de periodes. Maar geen vervangende club dus. Vitesse gaat nu naar de rechter, dat is de laatste strohalm.

Scc4-ever

Citaat van: CambuurArnhem op juli 31, 2025, 22:03:16
Nee. Alle clubs die tegen Vitesse moesten krijgen een snipperdag. Er verandert ook nog iets aan de periodes. Maar geen vervangende club dus. Vitesse gaat nu naar de rechter, dat is de laatste strohalm.
ja las t inderdaad.  Vitesse heeft nog een kleine kans. Maar ik ga er al vanuit dat t waarschijnlijk 19 clubs zullen zijn dit seizoen. .

Galdiano

Terecht! Jarenlang wanbeleid mag niet beloond worden.
Hopelijk een duidelijk signaal naar de overige clubs.
Nu nog verplicht promotie degradatie invoeren vanuit de amateurs.


Sneu voor de supporters.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Scc4-ever

Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 21:59:32
Dat gaat ook niet gebeuren, mogelijk wel op de langere termijn.
mits er geen limiet is voor t aantal jong teams dat mag deelnemen aan de kkd.

Inferno-058

Citaat van: Scc4-ever op juli 31, 2025, 22:14:53
mits er geen limiet is voor t aantal jong teams dat mag deelnemen aan de kkd.
Er zal toch wat moeten veranderen, het lijkt mij niet dat je met een oneven aantal teams kan blijven spelen. Of het wordt een Jong team of de KNVB moet de piramide opengooien. 1 Jong team wegdoen kan ook natuurlijk...

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juli 31, 2025, 22:22:24
Er zal toch wat moeten veranderen, het lijkt mij niet dat je met een oneven aantal teams kan blijven spelen. Of het wordt een Jong team of de KNVB moet de piramide opengooien. 1 Jong team wegdoen kan ook natuurlijk...
als je een jong team eruit gooit dan speel je 4 wedstrijden minder dat is nog wel wat.
Ik wil heel graag dat we van de maandagavond afgaan ook de jonge teams.

upweer

Citaat van: Noordcambuur op juli 31, 2025, 22:36:55
als je een jong team eruit gooit dan speel je 4 wedstrijden minder dat is nog wel wat.
Ik wil heel graag dat we van de maandagavond afgaan ook de jonge teams.

Dit jaar 2 wedstrijden minder, volgend jaar zal Jong Feyenoord er wel bijkomen.

papier

Citaat van: upweer op juli 31, 2025, 22:51:14
Dit jaar 2 wedstrijden minder, volgend jaar zal Jong Feyenoord er wel bijkomen.

Dat denk ik niet. Dan eerder Sparta die hoger speler, immers versloegen zij het versterkte Jong Feyenoord wat wel van Cambuur-21 wist te winnen.

Lore

Citaat van: Scc4-ever op juli 31, 2025, 21:38:56
Ja jammer en triest van Vitesse.  Wordt die plek nu weer opgevuld door een jong ploeg? Dat vind ik echt verschrikkelijk.  Ik hoop toch van niet.

Dit seizoen zeker niet, maar ik denk dat zowel de clubs als de knvb een even aantal wil hebben. Mijn voorstel? Wij organiseren een toernooi tussen alle verdwenen clubs en de winnaar komt in de KKD

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: Lore op juli 31, 2025, 23:08:13
Dit seizoen zeker niet, maar ik denk dat zowel de clubs als de knvb een even aantal wil hebben. Mijn voorstel? Wij organiseren een toernooi tussen alle verdwenen clubs en de winnaar komt in de KKD

Ol? ol? AGOVV
Henk, held, bedankt

Lore

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op juli 31, 2025, 23:13:45
Ol? ol? AGOVV

Hahah, mooie herinneringen daar. Mertens tijdens zijn debuut alle spelers voorbij zien lopen.

Maar die TD daar snapte er helemaal niets van, voor veel te weinig verkocht, prutser!