Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

hobbes

Twee wedstrijden minder dit seizoen, licentie Vitesse ingetrokken

Oebieman

Citaat van: hobbes op juli 10, 2025, 17:29:37
Twee wedstrijden minder dit seizoen, licentie Vitesse ingetrokken

Ik vermoed dat ze gedurende de beroepsprocedure nog wel zullen starten in de competitie.

Je vraagt je alleen wel af of er nog spelers naar toe willen..

michello

https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licentiezaken/70788/licentie-van-vitesse-ingetrokken


Lees die QA maar eens vanuit de KNVB bekeken. De sterkhouders zijn te laat ingestapt, er is teveel gerotzooid ook na dat debacle van vorig seizoen. De beroepscommissie kan niet anders dan hierin mee gaan, de rechter al helemaal.  Als dat niet gebeurd zou het de ?grootste schande in de historie? zijn en een vrijbrief voor alle clubs om er een puinzooi van te maken.

Lore

Citaat van: michello op juli 10, 2025, 19:46:56
https://www.knvb.nl/nieuws/betaald-voetbal/licentiezaken/70788/licentie-van-vitesse-ingetrokken


Lees die QA maar eens vanuit de KNVB bekeken. De sterkhouders zijn te laat ingestapt, er is teveel gerotzooid ook na dat debacle van vorig seizoen. De beroepscommissie kan niet anders dan hierin mee gaan, de rechter al helemaal.  Als dat niet gebeurd zou het de ?grootste schande in de historie? zijn en een vrijbrief voor alle clubs om er een puinzooi van te maken.

En toch hoop ik echt heel erg dat ze blijven bestaan. Straks krijgen wij Jong Sparta!

Galdiano

Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 21:34:20
En toch hoop ik echt heel erg dat ze blijven bestaan. Straks krijgen wij Jong Sparta!

Wanbeleid mag niet beloond worden. Twente had ook niet meer mogen bestaan.

Er moet gewoon een promotie / degradatie regeling komen in het voetbal inclusief betaald voetbal.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Lore

Citaat van: Galdiano op juli 10, 2025, 21:43:39
Wanbeleid mag niet beloond worden. Twente had ook niet meer mogen bestaan.

Er moet gewoon een promotie / degradatie regeling komen in het voetbal inclusief betaald voetbal.

Klopt, het is ook een dilemma. Want zonder promotie/degradatie is er geen terugkeermogelijkheid. Anders terugzetten naar de hoofdklasse na faillisement

Galdiano

Citaat van: Lore op juli 10, 2025, 21:50:30
Klopt, het is ook een dilemma. Want zonder promotie/degradatie is er geen terugkeermogelijkheid. Anders terugzetten naar de hoofdklasse na faillisement

Dat dus. RBC is hard op weg maar zal waarschijnlijk vast komen te zitten in de 2de divisie.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Citaat van: Oebieman op juli 10, 2025, 17:59:45
Ik vermoed dat ze gedurende de beroepsprocedure nog wel zullen starten in de competitie.

Je vraagt je alleen wel af of er nog spelers naar toe willen..
Van Mullem is er op proef :_schater

Stiens


KlinkHamer


Noordcambuur

Jammer dat we ADO zo laat treffen in de competitie.

Huizen

Postema op huurbasis naar FC Emmen

Romano Postema draagt komend seizoen het shirt van FC Emmen. De 23-jarige spits wordt gehuurd van FC Groningen.

Noordcambuur

Vitesse zien we niet komende seizoen in de KKD.
Heel jammer en triest nieuws voor de supporters uit Arnhem.

Scc4-ever

Ja jammer en triest van Vitesse.  Wordt die plek nu weer opgevuld door een jong ploeg? Dat vind ik echt verschrikkelijk.  Ik hoop toch van niet.

Inferno-058

Citaat van: Scc4-ever op juli 31, 2025, 21:38:56
Ja jammer en triest van Vitesse.  Wordt die plek nu weer opgevuld door een jong ploeg? Dat vind ik echt verschrikkelijk.  Ik hoop toch van niet.
Jong Feyenoord staat te popelen...