Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Ben heel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat lopen met een paar topploegen in de KKD.

NRG

Citaat van: Noordcambuur op juni 01, 2025, 20:19:48
Ben heel benieuwd hoe het volgend seizoen gaat lopen met een paar topploegen in de KKD.


Wie gaan de topploegen worden in de KKD. Ieder jaar wel een verrassing. Telstar bewijst wel dat budget niet doorslaggevend hoeft te zijn.

Noordcambuur

Citaat van: NRG op juni 01, 2025, 20:48:35

Wie gaan de topploegen worden in de KKD. Ieder jaar wel een verrassing. Telstar bewijst wel dat budget niet doorslaggevend hoeft te zijn.
eerst maar eens kijken wat Lars gaat halen de komende weken.

Arno A

Citaat van: NRG op juni 01, 2025, 20:48:35

Wie gaan de topploegen worden in de KKD. Ieder jaar wel een verrassing. Telstar bewijst wel dat budget niet doorslaggevend hoeft te zijn.

Zoiets ?

Willem II / ADO / Dordt Jong Feyenoord / Almere en Cambuur strijden om de rechtstreekse promotie.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op juni 05, 2025, 08:57:27
Zoiets ?

Willem II / ADO / Dordt Jong Feyenoord / Almere en Cambuur strijden om de rechtstreekse promotie.
daar zet ik nog bij de Graafschap en Roda JC

Stiens

Ben benieuwd of ADO weer mee gaat doen. Die zijn inmiddels met de voorbereiding gestart maar hebben nog geen eens een hoofdtrainer, geen keeperstrainer en de rest van de staf is ook nog niet compleet.  :_schater

AL

Almere en Willem 2.
Daarna zie ik een heel groot gat naar de plekken 3,4,5 met ploegen als Dordrecht, RKC en wellicht Cambuur.
Promotie lijkt bijna onmogelijk al kan het raar lopen zie Telstar.

Beul B

ben benieuwd of wij nog mee gaan doen, zitten alweer zonder spits. _O_

Oud Cambuur

Citaat van: AL op juli 03, 2025, 15:06:32
Almere en Willem 2.
Daarna zie ik een heel groot gat naar de plekken 3,4,5 met ploegen als Dordrecht, RKC en wellicht Cambuur.
Promotie lijkt bijna onmogelijk al kan het raar lopen zie Telstar.

Zet Roda en de Graafschap ook nog maar bij

Noordcambuur

Citaat van: Stiens op juli 03, 2025, 14:45:28
Ben benieuwd of ADO weer mee gaat doen. Die zijn inmiddels met de voorbereiding gestart maar hebben nog geen eens een hoofdtrainer, geen keeperstrainer en de rest van de staf is ook nog niet compleet.  :_schater
ze zijn hun beste spelers ook kwijtgeraakt.

Poetser

We kunnen ook gewoon afzeggen dit seizoen? Wordt immers toch niks. Allemaal verspilde energie als je het mij vraagt.

Derkx R.H.

#5171
Snap de positiviteit ten opzichte van de andere clubs niet zo...of het negatieve over Cambuur, als of we al klaar zijn met spelers aantrekken.

Bankzitter

Stel we verkopen Pauwels nog maar we houden Jansen, Balk en Mercera.
Dan hebben we vrijwel dezelfde basis over met een nieuw central duo (beter) en een nieuwe spits en linksbuiten. Dan doen we gewoon mee toch?

Galdiano

Citaat van: Derkx R.H. op juli 03, 2025, 17:08:56
Snap de positiviteit ten opzichte van de andere clubs niet zo...of het negatieve over Cambuur, als of we al klaar zijn met spelers aantrekken.

Je ziet dat wij maar 19 spelers hebben. Gemiddelde waarde per speler staan we 4de.
De spelers die nu gehaald zullen worden, halen het gemiddelde ook nog wel omhoog.
Dan staan we gewoon top 3.

When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

AL

Citaat van: Bankzitter op juli 04, 2025, 10:17:17
Stel we verkopen Pauwels nog maar we houden Jansen, Balk en Mercera.
Dan hebben we vrijwel dezelfde basis over met een nieuw central duo (beter) en een nieuwe spits en linksbuiten. Dan doen we gewoon mee toch?

Moet je wel een goede spits en linksbuiten halen.
Opzich kan er wel een leuk team komem waarmee je top 7 gaat spelen.
1e 2 is gewoon onhaalbaar denk ik.