Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Poetser

Citaat van: Gasgeve op mei 14, 2025, 16:28:06
Wat een onsamenhangend verhaal zet je hier neer. Wat bedoel je nou precies te zeggen? Vitesse had failliet verklaard moeten worden?

In het begin was hij nog wel een beetje te volgen. Maar het moet steeds filosofischer ofzo. Beetje een vermoeiende act.

Noordcambuur

Volgend seizoen.
RKC
Almere
De Graafschap
ADO
Emmen
??.
??.

ChantiSCC

Citaat van: Noordcambuur op mei 17, 2025, 22:09:59
Volgend seizoen.
RKC
Almere
De Graafschap
ADO
Emmen
??.
??.

1. Cambuur  :devil
2. RKC
3. Roda JC
4. ADO Den Haag
5. FC Dordrecht
6. FC Emmen
7.Almere City
8. De Graafschap

Kuzmanovic-Apeldoorn

Straks Telstar tegen Dordrecht in de finale.......
Henk, held, bedankt

Bankzitter

Als Dordrecht promoveert maar eens kijken of wij wat van Feijenoord kunnen huren.

Noordcambuur

Citaat van: Bankzitter op mei 21, 2025, 23:19:42
Als Dordrecht promoveert maar eens kijken of wij wat van Feijenoord kunnen huren.
niet teveel huren,spelers moet je vastleggen daar kun er op verdienen.

AL

Citaat van: Kuzmanovic-Apeldoorn op mei 21, 2025, 19:16:23
Straks Telstar tegen Dordrecht in de finale.......

Zou op basis van voetbal gewoon terecht zijn.
Die ploegen speelden mijn inziens het mooiste voetbal in de KKD.

Inferno-058

Citaat van: AL op mei 22, 2025, 12:49:18
Zou op basis van voetbal gewoon terecht zijn.
Die ploegen speelden mijn inziens het mooiste voetbal in de KKD.
Zo goed was Dordrecht niet gister. Een erg gelukkige overwinning.

666

Citaat van: Inferno-058 op mei 22, 2025, 13:50:59
Zo goed was Dordrecht niet gister. Een erg gelukkige overwinning.

Dat was Den Bosch ook over 2 wedstrijden en die vond ik ook niet goed, ik moet het nog maar zien van W2.
W2 zit echt in de hoek waar de klappen vallen..
Je kunt beter ten onder gaan met je eigen visie dan met de visie van een ander

Noordcambuur

Citaat van: 666 op mei 22, 2025, 14:35:49
Dat was Den Bosch ook over 2 wedstrijden en die vond ik ook niet goed, ik moet het nog maar zien van W2.
W2 zit echt in de hoek waar de klappen vallen..
en toch hoop ik echt dat Willem 2 in de ED blijft.

Specuveter

Vitesse verliest haar proflicentie
Moest er een keer van komen natuurlijk
Volgend seizoen 19 clubs
Of nog een jong elftal erbij?? 8P

Bernardo

Vrees het ergste met nog een Jong team :X

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 23, 2025, 10:12:58
Vitesse verliest haar proflicentie
Moest er een keer van komen natuurlijk
Volgend seizoen 19 clubs
Of nog een jong elftal erbij?? 8P
niet best voor de supporters?.
Jammer een hele mooie club."

michello

Vast wel weer een geitenpaadje zoals altijd.

NRG

Ik verwacht eigenlijk dat ze er gewoon weer staan als de KKD in augustus weer los gaat..