Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Arno A

Volgend jaar weer naar Almere. Wel een beter veld dan Volendam, Excelsior en Dordt. Bij promotie van ADO hebben wij het beste veld van de kkd.  Toch nog een prijs(je)  :thumbsup

Noordcambuur

Citaat van: fred op april 19, 2025, 20:55:08
Of thuis tegen mvv een totale anti climax die we al zo vaak hebben beleefd....
zo zit het fred en we zitten nou niet echt in een goede fase dat we elke tegenstander oprollen.

Specuveter

Vanmiddag toch maar even de tussenstanden in de gaten houden :y

Inferno-058

Den Haag doet wel wat het moet doen. Wij kunnen de 2e plek vergeten...

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op april 20, 2025, 15:20:34
Den Haag doet wel wat het moet doen. Wij kunnen de 2e plek vergeten...
klopt helemaal ADO kan vanmiddag goede stappen maken naar de 2e plaats.
Ik had niet meer gerekend op de 2e plaats van Cambuur.

Galdiano

Citaat van: Inferno-058 op april 20, 2025, 15:20:34
Den Haag doet wel wat het moet doen. Wij kunnen de 2e plek vergeten...

Die hebben durven investeren met Van Mieghem, Schalk, Rottier en Vlak.
Zoals Volendam heeft gedaan met Veerman en M?hren.

Wij hebben alleen geinvesteerd in Diemers en geen spits.
Iets meer lef en we waren nu al lang zeker geweest van plek 2.

Ik zie liever Ado winnen dan een Dordrecht of Excelsior.
ADO kunnen wij nog zelf pakken dan is het verschil nog maar 1 punt.
Komende week moeten ze ook Roda uit, wat ook een wisselvallige speelt maar toch af en toe prima speelt.

We gaan het meemaken. Wij kunnen nu echt wel vrijuit spelen.


When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

EdsjeSCC

Citaat van: Inferno-058 op april 20, 2025, 15:20:34
Den Haag doet wel wat het moet doen. Wij kunnen de 2e plek vergeten...

Ooh ja?

CambuurArnhem


Specuveter


Arno A

ADO en de Jong ploegen. Hadden wij verleden jaar ook...

EdsjeSCC

En Ado kwam behoorlijk goed weg met geen 2e geel

Arno A

morgen toch pas bekerfinale?

Specuveter

Nou dan gooi je even wat bierbekers op het veld
Dan kun Den Haag even reorganiseren  :zweep

Arno A

gewoon maar de uitzending staken. Teveel aandacht voor die lui. En over naar Volendam.

okkele

Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 21:21:12
Volgend jaar weer naar Almere. Wel een beter veld dan Volendam, Excelsior en Dordt. Bij promotie van ADO hebben wij het beste veld van de kkd.  Toch nog een prijs(je)  :thumbsup
dat is een aanname.
sterker nog, ik verwacht dat excelsior nog 2 gaat verliezen waaronder de laatste wedstrijd en dat het pas op de allerlaatste dag beslist gaat worden.
ook wij doen daar nog aan mee.
het maakt niks uit wat je zegt maar hoe het door een ander uitgelegd word.