Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

fred

Zou het dan toch nog ?















O nee doelsaldo  :_spank

fred

Bij 3-0 stijgen we zelfs nog een plekje

Arno A

wat een schwalbe van Havekotte. Hij denkt toch geen VAR. Ik probeer het gewoon. Die scheid fluit alle lichamelijk in het strafschopgebied af in het voordeel van de thuisploeg..

Arno A

Citaat van: fred op april 19, 2025, 19:23:23
Zou het dan toch nog ?















O nee doelsaldo  :_spank


Nou ja remember 21 december 1983....

fred

17 corners
64 voorzetten
0 goals


En wij maar klagen  :_schater

Arno A

Sjors heeft ook wel eens geluk nodig!

fred

Citaat van: Arno A op april 19, 2025, 20:39:24
Sjors heeft ook wel eens geluk nodig!

Gun het hem van harte vandaag

michello

Ongekend dat Dordt niet scoorde..

Arno A

negende uitnederlaag Dordt. Thuis nul keer verloren .....

michello

Den Haag morgen gelijk, Excelsior dik aan de kont en we staan er nog beter voor dan gister.  :_schater

fred

Citaat van: michello op april 19, 2025, 20:44:03
Den Haag morgen gelijk, Excelsior dik aan de kont en we staan er nog beter voor dan gister.  :_schater

Probleem is dat excelsior hierna nog een keer moet verliezen...

Oh oh wat hebben we het vaak laten liggen.....

Noordcambuur

Droom maar verder verliezen ADO en Excelsior dan verliezen wij wel weer van Vitesse?

fred

Citaat van: Noordcambuur op april 19, 2025, 20:49:56
Droom maar verder verliezen ADO en Excelsior dan verliezen wij wel weer van Vitesse?

Of thuis tegen mvv een totale anti climax die we al zo vaak hebben beleefd....

CambuurAmersfoort

Conclusie is voor mij wel dat als we dit seizoen met een volwaardige spits(als Uldrikis bijvoorbeeld was gebleven) hadden gespeeld nagenoeg zeker gepromoveerd waren.

De rest laat ook zoveel punten liggen. Als we puntje of 6 extra gepakt hadden wat in meerdere wedstrijden echt prima had gekund, hadden we het gewoon gehaald.
Of we het hadden moeten willen met de huidige selectie en dus enorm veel doorselecteren is een tweede, maar dit seizoen is op volendam na niemand stabiel genoeg voor die 2e plek.

Arno A

Dord = Jong Feyenoord mogen toch niet promoveren dan? Het is wel erg doorzichtig om zo te verliezen.  :_schater/

Straks ere, kkd en tweede div. een Feyenoord ploeg. Bah wat een competitievervalsing . KNVB PRUTSERS !!!! sturend ah welnee  :insane

Dord kan beter fuseren met Excelsior , maar Excelsior wil dit natuurlijk nooit. Dord is het wel gewend.