Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op april 14, 2025, 22:07:25
Maar wel kampioen en DIK verdiend.
Gefeliciteerd palingboeren?.

Nog helemaal niet kampioen.
Zondag moeten ze gewoon winnen of gelijk spelen tegen Excelsior. Dat is heel gunstig voor ons.  ;)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op april 14, 2025, 22:10:33
Nog helemaal niet kampioen.
Zondag moeten ze gewoon winnen of gelijk spelen tegen Excelsior. Dat is heel gunstig voor ons.  ;)
nou zo goed als ?. :)

diekhuzen

Citaat van: Noordcambuur op april 14, 2025, 22:22:06
nou zo goed als ?. :)

Wij moeten eerst maar even punten pakken in Helmond.....

Arno A

Excelsior speelt twee keer na ons . Voordeel voor wie? Wij pakken toch twaalf punten. En dan minstens derde plek.


Inferno-058

Citaat van: Arno A op april 18, 2025, 11:55:44
Excelsior speelt twee keer na ons . Voordeel voor wie? Wij pakken toch twaalf punten. En dan minstens derde plek.
Hoogmoed komt voor de val

Arno A

Dord met de rug tegen de muur! Keepert spreekt de verdedigers in het Engels joh! Bijzonder. en 1=0 top !

Arno A


Arno A

zonneklep misschien of kleuren doof?

Arno A

en niet zo veel mensen in het uitvak. Honderd?

Bernardo


Arno A


michello

Het kan zelfs zo maar zijn dat we nog steeds meedoen na dit weekend? zelfs als ADO wint.  :_schater

Arno A

en geen Slory scheelt een slok

Arno A

Henk zei nog LET OP DORD ! Hoezo de druk ( ?) proberen te verleggen. Interviewer had 'm snel door.