Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Trainert!

excelsior wordt 2e

James

Citaat van: Galdiano op april 11, 2025, 21:17:18
Vandaag winnen ze in ieder geval. Inmiddels 2-0 voor.
Hopelijk verlies tegen Volendam, hoe gaan ze dan met druk om, met slechts 1 punt voor.  :devil

Ja de druk is een onvoorspelbare factor in deze fase. Heel benieuwd hoe Excelsior hiermee om zal gaan.

gobo

As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

michello

Citaat van: Trainert! op april 11, 2025, 21:18:28
excelsior wordt 2e

Eerst maar eens op Volendams feestje en thuis tegen Emmen? zie ze zo maar 1 punt pakken in die twee wedstrijden.

James

Excelsior heeft ook een klote programma omdat de laatste wedstrijd sowieso iets aparts is als het erom gaat. Maar Excelsior wint m.i. sowieso twee wedstrijden. Cambuur zal vijf keer moeten winnen en waar dat op gebaseerd moet zijn als je in deze fase van het seizoen twee keer op zo'n manier verliest... Behalve ADO heeft Cambuur wel een makkelijk programma.

Noordcambuur

Eerst zondag zelf winnen dat zal niet makkelijk gaan per wedstrijd bekijken.

Lore

Het gaat toch allemaal nergens over? Niemand weet wat de concurrentie gaat doen en je hebt er ook helemaal geen invloed op. Wij moeten onze eigen wedstrijden winnen en zien dan wel waar wij staan. Derde worden levert in de playoffs ook echt een groot voordeel op. Eerst Den Bosch uit en de tweede wedstrijd thuis. Geen emmen en de eredivisieclub pas in de finale.

kortom: morgen eerst maar eens gewoon winnen

Vlampiep

Citaat van: Lore op april 12, 2025, 10:52:24
Het gaat toch allemaal nergens over? Niemand weet wat de concurrentie gaat doen en je hebt er ook helemaal geen invloed op. Wij moeten onze eigen wedstrijden winnen en zien dan wel waar wij staan. Derde worden levert in de playoffs ook echt een groot voordeel op. Eerst Den Bosch uit en de tweede wedstrijd thuis. Geen emmen en de eredivisieclub pas in de finale.
kortom: morgen eerst maar eens gewoon winnen
Deze selectie zie ik hoe jammer ook geen 3e worden. Morgen eerst maar eens zien of ze tegen de jonkies een vuist kunnen maken. Tot nu toe veel te grillig, onevenwichtig en onvoldoende strijders om een serie te maken die leidt naar het hoogste niveau. Wat mij betreft voor het komende seizoen zorgen voor een evenwichtige selectie die tot  spectaculaire wedstrijden in staat is. Hiermee krijg je ook een vol huis met strijd om alle prijzen, dat in plaats van spelen voor lijfsbehoud en weinig spektakel.

Arno A

selectie die tot  spectaculaire wedstrijden in staat is....

ja verleden jaar tenminste 71 x gescoord! Dus graag veel de Graafschap wedstrijden . Veel strijd en toch de zege aan het eind . bloed, zweet en geen tranen..  |:)

Arno A

Citaat van: Lore op april 12, 2025, 10:52:24
Het gaat toch allemaal nergens over? Niemand weet wat de concurrentie gaat doen en je hebt er ook helemaal geen invloed op. Wij moeten onze eigen wedstrijden winnen en zien dan wel waar wij staan. Derde worden levert in de playoffs ook echt een groot voordeel op. Eerst Den Bosch uit en de tweede wedstrijd thuis. Geen emmen en de eredivisieclub pas in de finale.

kortom: morgen eerst maar eens gewoon winnen

Ja is waar. Bij Utrecht speelden in de laatste wedstrijd ook weer spelers van het eerste mee. Morgen maar afwachten wie er uit de bus stappen.

NC; ik gok ( zonder inzet) op  finales tussen Dordrecht en Almere .

fred

Wat een instelling van den Bosch. Geen enkele inspanning tegen Dordrecht.
Binnen een kwartier 3-0  l0l

Arno A

Zouden ze zich sparen voor de nc denk je?

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op april 12, 2025, 18:21:55
Zouden ze zich sparen voor de nc denk je?
blijft een kutclub  :(

gobo

Volendam heeft het maar moeilijk vanavond. Zou mooi zijn als die wat punten laten liggen. Zeker met het ook op de wedstrijd tegen Excelsior komend weekend
As de slager spreekt, mut de wurst um stilhouwe....

Noordcambuur

Maar wel kampioen en DIK verdiend.
Gefeliciteerd palingboeren?.