Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

fred

De kansen zijn inmiddels wel aardig geslonken.
Maar goed het is een rare competitie en er zijn nog 15 punten te verdienen

Arno A

Kunnen we alvast met potlood invullen ?;

Nacompetitie;

Di 13 mei om 21 u  uit vs de Graafschap ( 6 vs 5) 

return ;

Zaterdag 17 mei om 20 u

Of anders;

https://keukenkampioendivisie.nl/periode-indeling-play-offs



Arno A

Dit was drie jaar terug. Over de nieuwe eigenaar van ADO.

Bolt Football Holding
Het is het begin van een verdergaande interesse in het voetbal. Hij begint een eigen tak voor zijn voetbalactiviteiten, genaamd Bolt Football Holding. Hiermee is Blitzer onder meer eigenaar van Real Salt Lake, de club uit het Amerikaanse Salt Lake City, dat in de MLS, de hoogste Amerikaanse profcompetitie speelt.
Maar naast Crystal Palace ziet Blitzer nog meer mogelijkheden. Daarom wordt Globalon Football Holdings opgericht. Dit is een investeringsmaatschappij voor voetbalclubs in Europa. In deze maatschappij is Blitzer met Bolt een van de investeerders, maar niet de enige. Onder Globalon vallen het Portugese Estoril, het Spaanse Alcorc?n, FC Augsburg in Duitsland, Waasland-Beveren in Belgi? en dus Crystal Palace.


Vermogen van 1,2 miljard dollar
Uiteindelijk is Blitzer opnieuw de reddingsboei voor de Haagse club. De fervente sportliefhebber heeft nog nooit een stap in Den Haag gezet, maar besluit om het benodigde bedrag van 7,5 miljoen euro zelf op tafel te leggen.

de heer Kooi kon Cambuur ook kopen voor ? 20 miljoen... Hij heeft vriendelijk bedankt...

Galdiano

Wat een verschrikkelijke kut competitie is de kkd toch dit jaar.

Met een spits en een betere cv hadden wij allang 2de gestaan.
ADO is ook een partij slecht h?!  :X
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Specuveter

Nog twee megakansen voor jong Utrecht op het laatst
Deze competitie kan nog van alles gebeuren

Noordcambuur

Wij hebben al meerdere wedstrijden laten liggen  :_schater
Eerst maar weer kijken hoe het a.s. Zondag afloopt tegen jong Utrecht.

Specuveter

Straks toch maar even de tussenstanden bijhouden!!

Klaasre1974

Werd net op espn verteld dat el kachati van telstar maandag een gesprek met Cambuur heeft. Schalke heeft ook belangstelling

Arno A

steht Schalke mal wieder vor einem personellen Umbruch - bei 150 Millionen Euro Verbindlichkeiten mit sehr geringen finanziellen M?glichkeiten. ( bericht van vandaag)

Verbindlichkeiten = schuld dus ...  :insane


zeewolde

Citaat van: Klaasre1974 op april 11, 2025, 19:59:32
Werd net op espn verteld dat el kachati van telstar maandag een gesprek met Cambuur heeft. Schalke heeft ook belangstelling
zou mooie aanvulling zijn op selectie. Zeker geen ideale schoonzoon, wel zeer bruikbaar.
Mochten we eredivisie gaan spelen, dan misschien niet de eerste spits.

diekhuzen

Citaat van: Specuveter op april 11, 2025, 19:47:51
Straks toch maar even de tussenstanden bijhouden!!

Excelsior gaat dit niet meer weggeven met een relatief makkelijk programma. Alleen Volendam uit is lastig.

Galdiano

Ado krijgt ook wel genoeg kansen tegen Telstar die zie ik wel terug komen.
Excelsior speelt heel degelijk, maar Top Oss komt er wel steeds meer uit.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

michello

Citaat van: diekhuzen op april 11, 2025, 20:54:01
Excelsior gaat dit niet meer weggeven met een relatief makkelijk programma. Alleen Volendam uit is lastig.

Gezien de vorm en hoe vaak ze al niet in de laatste minuten gescoord hebben niet, maar ze kunnen ook zomaar thuis tegen Emmen ( die spelen echt nog ergens voor) punten verspelen..

Galdiano

Citaat van: michello op april 11, 2025, 20:57:09
Gezien de vorm en hoe vaak ze al niet in de laatste minuten gescoord hebben niet, maar ze kunnen ook zomaar thuis tegen Emmen ( die spelen echt nog ergens voor) punten verspelen..

Vandaag winnen ze in ieder geval. Inmiddels 2-0 voor.
Hopelijk verlies tegen Volendam, hoe gaan ze dan met druk om, met slechts 1 punt voor.  :devil
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

James

Citaat van: michello op april 11, 2025, 20:57:09
Gezien de vorm en hoe vaak ze al niet in de laatste minuten gescoord hebben niet, maar ze kunnen ook zomaar thuis tegen Emmen ( die spelen echt nog ergens voor) punten verspelen..

Excelsior gaat vast nog ??n of twee keer punten verspelen maar Cambuur gaat zelf ook maximaal drie, hooguit vier keer winnen plus dat het doelsaldo van Excelsior beter is. Als je in deze fase van het seizoen met 4-1 en 3-0 verliest dan mis je te veel kwaliteit (wat je overigens het hele seizoen al een beetje ziet). Cambuur heeft een paar hele goede spelers maar mist in het centrum van de verdediging een ervaren speler en spits is bekend.