Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op maart 29, 2025, 13:43:27
wordt sowieso een heel spannend slot. speelronde 37 ado - scc en en gra - tel . laatste speelronde tel - emm . en van de kanshebbers spelen alleen wij en dor  dan thuis. Het zou heel goed kunnen dat het doelsaldo bepalend is voor de eindklassering. En eventueel drie dagen later al weer voor de nacompetitie....
haal je de playoffs dan moet je er voor zorgen dat je de eerste ronde niet speelt.
Dus zo hoog mogelijk eindigen.

Bernardo

Citaat van: Noordcambuur op maart 29, 2025, 13:49:30
haal je de playoffs dan moet je er voor zorgen dat je de eerste ronde niet speelt.
Dus zo hoog mogelijk eindigen.

Je speelt sowieso de eerste ronde

Arno A

Ik ben ook heel benieuwd wat er volgend seizoen met Dord gebeurd. Immers Feyenoord wil hun O21 in de tweede divisie laten uitkomen. Daarna kunnen ze promoveren naar de eerste divisie. Dus logisch dat ze hun beste spelers vanaf volgend seizoen in de O21 laten spelen , en niet in het M-Scores stadion.  Dus ze hebben eigenlijk niets te zoeken in de eredivisie.

Ik bedoel ze hebben al eerder een fusie gehad . Waarom niet verder met Excelsior?

papier

Twee belangrijke handsballen van ADO gemist.

Destroyer

Heb de westrijd ff gezien maar wat een gepruts weer van de arbitrage  :wall

Ado duidelijk eens handbal maar geen penal voor Dordt  :zucht
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Leek een gelijkspel te worden..
Helaas nog een penalty voor Den Haag.
Waar eerder ??n penalty voor Dordrecht werd ontnomen.
Naar ons zelf blijven kijken
Wedstrijd voor wedstrijd winnen.
Concurrentie maakt vanzelf fouten.

michello

#4986
Gelijkspel was het mooist geweest, maar liever ADO winnen dan Dordt. Die hebben het makkelijkste programma en wij treffen ADO zelf nog. Voordat ze tegen ons spelen krijgen ze maar 1 thuiswedstrijd en 3 uit.  ( JUT, Telstar en Roda)

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 30, 2025, 18:45:58
Leek een gelijkspel te worden..
Helaas nog een penalty voor Den Haag.
Waar eerder ??n penalty voor Dordrecht werd ontnomen.
Naar ons zelf blijven kijken
Wedstrijd voor wedstrijd winnen.
Concurrentie maakt vanzelf fouten.
ado gaat promoveren denk ik had gehoopt op winst Dordrecht.
ADO heeft knvb wel mee hoor.

CambuurAmersfoort

Hopelijk laat ADO nog ergens punten liggen voor wij tegen ze moeten. Ben bang dat het anders in den haag erg lastig wordt.
Telstar uit zou een mogelijkheid zijn voor ze om punten te verliezen

Specuveter

Citaat van: michello op maart 30, 2025, 18:47:03
Gelijkspel was het mooist geweest, maar liever ADO winnen dan Dordt. Die hebben het makkelijkste programma en wij treffen ADO zelf nog. ADO mag nu 2 keer uit spelen. Jong Utrecht en Telstar.
Telstar speelt nog volop voor de nacompetitie
Dat zou mooi voor ons zijn

Destroyer

Alleen aan je eigen denken. Niemand had verwacht dat wij in 2013 zouden promoveren. Ik zeg op het juiste moment pieken. Ado, Dordrecht en Excelsior zijn alle drie ook geen wonder ploegen.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

ADO moet nog uit tegen Jong Utrecht ,Telstar,Roda JC,vvv
Thuis tegen jong psv ,Cambuur

Poetser

We hebben het in eigen hand. Wel een lastig programma.

fred

Het kan nog steeds. Promoveren in den haag
Heerlijk !

Arno A

Citaat van: fred op maart 30, 2025, 19:40:02
Het kan nog steeds. Promoveren in den haag
Heerlijk !

Mag een week later ook?

Maar dan heb je bijvoorbeeld de volgende resultaten nodig;

TEL -ADO   1
RJC -ADO   3
VOL ? EXC   1
EXC ? EMM   3
TOP ? DOR   3

Wij hoeven dan alleen maar alle wedstrijden te winnen....