Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Bankzitter

Zo is het? zelf blijven winnen. We hebben het in eigen hand.

Noordcambuur

Eerst morgen maar even bekijken hoe het gaat  :y

Arno A

Excelsior heeft een waslijst aan geblesseerden. Ok, ze missen hun eerste keeper. Maar gister waren toch twaalf ( !) dezelfde spelers actief als tegen Ajax in november. Dan dan zullen ze wel een hele grote ( en gelijkwaardige) selectie hebben?

En ongeveer een zelfde  begroting ( wel ? 3mln voor Driouech ontvangen) als ons. En Hatenboer is al weer verkocht voor ? 2 mln.

Maar spelen wel voor gemiddeld maar 3400 toeschouwers. Alleen tegen ons waren er 4500 fans. Dus of we hebben veel liefhebbers/fans in Rotterdam of er waren veel uit Friesland en omstreken. Arnhem/Apeldoorn/Delfzijl etc.

Dus knap gedaan ? 5 mln binnenhalen voor 2 spelers.

Naastismis

Citaat van: Arno A op maart 15, 2025, 13:32:47
Excelsior heeft een waslijst aan geblesseerden. Ok, ze missen hun eerste keeper. Maar gister waren toch twaalf ( !) dezelfde spelers actief als tegen Ajax in november. Dan dan zullen ze wel een hele grote ( en gelijkwaardige) selectie hebben?

En ongeveer een zelfde  begroting ( wel ? 3mln voor Driouech ontvangen) als ons. En Hatenboer is al weer verkocht voor ? 2 mln.

Maar spelen wel voor gemiddeld maar 3400 toeschouwers. Alleen tegen ons waren er 4500 fans. Dus of we hebben veel liefhebbers/fans in Rotterdam of er waren veel uit Friesland en omstreken. Arnhem/Apeldoorn/Delfzijl etc.

Dus knap gedaan ? 5 mln binnenhalen voor 2 spelers.


Plus doorverkooppercentages bij Wieffer, Schouten,Dallinga dan krijg je wel wat centen binnen

Noordcambuur

Maak je niet vaak mee dat Ajax 1 en Jong Ajax om de zelfde tijd spelen vandaag.

Sakas

Citaat van: Noordcambuur op maart 16, 2025, 18:26:32
Maak je niet vaak mee dat Ajax 1 en Jong Ajax om de zelfde tijd spelen vandaag.

Eigenlijk de ideale oplossing tegen die competitie vervalsing!
Laat sien ast foor Cambuur bist!

Poetser

Wat is dat MVV slecht.  :_schater

Specuveter

Citaat van: Poetser op maart 22, 2025, 19:17:46
Wat is dat MVV slecht.  :_schater
De Graafschap is niet veel beter.

fred

Zo bijzonder is dat Graafschap niet de 1e helft.
Maar ja volgende week die Seuntjes er weer bij.

Bankzitter

Citaat van: Poetser op maart 22, 2025, 19:17:46
Wat is dat MVV slecht.  :_schater

Ik zou ook geen stap extra meer doen voor een trainer die het normaal vind als er supporters in de kleedkamer komen.

Bankzitter

#4975
Henk is hard over vd Brink bij ESPN  en terecht, vind ik. (In Henk's woorden: vd Brink is een passant zonder verstand van voetbal die alleen weet dat er lucht in de bal zit).

Ik vond het zelf ook niet gepast dat vd Brink dit zei in de week dat Henk persoonlijk een zware tijd had.
Daarbij Henk en De Leeuw verdienen geen tonnen.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Bankzitter op maart 28, 2025, 19:30:13
Henk is hard over vd Brink bij ESPN  en terecht, vind ik. (In Henk's woorden: vd Brink is een passant zonder verstand van voetbal die alleen weet dat er lucht in de bal zit).

Ik vond het zelf ook niet gepast dat vd Brink dit zei in de week dat Henk persoonlijk een zware tijd had.
Daarbij Henk en De Leeuw verdienen geen tonnen.

Heerlijke reactie  _O_

Laat die man lekker z'n muil houden op social media.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Arno A

wordt nog spannend voor de Graafschap om de nacompetitie te halen. Emmen en Telstar liggen op de loer. E?n van deze drie speelt geen nacompetitie.

Lore

Dat lossen wij volgende week voor De Graafschap op

Arno A

wordt sowieso een heel spannend slot. speelronde 37 ado - scc en en gra - tel . laatste speelronde tel - emm . en van de kanshebbers spelen alleen wij en dor  dan thuis. Het zou heel goed kunnen dat het doelsaldo bepalend is voor de eindklassering. En eventueel drie dagen later al weer voor de nacompetitie....