Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Arno A


Destroyer

En dat is de derde van Veerman
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Citaat van: Destroyer op maart 11, 2025, 21:33:33
En dat is de derde van Veerman
hopelijk heeft hij nu zijn kruit verschoten voor Zaterdag

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 11, 2025, 21:25:33
Die lange lummel maakt ze ook altijd tegen ons h?
Nou Nieling opvreten die kerel.
nou in de thuiswedstrijd niet toen speelde hij niet goed.

Destroyer

Ben wel klaar met de paling vissers, wedstrijd is wel gespeeld.

Ik zeg, we pakken ze zaterdag en dat is zeker realistisch  |:)

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred

Mochten we daar per ongeluk winnen dan is de 2e plek wel heel erg in ons eigen handen. Zie den haag nog wel een paar x verliezen.

fred

Volendam oogt aardig kwetsbaar achterin. Best wel veel 100% kansen voor telstar gezien.

fred

Cambuur gaat eraan ole ole  :_schater :_schater

CambuurArnhem

In elk geval na vanavond even tweede.

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22

fred


Eewal

Wat is het hier rustig! We staan 2de!!!!!!!

Bernardo

Zo, dit is wel heel lekker. Knallen vanaf nu |:)

Poetser

En weer 5e.. ongunstige tussenstanden

Destroyer

** Poolwinner 18/19 - 21/22