Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

papier

En 0-2. Kijk heb ik er vooralsnog niet op dat is wel helder, hopelijk klopt dat ook echt

Cambuur Groningen


fred

Citaat van: papier op maart 11, 2025, 20:34:54
Vond ADO die twee keer tegen ons nou niet geweldig. Maar wel saai en degelijk genoeg om nog ?gewoon? te winnen van dit Jong AZ waar wij van verloren.

Tuurlijk juh tis 0-3

Wr zullen zien

fred

Citaat van: papier op maart 11, 2025, 20:36:35
En 0-2. Kijk heb ik er vooralsnog niet op dat is wel helder, hopelijk klopt dat ook echt

:_schater

Nou telstar nog even en we zijn de lachende 3e....euh 2e  |:)

Bankzitter

En dat is drie..
ik zeg het wel vaker... presteren als de druk erop staat is moeilijk.
Ik zeg niet dat wij dat wel kunnen , dat is nog afwachten. Maar ik weet wel dat Henk een paar keer vaker in die situatie heeft gezeten en dan op z'n best is.

Trainert!

Lekker zeg! Nu telstar nog even winnen.

CambuurAmersfoort

Ado voetbalt niet geweldig maar pakken wel telkens te punten.
om nu na 45 minuten in eigen huis tegen JAZ 0-3 achter te staan is wel bizar en had ik totaal niet verwacht.
zou dit dan toch druk zijn nu het erop aan begint te komen?

als dat zo is kunnen wij met Henk en ook een Diemers en Hilterman wel eens goede ingredi?nten hebben om de komende 2 maanden het koppie koel te houden en gewoon te blijven doen waar we goed in zijn.
ik begin er met het uur meer vertrouwen in te krijgen dat we gewoon echt kunnen promoveren dit jaar!

Destroyer

Citaat van: Trainert! op maart 11, 2025, 20:48:27
Lekker zeg! Nu telstar nog even winnen.

Volendam Telstar aan het volgen, erg stroperig met ook zeker kansen voor Telstar.

De bal is rond...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Specuveter

Vind Den Haag eigenlijk veel belangrijker!!

papier

Citaat van: Destroyer op maart 11, 2025, 20:58:45
Volendam Telstar aan het volgen, erg stroperig met ook zeker kansen voor Telstar.

De bal is rond...

Blij dat wij echt gras hebben. Wat ziet dat veld van Volendam er gigantisch kut uit zeg

fred

Tuurlijk weer die veerman

Destroyer

2-0 volendam in twee minuten
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Destroyer

Citaat van: papier op maart 11, 2025, 21:06:43
Blij dat wij echt gras hebben. Wat ziet dat veld van Volendam er gigantisch kut uit zeg

Dramatisch met die opgelapte vlakken
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op maart 11, 2025, 21:16:19
2-0 volendam in twee minuten
die lange Veerman weer?.

Specuveter

Die lange lummel maakt ze ook altijd tegen ons h?
Nou Nieling opvreten die kerel.