Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

diekhuzen


Galdiano

2 mei promoveren wij!  |:)
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

LWD vak 7

Dordrecht is een ploeg die thuis nooit verliest. Al heel lang ongeslagen. Wordt niet vaak genoemd als kanshebber.

Bankzitter

#4923
In de slotfase gaan ook andere dingen meespelen... omgaan met druk, ervaring, breedte selectie.
En Henk heeft het vaker geflikt, die andere trainers zijn relatief onervaren. We hebben echt wel kans ondanks dat het geen wonderploeg is.

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: diekhuzen op maart 02, 2025, 19:58:26
4 punten van eredivisie....

Dat we winnen van de VVV-jeugd is leuk, maar ik ben Oss en AZ nog niet vergeten.
Misschien dat we meer vrijuit gaan spelen als de PO zeker zijn, maar staan we er dan nog zo dichtbij?

Ik maak mij op voor het nacompetitie-toetje :proost
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

diekhuzen

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2025, 20:19:10
Dat we winnen van de VVV-jeugd is leuk, maar ik ben Oss en AZ nog niet vergeten.
Misschien dat we meer vrijuit gaan spelen als de PO zeker zijn, maar staan we er dan nog zo dichtbij?

Ik maak mij op voor het nacompetitie-toetje :proost

Je hebt gelijk. Ik ga ook van de nacompetitie uit. Maar ik bedoel dat we toch wel omhoog mogen kijken?  Gewoon voor het maximale gaan en dat is de tweede plaats. Ik denk wel dat Dordrecht en Excelsior, nu vorm dip, sterker zijn. ADO doet het prima, maar heeft volgens mij 2/3 keer in de laatste minuut gewonnen. Dat is vast een kwaliteit, maar ook beetje mazzel.

Bernardo

Citaat van: LWD vak 7 op maart 02, 2025, 20:12:46
Dordrecht is een ploeg die thuis nooit verliest. Al heel lang ongeslagen. Wordt niet vaak genoemd als kanshebber.

En hebben op papier ook nog een redelijk makkelijk programma a en zijn redelijk constant. Geef ze wel goede kans. Denk dat wij gewoon blij mogen zijn als we top 5 eindigen, denk echt niet dat er veel meer inzit daarvoor winnen wij veel te moeilijk onze potjes

Stiens

Citaat van: Galdiano op maart 02, 2025, 20:04:12
2 mei promoveren wij!  |:)

Als we de komende 4 wedstrijden 9 punten pakken ga ik er in geloven. Eerder niet  ;)

Destroyer

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op maart 02, 2025, 20:19:10
Dat we winnen van de VVV-jeugd is leuk, maar ik ben Oss en AZ nog niet vergeten.
Misschien dat we meer vrijuit gaan spelen als de PO zeker zijn, maar staan we er dan nog zo dichtbij?

Ik maak mij op voor het nacompetitie-toetje :proost

Ben eerder benieuwd naar wedstrijden tegen Dordt en volendam. Ploegen die willen voetballen liggen ons wel.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

sjaak

Stel dat we promoveren, dan kun je met Jansen, Diemers en Gabi door. De rest moet allemaal worden vervangen...
Beter een jaar doorselecteren en dan de stap maken.

diekhuzen

Zo erg is het ook weer niet. Souren, Nieling, Pauwels en Narty kun je er best bij met een mix van meer kwaliteit en ervaring.
Zodra we promoveren komt er ook meer geld los en zijn er meer mogelijkheden.

Gasgeve

Balk er ook altijd bij houden. Kan in de Eredivisie ook vervelend zijn, druk zetten en goals maken. Sowieso ideale speler om in te brengen op dat niveau.

oost

Naar mijn mening is het verschil tussen nummer 1 kkd t/m plek 6 of 7 vergelijkbare met eredivisie plek 18 t/m 9. 3 of 4 kwaliteit spelers erbij en je kan best mee in de eredivisie.

fred

Hoppa ado achter  :_schater

papier

Citaat van: fred op maart 11, 2025, 20:29:17
Hoppa ado achter  :_schater

Vond ADO die twee keer tegen ons nou niet geweldig. Maar wel saai en degelijk genoeg om nog ?gewoon? te winnen van dit Jong AZ waar wij van verloren.