Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Noordcambuur

Citaat van: EdsjeSCC op februari 17, 2025, 12:44:33
Ervaring hebben wij ook wel
ervaring zit op de bank alleen Diemers heeft ervaring.

Arno A

lastig potje voor Excelsior dadelijk....

Holwerd voor Cambuur

En bij anderen gaat het zo makkelijk, tegen AZ, tegen Oss ;( ;(
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Citaat van: Holwerd voor Cambuur op februari 21, 2025, 20:39:17
En bij anderen gaat het zo makkelijk, tegen AZ, tegen Oss ;( ;(
klopt Emmen staat met 0-3 voor tegen Top Oss :(

Galdiano

Alle ploegen winnen ruim. En daar zit het probleem bij ons.

Goals tegen krijgen we eigenlijk niet. Maar voor...
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Verlies je 3 wedstrijden op rij dan kun je zo een paar plaatsen kelderen.
De laatste 12 wedstrijden er vol tegenaan.

Poetser

MVV - ADO 0-3 na 5 minuten  :_schater

Specuveter

Twee leuke potjes vandaag
Hopen dat Excelsior en Den Haag punten laten liggen!!

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 02, 2025, 10:19:13
Twee leuke potjes vandaag
Hopen dat Excelsior en Den Haag punten laten liggen!!
klopt concurrentie mag wel wat meer punten laten liggen  :zweep

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op maart 02, 2025, 10:19:13
Twee leuke potjes vandaag
Hopen dat Excelsior en Den Haag punten laten liggen!!
Ado heeft gewonnen van Den Bosch met 2-1 en doet hele goed zaken.
Ik zie ADO ook nog wel 2e worden?
Nog 10 wedstrijden te gaan ben heel benieuwd  :y

Bankzitter

Plek twee ligt helemaal open... 4 ploegen binnen 4 punten waaronder wij.
Dus 25% zou ik zeggen.


Specuveter

0-1 bij rust
Breij helpt ons :y

Specuveter

1-1.
Twee punten ingelopen

Holwerd voor Cambuur

10 punten voor op P9 :thumbsup
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Noordcambuur

Excelsior wint momenteel ook niet veel wedstrijden meer.