Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

fred

Twente en Roda in mijn ogen idem...

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 16, 2025, 16:01:07
Twente en Roda in mijn ogen idem...
en zeker Twente de knvb heeft de ogen gesloten gehouden.

diekhuzen


CambuurArnhem

Ondertussen staat Helmond Sport met 0-1 voor op bezoek bij Excelsior. Valt de schade voor ons dit weekeinde misschien toch nog mee.

fred

Citaat van: CambuurArnhem op februari 16, 2025, 18:15:47
Ondertussen staat Helmond Sport met 0-1 voor op bezoek bij Excelsior. Valt de schade voor ons dit weekeinde misschien toch nog mee.

Wij hebben nog niets in de Eredivisie te zoeken. Vaak genoeg de kans gehad vooral in thuiswedstrijden niet thuis geven

Poetser

Citaat van: fred op februari 16, 2025, 18:28:44
Wij hebben nog niets in de Eredivisie te zoeken. Vaak genoeg de kans gehad vooral in thuiswedstrijden niet thuis geven

Dooddoener.

NAC ook niet. Moet je zien hoe dat gaat.

Vlampiep

Citaat van: CambuurArnhem op februari 16, 2025, 18:15:47
Ondertussen staat Helmond Sport met 0-1 voor op bezoek bij Excelsior. Valt de schade voor ons dit weekeinde misschien toch nog mee.
Het steeds als Cambuur kan profiteren als de concurrentie punten verspeelt, Cambuur het ook laat liggen.
We missen bij teveel spelers het killer instinct.

Specuveter

1-1 geworden.
Volendam gaat wel kampioen worden.
Nummer 2??
Iedereen kan van elkaar winnen dus ik durf er niets op te zetten.

CambuurArnhem

Het werd ook daar uiteindelijk 1-1.

Ik keek net de samenvatting van Cambuur-Oss en wil toch even opmerken dat die lui bijna de middellijn niet overgekomen zijn + dat ellendige tijdrekken van die lui... Is het zo'n schande dat het dan niet wilde lukken tegen zo'n anti-voetbal ploeg? Het was een vreselijke k*'t wedstrijd die in 1-0 had moeten eindigen.

Kuzmanovic-Apeldoorn

Citaat van: CambuurArnhem op februari 16, 2025, 19:01:02
Het werd ook daar uiteindelijk 1-1.

Ik keek net de samenvatting van Cambuur-Oss en wil toch even opmerken dat die lui bijna de middellijn niet overgekomen zijn + dat ellendige tijdrekken van die lui... Is het zo'n schande dat het dan niet wilde lukken tegen zo'n anti-voetbal ploeg? Het was een vreselijke k*'t wedstrijd die in 1-0 had moeten eindigen.

Klopt ??n beeld van een aanval van hun in de samenvatting...
Henk, held, bedankt

Stiens

Je mag als Cambuur zijnde blij zijn als je in de top 5 eindigt dit seizoen, afgaande op het spel in met name de thuiswedstrijden. In maart krijgen we een serie wedstrijden tegen de bovenste ploegen. Begin april weten we hoe de vlag erbij hangt, top 5 zou natuurlijk geen schande zijn. Dit seizoen promoveren komt misschien ook nog wel wat te vroeg.

Bankzitter

Ik ben niet zo pessimistisch. Hoe hebben we punten verloren? De laatste 3 keer? fout vMullem, 2 fouten Jansen en nu weer fout vMullem. We krijgen amper kansen tegen.

Zonder die rare momenten pak je meer punten dan de concurenten. Iedereen morst puntenx

diekhuzen

Excelsior en Dordrecht vind ik persoonlijk beter en vooral makkelijker voetballen. Excelsior zit overigens is een dip. Cambuur en ADO zijn wel gelijkwaardig.

Noordcambuur

Citaat van: diekhuzen op februari 17, 2025, 09:41:03
Excelsior en Dordrecht vind ik persoonlijk beter en vooral makkelijker voetballen. Excelsior zit overigens is een dip. Cambuur en ADO zijn wel gelijkwaardig.
ik zie Volendam en ADO promoveren.
Bij deze 2 clubs zitten heel veel ervaring in de selecties.

EdsjeSCC

Ervaring hebben wij ook wel