Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Delfzijl/Cambuur

Citaat van: PePe op februari 01, 2025, 23:23:09
Vanaf nu alles winnen, dan komt het goed.
Als je alles wint komt t goed, ja hehe onnozele opmerking...gister potje gezien? We gaan echt niet alles winnen hoor. Maar met wat geluk, Excelsior in een dipje... kun je nog best voor rechtstreekse promotie gaan. KKD is best een superleuke divisie eigenlijk.

Specuveter

En aankomend weekend veel concurrenten tegen elkaar! :y

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op februari 02, 2025, 08:45:25
En aankomend weekend veel concurrenten tegen elkaar! :y
klopt en die verliezen punten en dan denk je ff winnen en we staan er weer goed voor.
En dan krijg je de deksel weer op de neus tegen J.PSV.
Dat was ook tegen J.AZ zo?..

Destroyer

Yep, dit is een rare competitie waarbij iedereen van elkaar kan winnen. Nergens garantie op punten.
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Bankzitter

Trainerskerkhof dit jaar...
Den Bosch, De Graafschap, , Emmen en nu weer Helmond Sport

Arno A

Volgens mij alleen ado, jong utrecht en cambuur dezelfde trainer als vorig seizoen.

PePe

Citaat van: Arno A op februari 03, 2025, 13:04:59
Volgens mij alleen ado, jong utrecht en cambuur dezelfde trainer als vorig seizoen.

Gelukkig wist Henk het om te buigen, na een slechte start van de competitie.

Noordcambuur

Citaat van: Arno A op februari 03, 2025, 13:04:59
Volgens mij alleen ado, jong utrecht en cambuur dezelfde trainer als vorig seizoen.
Henk heeft nog niet getekend?.. :_schater

ruubmac


Galdiano

Citaat van: ruubmac op februari 07, 2025, 08:39:47
Kan iemand dit bericht hier delen? https://www.vi.nl/pro/overig/het-moeras-in-de-kkd-slagveld-onder-eerste-divisie-clubs

Ik heb geen pro, kan het het niet delen.

Ik ben van mening dat de opzet van alles niet langer houdbaar is.
We moeten naar een gezonde promotie en degradatie structuur. Clubs die finacieel gezond beleid voeren zullen uiteindelijk gewoon boven komen. Laat clubs als Rijnsburgse Boys en Ijsselmeervogels etc maar eens promoveren, en ploegen als Top Oss kunnen best eens degraderen.
Financi?le wanorde wordt gewoon geaccepteerd. Clubs als Twente en Vitesse hadden allang al niet meer mogen bestaan.
Door hier strenger op de handhaven, en een gezonde competitie structuur ben ik er van overtuigd dat alles veel leuker gaat worden.

Nu komen clubs maar overal mee weg. Vitesse nu ook weer. En ADO straks ook gewoon weer.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

Noordcambuur

Vitesse heeft vandaag gewonnen van de graafschap met 2-0 en is van min 2 punten naar plus 1 punt.

Galdiano

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2025, 14:39:44
Vitesse heeft vandaag gewonnen van de graafschap met 2-0 en is van min 2 punten naar plus 1 punt.

Jammer dat ze niet kunnen degraderen. De club had niet meer mogen bestaan.
When you're good no-one remembers, when you're bad no-one forgets

fred

Citaat van: Noordcambuur op februari 16, 2025, 14:39:44
Vitesse heeft vandaag gewonnen van de graafschap met 2-0 en is van min 2 punten naar plus 1 punt.

Hoop dat ze nog 10 pnt aftrek krijgen door dat voorwerk richting het veld te schieten

Noordcambuur

Citaat van: Galdiano op februari 16, 2025, 15:41:53
Jammer dat ze niet kunnen degraderen. De club had niet meer mogen bestaan.
klopt helemaal.
Vitesse had gewoon een straf moeten hebben eerste 5 jaar niet promoveren naar ED.

Noordcambuur

Citaat van: fred op februari 16, 2025, 15:47:41
Hoop dat ze nog 10 pnt aftrek krijgen door dat voorwerk richting het veld te schieten
straf was veel te weinig zijn genoeg clubs die minder schulden hadden en zijn er uitgegooid.