Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Leuke spelers bij Excelsior.

Noordcambuur

Citaat van: Poetser op juni 02, 2024, 19:58:19
NAC weer terug. Prachtige club natuurlijk.
of het verdiend is laat ik het maar in het midden?. :y
Maar wat een wedstrijd Excelsior had de kans op nac af te maken?

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op juni 02, 2024, 20:07:54
Leuke spelers bij Excelsior.
die gaan echt niet in de KKD spelen er staan al een paar spelers in de belangstelling van clubs uit de ED.

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juni 02, 2024, 20:12:10
die gaan echt niet in de KKD spelen er staan al een paar spelers in de belangstelling van clubs uit de ED.
Dat vermoeden heb ik ook, die zullen net als de rest van de degradanten flinke stappen terug moeten doen.

Excelsior
Volendam
Vitesse
Roda JC
ADO
Cambuur
De Graafschap
Emmen

Het rijtje favorieten wat mij betreft komend seizoen. Met die juiste "aankopen" maken we zeker een goede kans! |:)
IN HENK WE TRUST!!!

Inferno-058

Eerst komt Vitesse, dan komt ADO en daarna komen wij denk ik qua begroting

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 02, 2024, 20:38:44
Eerst komt Vitesse, dan komt ADO en daarna komen wij denk ik qua begroting
vitesse moet heel veel inleveren en ADO moet ik nog zien hoe het gaat.
Gaan nog wat spelers weg bij ADO.

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op juni 02, 2024, 20:54:49
vitesse moet heel veel inleveren en ADO moet ik nog zien hoe het gaat.
Gaan nog wat spelers weg bij ADO.
Klopt maar dat geldt hier ook eigenlijk

Destroyer

Vergeet Dordrecht ook niet...
** Poolwinner 18/19 - 21/22

Noordcambuur

Citaat van: Destroyer op juni 02, 2024, 22:19:52
Vergeet Dordrecht ook niet...
de trainers die er nu zitten gaan allemaal weg.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op juni 02, 2024, 21:05:57
Klopt maar dat geldt hier ook eigenlijk
is dat positief of negatief  :D

Grijskijkert

Citaat van: Noordcambuur op juni 02, 2024, 22:31:35
de trainers die er nu zitten gaan allemaal weg.
En de beste spelers gaan ook weg
IN HENK WE TRUST!!!

Vlampiep

Citaat van: Poetser op juni 02, 2024, 19:58:19
NAC weer terug. Prachtige club natuurlijk.
Een trainerskerkhof.

Naastismis

Excelsior vandaag zo rond de 5 miljoen verdiend, die kunnen zich nu flink versterken.

upweer

Citaat van: Naastismis op juli 04, 2024, 15:58:07
Excelsior vandaag zo rond de 5 miljoen verdiend, die kunnen zich nu flink versterken.
Hoe dan?
Je bedoeld Driouech? Dat is 3,5 mil oplopend tot 4.

Maar dat ze kunnen investeren is een feit

Specuveter

Binnenkort verkopen we vd Water voor 4 miljoen
Dan kunnen we ook investeren :_schater