Nieuws:

Voor diegene die niet bij een wedstrijd kunnen zijn is er altijd nog de Chat!

Hoofdmenu

1e divisie

Gestart door denistel, januari 18, 2013, 21:27:53

Vorige topic - Volgende topic

Specuveter

Citaat van: Inferno-058 op mei 27, 2024, 18:43:08
Frank Paauw wordt voorzitter bij de KNVB  :rodekaart

RIP de voetbalcultuur
Denk dat door de laatste wedstrijden waarin het door supporters van Den Haag en Utrecht een dikke bende was de benoeming alleen maar sneller is gegaan.

Noordcambuur

Citaat van: Specuveter op mei 27, 2024, 20:28:04
Denk dat door de laatste wedstrijden waarin het door supporters van Den Haag en Utrecht een dikke bende was de benoeming alleen maar sneller is gegaan.
klopt helemaal  :thumbsup

Holwerd voor Cambuur

Citaat van: Noordcambuur op mei 27, 2024, 19:39:47
gvd niet best deze man wil dat er straks geen uitsupporters meer welkom zijn.
Had een paar maand geleden ook al commentaar op Cambuur en Groningen.

"Ik heb bepaalde uitspraken gedaan over uitsupporters", zegt hij nu. "Maar de nuance is daarbij weggevallen. Daar kan ik boos of verontwaardigd over doen. Maar dat lost niets op. Ik ben zeker geen voorstander van het structureel weigeren van uitfans. Ik denk dat er andere manieren zijn om problemen op te lossen."

En van een andere site:

AjaxLife achterhaalde dat er door de Amsterdamse club op Nijland is gestemd. 'Uit navraag door onze redactie blijkt dat Ajax zijn stem uitbracht op Nijland. De reden is simpel: in de ogen van onze club was Nijland de enige kandidaat met bestuurlijke ervaring in zowel het amateur- als profvoetbal', wordt gemeld.

Ook Feyenoord zette in op Nijland, zo weet 1908. Eerder wist de NOS reeds te melden dat vele clubs zich achter Nijland schaarden. FC Utrecht, AZ, Heracles Almelo, Almere City, De Graafschap, FC Dordrecht, FC Emmen, FC Volendam, Helmond Sport en SC Cambuur zouden allen op de voormalig voorzitter van FC Groningen hebben gestemd.
SC Cambuur Kampioen 2019-2021

Bankzitter

Wiens brood men eet, diens woord men spreekt.

Als KNVB man zal hij een andere mening gaan roepen dan als politieman, zo gaat dat meestal.

Noordcambuur

Nou Nac ook naar ED en Excelsior welkom terug in de KKD

Inferno-058

Citaat van: Noordcambuur op mei 28, 2024, 22:06:36
Nou Nac ook naar ED en Excelsior welkom terug in de KKD
Helemaal prima. De KKD wordt er zo zwakker door, en Excelsior heeft een fatsoenlijk uitvak i.t.t. NAC.

Noordcambuur

Citaat van: Inferno-058 op mei 28, 2024, 22:08:14
Helemaal prima. De KKD wordt er zo zwakker door, en Excelsior heeft een fatsoenlijk uitvak i.t.t. NAC.
klopt gaat nog mooi worden in de KKD volgend seizoen

moodygrunn

Ik weet sinds een paar jaar hoe de KNVB met stemmingen omgaat. En wat een meerderheid is. Ik ben blij dat wij voor een voetbalman hebben gekozen, ondanks dat dat 'm niet geworden is.
In Henk en Sandor we trust

nee,wel?

of de kkd zwakker word weet je bij voorhand niet we moeten het dan beter doen dan roda denhaag graafschap dordrecht vitesse excelsior emmen mvv even afhankelijk van wat er bij die clubs gebeurt qau transfers en financiele mogelijkheden.

Bankzitter

Wij hebben Henk  |:)

Als er dan toch een club met een mazzeltje promoveert, dan is het wel leuk dat het N.A.C. Is.
Prima sfeer en vinden zelf dat ze een eredivisieclub zijn? dus laat maar zien dan.

Noordcambuur

Citaat van: nee,wel? op mei 29, 2024, 10:44:14
of de kkd zwakker word weet je bij voorhand niet we moeten het dan beter doen dan roda denhaag graafschap dordrecht vitesse excelsior emmen mvv even afhankelijk van wat er bij die clubs gebeurt qau transfers en financiele mogelijkheden.
we zijn 3 sterkhouders kwijt  :thumbsup
Willem 2 - Vitesse
Groningen - Volendam
NAC - Excelsior

Dus zeg het maar.

nee,wel?

Citaat van: Noordcambuur op mei 29, 2024, 18:21:42
we zijn 3 sterkhouders kwijt  :thumbsup
Willem 2 - Vitesse
Groningen - Volendam
NAC - Excelsior

Dus zeg het maar.


ja er zijn drie sterke concurrenten gepromoveerd,echter het blijft de kkd we gaan het beleven, vitesse hoort toch een dezer dagen of ze licentie krijgen of falliet zijn?

Grijskijkert

Citaat van: nee,wel? op mei 30, 2024, 11:09:27

ja er zijn drie sterke concurrenten gepromoveerd,echter het blijft de kkd we gaan het beleven, vitesse hoort toch een dezer dagen of ze licentie krijgen of falliet zijn?
Bij Vitesse en Volendam moeten ze eerst reorganiseren en veel bezuinigen, en bij Excelsior zal een grote leegloop zijn.
IN HENK WE TRUST!!!

Voorstopper

Citaat van: Grijskijkert op mei 30, 2024, 11:14:10
Bij Vitesse en Volendam moeten ze eerst reorganiseren en veel bezuinigen, en bij Excelsior zal een grote leegloop zijn.
Excelsior is nog niet gedregadeerd he. Ze wonnen ook even met 7-1 van ADO, dus de wedstrijd is zeker nog niet gespeeld.

LWD vak 7

Dijkhuizen had die linksback moeten wisselen. Na 10 minuten een enorm domme teruspeelbal waar een corner uitkwam die een goal opleverde. Toen een domme gele kaart en je wist dat die 2x geel zou krijgen.